Hakutulokset

  1. P

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    on tulossa alkusyksystä Affenpinseri - haluttiin pieni ja reipas koira joka sopii lapsiperheeseen. Lapsia meillä on neljä välillä 6-14, sekä kk:n sisällä syntyvä vauva. Ei haluttu jättää enää ens vuoteen koiran hankintaa, helpompi nyt luuttuilla pissalätäköitä kuin vuoden päästä kun pienimmäinen...
  2. P

    Jaiks, poika kutsui koulukaverit synttäreille, onko vanhempien tapana jäädä myös? Entä kuuluuko minun pyytää puh. nrot varmuuden v

    ei oo synttärivieraiden vanhemmat jääneet paikalle notkumaan. Ja kun kutsussa on juhlien loppumisaika, vanhemmat tietävät tulla hakemaan lapsensa veke oikeaan aikaan. Puhelinnumerothan voit ottaa mieltä rauhoittamaan, jos haluat. Rennosti vaan :) Ja onnittelut sankarille :)
  3. P

    Homeopatia

    synnytyksen jälkeen otin arnicaa ja jälkivuoto loppui muutamassa päivässä. Ilman muuta aion kokeilla caulophyllumia tämän raskauden lopulla ja synnytyksen jälkeen taas ottaa arnicaa.
  4. P

    synnytys/streptokokki b raskausaikana...?

    Entä jos vauva tulee niin vauhdilla, ettei ehdi roikkumaan tipassa saamassa antibioottia..?? Esim. syöksysynnytys?? =0
  5. P

    ONKO ATOOPIKKO-ÄITEJÄ?

    Joskus oon kokeillu helokkia ja kalaöljyä tuloksetta. Tai sitten niitä pitää todella syödä vuosikaudet, jotta tuloksia olis nähtävissä. Vitamiinejäkään en syö, enkä rajoita mitään ruoka-aineita. Ainoat asiat, joiden oon huomannu vaikuttavan ihoon, on kuiva talviaika ja oma mieliala. Eli jos on...

Yhteistyössä