Hakutulokset

  1. L

    Hitto meidän vanha kissa on vihainen!

    :D ihmekkös tuo, ettet ole nyt suosikkilistalla! :D
  2. L

    Kumpi suklaa vie voiton?

    No toi VATSERi on kyllä parempaa, se sininen tai sitten rusina/pähkinä!!
  3. L

    Te jotka olette kiinalaises käyneet symässä niin....

    Kanaa mustapapukastikkeessa on mun suosikki sekä kanaa hapanimeläkastikkeessa! NAM! MUOKS! ja siellä kyllä kaikki on hyvää, mutta noi on suosikkeja!
  4. L

    Moniko on sitä mieltä,että...

    Ihan kivaa on! Välillä ottaa päästä ja masentaa oikein olan takaa, mutta en tätä pois antais!! :hug:
  5. L

    Ostaisinko mie välikausihaalarin vai housut+takin?

    Haalari on kätevämpi.
  6. L

    Kuinka moni lukee miehensä mailit?

    :o no en kyllä lue
  7. L

    Biisi hakusessa (Kwan)

    Kiitos, meen etsimään sitä!!
  8. L

    Biisi hakusessa (Kwan)

    Muistaako/tietääkö kukaan sitä Kwanin uuden biisin nimeä. En muista siitä nyt just mitään muuta kuin jtn näin: ...im stil you baby... Yritän ettiä sitä Youtubesta...
  9. L

    Älkää jättäkö niitä lapsianne sinne autoon yksin!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1293675#m14244895 Tuolla kanssa pohdintaa ko. asiasta
  10. L

    Lola Huomenta Suomessa,ihan nätti mutta..

    Oon aina ihaillut Lolan kauneutta, mutten sen kummemmin ole seuraillut häntä, joten en voi ottaa kantaa kuin kauniiseen ulkonäköön!
  11. L

    Jos menee taksilla

    Maksat taksikyydistä omavastuun 9,25/suunta. Sairaalaan mennessä taksikuski pyytää sinulta allekirjoituksen matkalappuun ja tulee sairaalasta pyytämään leiman ko. lappuun, jonka hän toimittaa myöhemmin Kelaan. Pyydät sairaalasta hoitohlökunnalta matkakorvauslapun taksin meno/paluu kyydistä...
  12. L

    Kauhee tapaus

    :o voi tavaton sentään. Mä oon aina sanonut, että tilaisuus tekee varkaan (en tarkoita itseäni) ja sitä tolkutan myös lapsille, että aina täytyy pitää tavaroistaan huolta, ettei lähde "kävelemään". Huh, on kyllä sinisilmäistä touhua jättää auto kuin tarjottimelle ja lapsi vielä kyydissä!
  13. L

    EI JU¤¤¤¤¤TA mitä tämänkin ämmän päässä on liikkunut (linkki)

    Voi h*lv*tti! Koiraparat ei o tainnu päästä ulos lainkaan! :o
  14. L

    mulla taitaa olla huono itsetunto..

    Sä oot sisäisesti kaunis =) ja kauneus on katsojan silmissä
  15. L

    Jaksasitteko listata mulle tositapahtumiin perustuvia kirjoja?

    Haydenin kirjoista minäkin tykkään, kirjastosta lainannut joskus.
  16. L

    Minne uuden vuoden valetut tinat?

    Laitoin metallinkeräykseen menoa odottamaan. Joskus olen säästänyt seuraavaa käyttöä varten, mutta pääsen helpommalla, kun heitän menemään, kun seuraavaa kertaa ajatellen ne on aina jostain etsittävä, meikäläisen talous sen verran "eläväinen".
  17. L

    Jestas, kun mää nyt tykkään tästä - biisi

    Happoradio - Puhu äänellä jonka kuulen http://www.youtube.com/watch?v=KCRpPgHA_sc <3
  18. L

    Hius-asiaa (joilla luonnonkiharat)

    Mulla on raskauksien jälkeen kiharat olleet kadoksissa tullen hormonitasapainon myötä takaisin. Olen kerran ottanut pehmennyksen, kun kiharat olivat kadoksissa, eikä siitä moitittavaa löytynyt (paitsi hiukset oli TOSI säkkärät, ihan villakoirat, se oli ainoa syy, miksi olin hieman katuvainen...

Yhteistyössä