Hakutulokset

  1. S

    Kipeä vauva ja soseet eikä maito maistu! :(

    minun 1 v oli kerran yhtä kipeä eikä syönyt mitään, ainoastaan rintamaito maitui!
  2. S

    miten turvallisesti koira ja lapsi autossa?

    Miten kuljetatte isoa koiraa joka on vaarallinen kolarissa tai äkkijarrutuksessa singotessaan lapsen tai muiden päälle? Meillä on ollut farmariautossa vain tavaraverkko mutta se ei ole tarpeeksi turvallinen. Nyt olen hankkimassa turvavaljaita ja kiinnitysosaa takakontin tavarakoukkuun...
  3. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Miksi kukaan ei tehnyt lastensuojeluilmoitusta jos molemmat vanhemmat alkoja? Ei lapsen ole hyvä asua sellaisessa kodissa ylipäätään.
  4. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    harvinaista kuitenkin et isoisä hoitais lastenlastaan, yleensä se on isoäiti.
  5. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    siksi äidin sopii paremmin olla kotona koska äiti imettää ja viihtyy paremmin kotona. Mies kaipaa enemmänkin nikkarointia ja miehisiä hommia. Mies ja nainen on erilaisia.
  6. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    ymmärrän jos jonkun on PAKKO mennä töihin. Mutta monet valitsee töihin menon vaan siksi kun eivät viitsi hoitaa omaa lastaan ja ura tuo itsetuntoa.
  7. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    En halua päteä. Haluan vaan herättää äideissä ajatuksia että jäisivät kotiin. Lapsien parhaaksi yritän valistaa. Nuoret äidit voivat haluta palavasti työelämään kun ura ja raha on tärkeää. Ehkä joku nuori äiti herää ajattelemaan toisin kun lukee mielipiteeni. En ole niin yksinkertainen ja...
  8. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Käytän maalaisjärkeä ja vaistojani. Psykologit osaavat hyvin perustella miksi alle 3 vuotiaan paikka on kotona. en usko mitä minulle sanotaan vaan punnitsen aina sen että mitä mieltä sydämmeni ja vaistoni on asioista.
  9. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    En ole enää ihan nuori, olen päälle 30 v. Monet haluaa ison talon ja lapsi on siinä asiassa sivuseikka. Mennään töihin jotta saadaan iso talo maksettua. Se on valintakysymys että haluaako elää hieman vaatimattomammin, kerrostalossa tai rivitalossa. Ehkä hieman pienessä rivitaloasunnossa kun ne...
  10. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    No siksi kun yleensä isoisä ei hoida, kyllä ne tuppaa olemaan isoäitejä jotka lastenlasta hoitavat kun äidit töihin menee. Naisille se nyt vaan on luonnollisempaa. Ei ole epätasa-arvoa vaan sitä että nainen ja mies ovat erilaisia.
  11. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    mitä tarkoittaa että ei ole kelvollinen imettämään? Siksikö ettei tupakan myrkyt mene vauvaan? Sen ymmärrän jos rintasyövän tai jonkun muun painavan syyn takia ei voi imettää. Mutta itsekkäitä syitä on tupakan poltto tai se ettei vaan viitsi imettää kun se on tylsää.
  12. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Isä on kyllä samanarvoinen mutta isä ei voi imettää. Kyllä imetys on tärkeää ja äidin pitäisi jäädä kotiin imettään ja isän mennä töihin. Onko työ tärkeämpi kuin jäädä imettämään? Kyllä äidit on sitten itsekkäitä!
  13. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    ei se tarkoita että jos vie perhepäivähoitajalle, olisi se autuas paikka. Niitä hoitajia on niin moneksi...on sellaisia ku tekee sitä työtä vaan siks et ovat kotona ja haluavat siinä sivus hiukan tienatakkin. Lapsilla ahtaat tilaat leikkiä, kotia ei saa sotkea yms. olen nähnyt perhepäivähoitajia...
  14. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Siksi kun kouluikäinen ymmärtää jo miksi joutuu eroon äidistä. 1 v taas kokee sen hylkäämiseksi kun joutuu päiväkotiin.
  15. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Ei tämä ole ensimmäinen lapseni, olen ollu edellisen lapsen kanssa myös kotona.
  16. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Työssä käynti väsyttää, miten sitä enää jaksaa töiden jälkeen puuhata lapsen kanssa? Lisäksi työssä käynti aiheuttaa stressiä, hermostumista, kiirettä. Lasta riuhdotaan kiireellä paikasta toiseen. Aamulla kovaa vauhtia päiväkotiin ja illalla kaupassa käynti yms niin ei siinä paljoo lapsen kanssa...
  17. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Kirjoitin aiheesta siksi että vilpittömästi ihmettelen, miksei äiti voi pysähtyä kotiin ja keskittyä lapseen sen 3 v minkä lapsi on pieni. Toinen syy miksi kirjoitan aiheesta on se että rakastan lapsia. haluan että edes yksi äiti heräisi ajattelemaan että voisi valita kotiäitiyden. Minun käy...
  18. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    Laina ei ole syy mennä töihin. Pankin kans voi sopia pidemmän laina-ajan.
  19. S

    miksi äidit haluaa mennä töihin,kun lapsi on vasta 9 kk-1 v ikäisiä

    psykologithan suosittelee, että lapsi olisi 3 vuotiaaksi asti kotona ja sanovat, että sen ikäinen ei vielä kaipaa kavereita. Itse vien lasta kerhoihin ja leikkipuistoon missä näkee kyllä kavereita.
  20. S

    mikä avuksi kun lapsi 10kk ei syö?

    jotkut antaa lapselle vääränlaista ruokaa, esim samaa kun syö itse. Ei vuoden ikäinen ja alle vuoden ikäinen pysty syömään välttämättä esim. kanapihviä tai lihapataa. Liha on niin sitkeää. Meidän 1 vuotias tykkää syödä kaikkea pehmeää, esim. kananmunaa, maitokananmunakastiketta, perunaa...

Yhteistyössä