Hakutulokset

  1. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Mä voisin kans ilmoittautua lolu 1/28 . Keskenmeno oli tammikalussa ja nyt vasta alko himmee vuoto.yritystä edelleen saadaanko me vielä vauva.tsemppii kaikille ja onnea plussaneille :):):)
  2. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Tänään käyty naistentautien polilla,sikiökalvoa tai jotain semmosta vielä on,muuten kaikki kunnossa.lääkitys nyt illalla et tyhjenee ma vielä takas labra ja ultraus onko kaikki tullut pois,jos ei ni sit imuun.henkilökunta aivan ihanaa sain tukea ja puhuttua asiasta.kyllä sitä niin mieli särkynyt...
  3. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Haavejuttu,jos se onkin jokin ihana asia.
  4. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Tuntuu vaan niin väärältä,tänään ku oon telkkarii kokopvän sohvalla kattellut ni joka ohjelmassa raskaus tai vauva tms..vittu et on vituttanut
  5. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Lilmi89, juu eilen oli ultra,ja sit illalla aloin vuotaa.
  6. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Marrrsipaani,mulla kyllä oli turvotusta koko raskauden ja rinnat kipeet ei muita oireita.ja sit kyllä ne häviskin tosi nopeesti,tuntuu et oon 5kg laihempi ku eilen..
  7. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon päättänyt että en enään laske mitään en kerro kellekkään edes lähimmäisille ystäville en varaa mihinkään neuvoloihin aikoja vasta kun on 12 raskausvkoa täys.kyllä tää niin vituttaa ja tuntuu et mistä meitäkin rangaistaan.yritetty 1v3kk. Siihen sisältyy monet itkut ja testit ym..anteeks...
  8. lolu

    ~Elokuiset 2020~

    Merin,mulle oli laitettu aika tuolloin seuraava ois ollut 2vkonpäähän.eikä ollut mitään ennen ku ma iltana oli vähän rusehtavaa vuotoa
  9. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos myötätunnosta on tää ollut ihan hirveetä,vuotokin jatkuu ja kauheita könttejä tulee onneks pääsen huomenna asiantunteviin käsiin oli ihana kätilö joka soitti ja jutteli mun kanssa.nyt sitten katotaan kaikki että oon kunnossa seuraavaan yrittämiseen ku aletaan.
  10. lolu

    ~Elokuiset 2020~

    Emerentia, kiitos kyllä tää tästä.ja pikaista paranemista sinne sinulle.
  11. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Heippa, mä tuun tänne takas.eilen keskenmeno 10+1 ja huomenna meen naistenpolille tsekattavaks.oon kyllä ollut ihan romuna
  12. lolu

    ~Elokuiset 2020~

    Heippa. Mä tulin kertomaan kuulumisia oon kyllä käynnyt lukemassa päivittäin täällä teidän kuulumisia. Mulla oli eilen ultra ja kaikki ei oo mennyt hyvin,kohdussa ei ollut sikiöö eli epäiltiin tuulimunaraskaudeksi.viikkoja oli 10+1 . Sit illalla aloin vuotaa oikeen kunnolla nyt sitten...
  13. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Heippa. Plussattu tänään ❤ im so happy
  14. lolu

    ~Elokuiset 2020~

    Huomenta just plussasin laskettuaika ois 4.8. Oon niin onnellinen
  15. lolu

    .

    Ei näy menkkoja..hitsi ku niin toivon et olis kyytiläinen mukana laskurin mukaan ois vkoja nyt 4+0
  16. lolu

    .

    Heippa.yritystä takana jo 8kk.alkaa epätoivo jo hiipuu mieskin jo sanoo et ei me koskaan vauvaa saada..nyt menkat myöh.pvän ja testin tein joka negaa näytti.ei yhtään menkkamaisia oireita yhtään..jään nyt odottelee vielä muutaman pvän .sit voin testata uudestaan.jotenkin vaan niin masentunut...
  17. lolu

    .

    Maikki tykkään vaikka näyttää peukkua alaspäin..nää ihanat kosketus näppäimet.onnea sulle kovasti plussasta ❤
  18. lolu

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Tervetuloa joukkoon maalaisma :) sama täällä ei näy juu yritetty on nyt 7 kierto menossa en tiedä vielä onko tärpännyt ja oon tuhlannut rahaa testeihinkin joten nyt päätin että odotan ja katon mitä tapahtuu..
  19. lolu

    Haaveena vauva 2020

    Heippa.täällä ois yritystä kovasti elikkäs..39..3.. yritys aloitettu elokuussa..yk.8..menossa.
  20. lolu

    .

    Edelleenkään menkkoja ei näy enkä testannut oo..appelsiinimehua oon alkanut aamulla juomaan.ennen kahvia.mies katsoi aamulla ku menin jääkaapille suoraan juomaan tölkistä nyt tuo vaimo käyttäytyy oudosti..

Yhteistyössä