Hakutulokset

  1. H

    Te, joita petetty, kuinka olette päässeet siitä yli?

    Tässä kovasti pohdin, kuinka pääsen yli miehen toilailuista..ahdistaa ja on niin mielettömän paha olo.
  2. H

    Mistä syystä olette poistaneet hormonikierukan?

    Vastaan tähän ketjuun, vaikken ole poistattanutkaan vielä kierukkaa. Mulla on tullut myös mahdottomasti isoja finnejä, joita ei saa millään peittoon. Kysyisinkin, että voiko mikään aine auttaa juuri tuollaisiin hormoonivalmisteista johtuviin finneihin? Vai saako ne pois ainoastaan poistamalla...
  3. H

    Sisustusapuja kaivataan - miten tehdä tästä talvikoti? @@@ muoks 2 sis. kysymyksiä yksityiskohdista, neuvokaahan, PLEASE! @@@

    Oho, joku ehtikin mainita talusta sillä aikaa kun tarinoin omaa vastaustani..
  4. H

    Sisustusapuja kaivataan - miten tehdä tästä talvikoti? @@@ muoks 2 sis. kysymyksiä yksityiskohdista, neuvokaahan, PLEASE! @@@

    Onpas jännä ketju! Mutta mua kävi kiinnostamaan lukiessa tuota, miten korkealla ne reiät on? Täytyykö siis kankaan olla noin korkea ja iso? Siihen sopisi myös normaali vaakasuorassa oleva hillitty valmistaulu, eihän sen pakko ole olla mitään kangasta. Tai jos et löydä edullista sisustustaulua...
  5. H

    Että osaakin olla aikuinen ihminen tyhmä

    Vaikea sanoa, mistä näin sunnuntaina saisi. En tiedä itsekkään, mihin tarkoitukseen tuo vaijeri appiukolla alunperin oli. Keksi jotain, mikä taipuu, muttei katkea.
  6. H

    Että osaakin olla aikuinen ihminen tyhmä

    Meillä kerran tuo isompi neiti tukki wc-pöntön liiallisella paperilla ja vesiraja alkoi uhkaavasti nousta. Mies ei ollut kotona, mutta appiukko tuli pelastamaan tilanteen tuomalla tullessaan sellaisen pitkän ja taipusan metallivaijerin, jolla rassasi tukosta aikansa ja se auttoi. Onnistuisikohan...
  7. H

    Joko bb.ssä vaihtu slummin ja paratiisin puoli

    Kuinkahan kauan toi slummi& paratiisijako vielä kestää? Koko ohjelman ajanko? Mun mielestä voisivat olla jo kaikki yhdellä puolella.
  8. H

    LG:n kuivausrummun omistajat ja muutkin kuka tietää APUWA NYT!!

    Ai pyörii siis silleen valtoimenaan? Sitten on tosiaan jotain kiinnitysosia irronnut.
  9. H

    LG:n kuivausrummun omistajat ja muutkin kuka tietää APUWA NYT!!

    Kuivausrummuissa ei ole kuljetustukia, joten riita poikki sen suhteen. Pyykinpesukoneisiin kannattaa laittaa kuljetustuet muuton ajaksi kiinni. Tosiaan kannattaa suodattimet&lauhdutin pestä ja jos ei auta, ottakaa yhteyttä huoltoliikkeeseen, takuuaika on 2v.
  10. H

    eiks raskaana saa antibiootteja pissatulehukseen?

    Mulle kans annettiin raskauden aikana antibioottikuuri virtsatietulehdukseen ja käskettiin olla levossa juuri tuon ennen aikaisen synnytysvaaran vuoksi. Eli muista levätä!! Voimia! Ja minunkin mummo sai viimeisenä elinvuotenaan virtsatietulehduksen ja meni aivan sekaisin siitä. Ei kuollut...
  11. H

    Siis hyi helvete miten paljon tässä tönössä on hiiriä!!!!

    Hommatkaa pistorasioihin sellaisia hiirenkarkoittajia. Pitävät ääntä sellaisella taajuudella, että ihminen ei kuule, mutta hiiret kaikkoaa ympäriltä. Ainakin toimi mun miehen veljellä, kun heillä oli pari syksyä sitten melkoinen hiiriongelma ja vieläpä uudessa omakotitalossa. Hiiriparat olivat...
  12. H

    "Ei jumankauta, mun täytyy oikeen hakee rillit!!!"

    Toivottavasti ei vielä tipu, koska on selvästi vasta pääsemässä vauhtiin ja ei ole näyttänyt itsestään vielä kaikkia piirteitään. Siitä jotenkin vain näkee, että hällä on enemmän annettavaa, kunhan vähän vielä rohkaistuu. Alkuun en pitänyt siitä, mutta mitä enemmän päiviä kuluu, sitä...
  13. H

    Kani tai marsu???

    Miten muuten, tajuaako kani korkeuseroja? Eli kun meillä kaksikerroksinen asunto, voiko pudota rappusista alas? Tota talvikkoa ei voi pitää lattialla, kun alakerrassa, kun voi pudota rappusista. Yläkerrassa oleskellaan kuitenkin enemmän eli olisi mukavampi, jos mahdollisesti tuleva kani voisi...
  14. H

    Kani tai marsu???

    Kiva, että täällä puhellaan eläimistä. :)Kaipaisin eläinkeskustelua, mutta tän palstan eläinosiossa jutut ovat vuoden takaisia eli siellä ei juuri käviöitä ole. Meillä siis kääpiöhamsteri talvikko ja hamsteriyhdistyksen sivuilla keskustelua käyvät ovat ilmeisesti koululaisia, joten tälläinen...
  15. H

    Ihan suolesta, että vammaistukea joutuu hakea joka vuosi uudestaan.

    Aika hurjaa pompottelua Kelalta, ihan kun vanhemmilla ei olisi muutenkin raskasta vammaisen lapsen kanssa.
  16. H

    vauvan punaset posket..

    Meillä oli tytöllä 7-kuisena posket tosi punaiset tai yhtäkkiä saattoi vain toinen poski lehahtaa punaiseksi. Sillon oli tällä palstalla puhetta aiheesta ja samaan ketjuun liittyi muitakin juuri tuon ikäisten äitejä. On joku ohi menevä juttu, koska sitten se meni ohi muutaman kuukauden sisällä...
  17. H

    Käyttäkää ehkäisyä RASKAANA!!!!

    Mä kuuntelin kerran radiosta dokumenttia, missä kerrottiin, nainen odotti kahta eriaikaan hedelmöittynyttä lasta ja että lapsilla oli vieläpä eri isät!!Aika karua!
  18. H

    bosch vai hotpoint ariston? Tyhmää kai edes kysyä...

    Aristonin koneet ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä, Boschin koneissa saa maksaa turhaan merkistä. Aristonissa on lyhyemmät pesuajat, kun useimmissa Boschin malleissa. Jos päädyt kuitenkin Boschiin, valitse Saksassa tehty malli, jolloin myös hintakin on korkeampi. Halvemmat Boschit tehdään...
  19. H

    No onko sitä sikainfluenssaa näkyny?

    Mulla on aivan sika paha flunssa nyt :D
  20. H

    Vilkkuiko muilla numero 5 tuossa äsken kun nuo pojat ja Terttu jutteli?

    Vilkkui ja just samaa meinasin kysyä täältä!

Yhteistyössä