Hakutulokset

  1. äepä88

    Äitejä Turusta!!

    Huomasin et tännekin on tullu jotain elämää =D ja jos en ihan väärin tuolla lukenu ni onkos täällä toinenki Viljami vauva :D ? minkäs ikänen kaveri? ja minkäs ikäsiä ylipäätään täällä on lapsia ja äitejä? olen laiska selaamaan vanhoja keskusteluja mut jos joku jaksas mulle vastata =) taaperotx4...
  2. äepä88

    Onko liian hieno puku laittaa häävieraana??kommentteja!

    musta toi olis aivan ihana hääpuku =D voi olla vähän liian hieno jos ei ole muuten tosi tyyriit häät kyseessä. ite ostin kans käytettynä sellasen todella ihanan juhlapuvun tylleineen päivineen (ihan jossain juhlapukuliikkeesä tehty) häihin mut sit ajattelin et se onkin liian hieno sinne ja se...
  3. äepä88

    Miksi kerrotte täällä palstalla kaiken itsestänne???

    no jos se on tollee ni sit mä olen nolo =D mul ei ole nimittäi mitään hajua ku en netissä nykyää pahemmi oleskele mut oon aina luullu et se on in real life =D
  4. äepä88

    Kyllä jokaisen perheen parasta olisi se että lapset viedään hoitoon viimeistään vuoden ikäisenä

    voi jeesus mitä juttua taas. esim me käydään lasten kans joka päivä vähintää puistos leikkii muiden kaa plus et meidän asuinalueel on kerhotoimintaa 3krt viikos jos käy pal lapsia ja johon me osallistutaan aktiivisesti. kaikenlisäks on poikien kaverit joita on kertyny ja joita tapaillaan. voi...
  5. äepä88

    Miksi kerrotte täällä palstalla kaiken itsestänne???

    tätä on jo niin monet oikassu mut kyl toi IRL juttu oli jo nolo :laugh: :laugh: joo en mäkää tosiaan ole puhunu tääl sen syvällisemmist asioist ittestäni ku hiustenpidennyksestä =D muuten kommentoinu muitten juttuja tai keskustellu yleisistä asioista. kait joku voi saaha tukea täält netist...
  6. äepä88

    satuhäät

    no eipä noi vastaukset ainakaan kertoneet kysymykseeni yhtään mitään. koska eipä sitä kukaan osaa perustella. ohan se nyt järjelläki selvää et lajit on kehittyny jostain muusta ku miten raamatussa se kerrotaan.
  7. äepä88

    satuhäät

    no niin puhu. mut itse en tuomitse kenekään ajatusmaailmaa vaiks mua edelleen kiinnostaa toi evoluutio-asia mihin kukaan uskovainen ei ole vastannu, niin musta on hienoa et joku voi tulla myöhemminki uskoon ja uskon et sitä ihan vilpittömästi kadutti ettei ole neitsyt niinku miehensä. mut aika...
  8. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    tai no kolme vuotta mulla on vast huulikoru ollu poissa ja reikä oli ihan ehjä eikä tulehtunut mut silti tuli tällänen kova patti. ja jos siihen vaiks vahinkossa puree ni on ihan helkutin kipeä ja muuttuu valkoseks.
  9. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    meki miehen kaa just naureskeltiin ku ne kakkosen häät oli just sellaset et morsian oli halunnu ihan "vimpan pääl" kaiken menevän ja sit käännettin subille ni oli niin erilaiset häät ku voi vaan olla. must ne oli mukavan lepposat et jos haluaisin joskus jälkeenpäin pitää erikseen viel hääjuhlat...
  10. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    joo mä voinki muuten todistaa et olet sukua ja varmasti tiedät kaason =D tunnistaks mua Ittuli =D
  11. äepä88

    satuhäät

    mut jos selität ton evoluution ja sit mitä raamatus sanotaan ni sopiiko evoluutio jotenki raamattuun? jos raamatussa kaikki on muka oikein?
  12. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    okei. se aikasempi kynsilakkakommentti ja sit tää bulgarian sunny beach kohta vaan kuulosti ihan siltä =D sitä en olis enää kestäny. siis ei näis kommenteis mitään mut jos ne olis oikeest ollu sen ja se olis täällä lueskelemassa. :laugh:
  13. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    käyköhän mun mummi kirjottamas täällä =D ei millään pahalla jos et ole mut kuulostat aivan samalta.
  14. äepä88

    kamalat nuo meidänhäät

    ihme jos tää kirjottaja ei ole mun isoäiti =DDDDDDDDD yök
  15. äepä88

    satuhäät

    tää ei liity aiheeseen mut haluaisin et joku uskovainen selittäis joskus evoluution? evoluutiohan on totta. miks raamatussa valehdellaan? siellä on luomiskertomus erilainen. en väitä ettenkö olis ite uskovainen jollain tasolla mut ei evoluutiota pysty kiertää millään.. olen vaan kiinnostunut...
  16. äepä88

    satuhäät

    seksiä voi joo varmaan opetella mut sit on vaan niin et kaik ei sovi silläkään saralla yhteen eikä tyydytä täten toisiaan. mut ihan samaa mieltä oon et ei seksi tärkeintä ole.
  17. äepä88

    satuhäät

    mä olen ainaki menny naimisiin maistraatissa mieheni kanssa kahdestaan omasta tahdostamme enkä ole tippaakaan kateellinen tollasille ihmisille ketkä viettää leveesti häänsä. edelleenki kukin tavallaan, jokanen tekee niinku parhaaks näkee. me ei haluttu tuhlata naimisiin menoomme sen enempää kuin...
  18. äepä88

    satuhäät

    siis toi meidän häät pari
  19. äepä88

    satuhäät

    musta toi on enemmänki söötti pari :D
  20. äepä88

    satuhäät

    on toi suutelujuttu jo vähän outoa. ja must kuulosti vähän "teinijutulta" kun ainakin mä sain sellasen olon ettei ne edes kauheen hyvin tunne toisiaan. no kukin tavallaan.

Yhteistyössä