Hakutulokset

  1. M

    Minkälaisia "äiti-lapsi" koruja teillä on?

    En ymmärrä minkään "nomination" -korun päälle mitään,mut mulla kaulassa roikkuu iso hopeinen sydän,jonka nuorempi systerini antoi mulle odotusaikana..tätä korua olen lapselle osoittanut,kun sylissä on ollut:)
  2. M

    Mamma-65

    Moikka sinulle aloittaja! Täällä yks,joka sai esikoisensa 44-vuotiaana..En koe olevani mitenkään "vanha"!Olen erittäin terve,perusterve ja hoidan itseäni periaatteessa koko ajan..Olen ajatellut,että poikani näkisi minut vielä 50-vuotiaana!! Ei ole minulla ollut helppoa tämä lasten teko,ei...
  3. M

    Kuulostaa varmaan oudolta..

    Hahhahhahaa On miehes ihan beibi vielä..Mun "ukkoni" ei ollut vielä tuossa iässä edes isäksi tullut..! Teki sen silti parikin kertaa ja ekan kerran hieman myöhemmin,tokan tuosta parikytvuotta vanhempana;) Nauttikaa nuoruudestanne!Noita ikäkriisejä tulee vielä lisää myöhemmällä iälläkin:)
  4. M

    Voi helvetti että mä alan olla loppu tuon nukkumaan menon kanssa!

    Mulla melkkein samanikänen muksu:) Hän rauhoittuu nukkumaan välistä paremmin,välillä huonommin.Laulan itse unilaulun,välillä kuunnellaan youtubesta,jolloin nukahtaa syliin,menen myös makaamaan viereen,silitän selästä,taputan pepusta..Päikyille nukuttaessa oon tehnyt välillä niin,että oon vaan...
  5. M

    hyi kamala

    Kerran junaravintolassa tosi nälkäisenä ostin sikahintaisen karjalanpiirakan,jossa vielä munavoita päällä..Se oli pakattu semmoseen sellofaaniin,no sen ku otin pois,löytyi paketista sellainen ihanan,kihara,paksu karva;( Yök!Kyllä sen jälkeen junassa oon tyytyny liemiravintoon;)
  6. M

    40+ miten saada toinen lapsi..? - Milloin te saitte?

    Pulevardille iiisot onnittelut! Onnellista ja mukavaa odotusaikaa..:)
  7. M

    uusia kavereita

    Hei,mä kans tykkäisin jonkun kans kirjoitella jolla pieniä/pieni lapsi tällä iällä.Kotipaikalla ei väliä,oon tykänny reissataki silloin tällöin.. Asun varsinais-suomessa.Turussa tarkemmin siis.Yv:a odottelee puolivälin ohittanut äiti ja 1-vuotias poitsu=)
  8. M

    40+ miten saada toinen lapsi..? - Milloin te saitte?

    Sain viime kesänä elokuussa pojan,joka oli esikoiseni.Ennen häntä minulla oli keskenmeno 4/08 ja tehtiin imukaavinta..Raskaaksi tulin jälleen 6 kierron kuluttua ja tämä raskaus meni loppuun saakka ja meillä on nyt ihana,suloinen poika.Toista emme tee,mutta halusin kertoa tarinani tässä josko...
  9. M

    mut mitä ihmettä tarkottaa h&m farkuissa "generous fit"

    Tavan mitoitus,perus-,
  10. M

    Mitä tekee juuri nyt se kätesi, joka ei liikuta hiirtä...??

    räplää korua rintojen välissä;)
  11. M

    Viedäänkö lapset tämmösessä tapauksessa?

    Eiköhän tuo aina riipu tilanteesta et mikä on tilanne siellä kotona ja vanhempien kunto:stick:
  12. M

    miten tää voi vaan pahentua

    Teepä herkullinen iltapala itelles ja linnoitaudu tv:n eteen..jotain hömppää vaan.pyydä vielä joku hakemaan karkkia kiskalta :)
  13. M

    Meillä ei ole miehen kianssa oikeastaan mitään yhteistä

    Meillä tällä hetkellä parisuhde pikkulapsitauolla.Yhteistä,kahdenkeskistä aikaa ei ole ollut yhtään.Eikä ole näköpiirissäkään.Toisaalta kumpikin ollaan suht samoista asioista kiinnostuneita,et ei voi sitä valittaa ainakaan.. Jonkunsortin kämppiksiä ollaan nyt.
  14. M

    Koko päivän kestävä rantapicnic - mitä evääksi?

    Aika pitkälle samoilla linjoilla ed.kanssa,mut mä tekisin mukaan jonku ruokaisan salaatin.Ja juomana ois ihan vettä kylmälaukussa useampi pullollinen.Jätskit ostettais rannan kioskilta :D
  15. M

    Olen niin rikki

    :hug: :hug: Onko sulla ystävää joka kuuntelee?Se ainakin ois tärkeetä tässä vaiheessa.
  16. M

    Minkä ikäiselle tyyny?

    eikös n. vuoden ikäiselle..?
  17. M

    On se hyvä että nykyään toimii lastensuojelu paremmin kuin 70-luvulla- faktoja lapsuudestani

    :hug: Sanattomaks pistää.. Allekirjoitan tuon saman 70-luvun meiningin kyllä lasten kanssa..omatkin vanhempani aikoinaan juhlivat meillä muiden aikuisten kanssa..silloin myös tupakoitiin aina sisätiloissa ja ne tuhkakupit haisivat asunnossa sisällä :(
  18. M

    Mistä olet "luopunut" lapsen tultua?

    :ashamed: Niin ja joku mainitsi paneskelunkin =) Joo meillä ei enää harrasteta spontaania aamupäiväseksiä ekojen kahvikupillisten jälkeen :whistle:

Yhteistyössä