Hakutulokset

  1. N

    Pienistä asioista sitä voi tulla hyvälle mielelle *minulle ei turhis*

    Olin tänään kaupungilla muksujen kanssa ja törmäsin siellä pariinkin tuttuun joita en ole nähnyt vuosiin. Kummankin naisen kanssa sitten jäätiin suustamme kiinni vaihtamaan kuulumiset ymymymym.... se, miksi minulle jäi niin hyvä mieli näistä, oli seuraavanlainen.... :D Toinen, hetken...
  2. N

    Kuka tunnustaa!!!!????!

    Täällä odotellessa rouskutan nyt sitten hapankorppua.... :kieh:
  3. N

    näkkäri galluppi

    Tasaiselle. :attn:
  4. N

    Kuka tunnustaa!!!!????!

    Nonnih; tänne yläkerran/naapurin osoitteeseen sitten saa myös maistiaisia kiikuttaa.... :attn: :p :p
  5. N

    Kuka tunnustaa!!!!????!

    |O |O |O |O Kuka grillaa joko tuolla meidän naapuripartsilla tai alakerrassa???? Tuuletusluukku on just tuossa mun selän takana ja koko ajan tulvii vaan parempia tuoksuja mun nenääni.... :o Yritä tässä sitten olla syömättä yhtään hevimmin iltaisin kun tuolla lailla kiusataan. :snotty...
  6. N

    Jos sinun 4v. kiikkuu tikkailla puolivälissä kohti kattoa

    Olisin todella mielissäni ja vielä enemmän mielissäni olisin jos lapseni olisi sieltä tikkailta turvallisesti alas komennettu. Jos tällainen tilanne tulisi joskus vastaan, haluaisin todella tietää että lapseni on tuollaista strapetsitaiteilua harrastanut.... :kieh:
  7. N

    Arvaa K-U-K-A musta minä olen, esitä kysymyksiä

    Kuules Man Without Head; et kai sinä ihan tosissaan ole palstaa jättämässä? :snotty: Yks harvoja MIEHIÄ tällä palstalla.... |O
  8. N

    Voi itkujen itku :(

    Olisiko sulla ollut mahdollisuus huikata ko. mammalle että olisiko avun tarve? Siis vaikka omat lapset suukotettuina ja nukkumassa mutta vaikka parvekkeelta kysästä? Selvittää hiukka mistä kyse....
  9. N

    Arvaa K-U-K-A musta minä olen, esitä kysymyksiä

    Hmh, ok.... muutama päivä mennyt etten palstalla ja ihan pihalla.... :whistle:
  10. N

    Arvaa K-U-K-A musta minä olen, esitä kysymyksiä

    Etkö lopettanutkaan palstailua? :D :flower:
  11. N

    Arvaa K-U-K-A musta minä olen, esitä kysymyksiä

    :D :flower: Papukaijamerkki.... :attn: B) :D
  12. N

    Kuka teistä tunnustaa olevansa tässä?

    En uskalla katsoa, kommenteista päätellen.... :/ Mitä siellä on? :snotty:
  13. N

    Huuh, täällä on kuuma...*turhis*

    Eh, kyllä nuo muksut osaa.... :D :hug: Ja ne todellakin on lämpöpattereita jos mitkä. :xmas:
  14. N

    en usko kummituksin tms,mut

    Hrrh.... :o Lisää? :D Mulle nyt ei sinällään mitään kummempia ole tapahtunut; tähän asuntoon kun muutettiin, tipahti muutaman päivän asumisen jälkeen seinältä todella raskas puinen seinäkello joka oli ihan kunnolla kiinni.... se kyllä hieman säikäytti. Alussa olin muutenkin hieman...
  15. N

    Jestas...

    :o Kesä! Kesä! Kesä! Kesä! B) :D
  16. N

    Lapsen diabetesoireet?

    Meillä oli tytöllä tuota samaa tuossa parivuotiaana. Ihan vähän väliä pyysi juotavaa, puolen tunnin sisällä useampaan otteeseen. Pissalla ravasi sitten myös koko ajan, aina ei tullut edes mitään mutta potalle piti päästä. Soitin lääkärille joka kehotti tulemaan testeihin jotta onko...
  17. N

    Ihana auringonlasku <3 *kuva*

    :o :laugh: Ei kai tuo nyt mitenkään käsitellyn näköinen kuva ole.... lähinnä amatöörikuvaajan tuotos öiseltä parvekkeelta. :whistle: :D
  18. N

    pelko.patti rinnassa

    Mulla oli kerran tuon tyyppinen patti tuossa oikean rinnan sivuosassa ja lääkärit tutki ja tunnusteli, kutsuivat jopa jonkun erikoislääkärin kokeilemaan. Koepalaa eivät ottaneet ja totesivat vaan että joku suurentunut rauhanen on tmv.... että jos ei laske parin viikon sisään niin sitten aletaan...
  19. N

    Poistuu

    Öitä.... minäkin painun pehkuihin.... :wave:
  20. N

    pelko.patti rinnassa

    Kyllä minäkin tuon patin näen mutta vaikea sanoa mikä se voisi olla.... sinuna menisin lääkärille näyttämään, ihan jo oman mielenrauhankin vuoksi. :hug:

Yhteistyössä