Hakutulokset

  1. P

    Tytottelysta

    "inspekteerata"??? :laugh: On se hyvä että minä en ole ainoa jolta on joskus sanat hukassa. Mutta asiaan, kyllä olisi ottanut pannuun jos jossain tuollaisessa kumminkin "virallisessa" tilanteessa tytötellään. Se jos joku vanha papparainen hississä tytöttelee ei haittaa. Mua ei kyllä...
  2. P

    Menisittekö te 10kk ikäisen kanssa lääkäriin tässä tilanteessa?

    korvatulehdukselta kuulostaa. Lääkäriin vaan. Tietty jos teillä samanlainen lääkäri kuin meillä niin passittaa teidät kotiin panadol-pullon kanssa "tekemään vasta-aineita", korvatulehdus kun paranee itsestäänkin ilman antibioottia.
  3. P

    auttakaa nyt tietämätöntä pian uutta äitiä :D

    pieni lämpöpussi = kaukaloon, vauvalle siis. ne muut on sellasia että sinne menee parivuotias sisään. Eli sä haluat nimenomaan sen pienen.
  4. P

    Mä. En. Tajua. Ihmisiä.

    no. älä lue äläkä julkaisen niitä törkyviestejä. kyllä ne vähitellen kyllästyy.
  5. P

    auttakaa nyt tietämätöntä pian uutta äitiä :D

    minä ostaisin jotain kokopukuja tai ainakin paitoja, vai onko teillä niin lämmintä että vauva voi olla pelkässä bodyssä sisällä? (meillä sisällä talvella 17 astetta joten vauvat oli villoissaan sekä sisällä että ulkona). Ainakin yksi yöpuku lisää jos vauva on kova...
  6. P

    auttakaa nyt tietämätöntä pian uutta äitiä :D

    Babyidea - Vauvanhoidosta - Jokas tuossa lämpöpussi Noi eisbärchenin pussit on niin kuumia että sinne tarvitsee pelkät sisävaatteet alle. Baby Car Seat Cover Tutorial ja tällaisen meinasin itse tehdä siskon vauvalle kaukalon päälle laitettavaksi.
  7. P

    Korsikalla käyneitä?

    kukaan?
  8. P

    Meneekö miehesi lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan?

    tuollahan ne kaikki kolme tuhisee sängyissään. Sama juttu iltapäivällä. Ja eilen illalla, ja yleensäkin jos mies nukuttaa lapset. Ei mua haittaa. jos mä en halua että mies nukahtaa niin nukutan itse lapset. Tai siis jätän nukkumaan, meillä vain mies nukuttaa, minä pistän nukkumaan ja lapset...
  9. P

    Korsikalla käyneitä?

    Niin että kannattaako lähteä lasten kanssa? Siinäpä se. Olisi kiva päästä johonkin lomalle ja (etelä )korsika olisi helpon matkan päässä.
  10. P

    Myydäänkö Suomessa missään Scopa-kortteja?

    lähetänkö mä sulle? :D BdM - Carte Gioco Napoletane Plasticate Scopa Briscola | eBay näitä sä varmaan etsit.
  11. P

    Saisikohan Chef sohvastaan tuunattua

    Noissa huonekaluissa ei ole mitään muuta vikaa kuin hinta. Tai sitten vika on mun lompakossa...:whistle:
  12. P

    Minkä maan keittiö on suosikkisi?

    intialainen on kestosuosikki.
  13. P

    Saisikohan Chef sohvastaan tuunattua

    tuollaisen? :D Tuli vaan eilisestä ketjusta mieleen... Squint Limited
  14. P

    Suurin virheenne töissä?

    pari tulipaloa taitaa olla pahimmat, mutta ei siis mitään suurempia mokia.
  15. P

    Erään palstalaisen innoittaman uskaltauduin kokeilemaan kuminauhalankaa ompelussa *kuvia*

    tosi hienoja! Ihan OT, mutta mun on ihan pakko laittaa sulle tää linkki: ‪Il Katalicammello‬‏ - YouTube
  16. P

    vaihtoehtomusiikkia sunnuntai-iltaan

    meillä soi tämä: YouTube - ‪Noa & Andrea Parodi - Non Potho Reposare‬‏ mites muilla?
  17. P

    Kunhan valmistun, niin taidan lähteä ulkomailla töihin

    oliko tämä nyt hieman yleistäen kirjoitettu? T. ulkomailla asuva korkeasti koulutettu työtön joka ei ole koskaan kärsinyt kylmästä suomessa samassa mittakaavassa kuin "ulkomailla". Chupacabra??? :O :laugh: erikoinen vaihtoehto nikiksi!
  18. P

    Mitkä vaunut? Vaihtoehtoja 11 kappaletta...

    stokken vaunut olen nähnyt puistossa käytössä, en ostaisi, armottoman epäkäytännöllisen näköiset vempeleet ja todella pienet pyörät.
  19. P

    Maksoin laskun väärälle tilille ulkomaille

    pankkiin vaan yhteyttä.
  20. P

    Mitkä vaunut? Vaihtoehtoja 11 kappaletta...

    britax B-dual, näyttävät pitkäikäisiltä. Concord on täällä meillä päin suosittu vaunumerkki ja hyviltä näyttää. itse en tavallisia hyökkäysvaunuja, eli emmaljungia sun muista ostaisi jos asutte kaupungissa, maalla asia on erikseen.

Yhteistyössä