Hakutulokset

  1. M

    G: Minkä ikäisenä löysit sen elämäsi miehen/naisen, nykyisen kumppanisi?

    olin 16v silloin, kun alettiin seurusteleen ja tänä vuonna tulee yhteiseloa 19v.
  2. M

    G: Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    12 ja seurusteltiin 1,5vuotta.
  3. M

    Minkä näistä ottaisit`?

    Mä olen pk collien ja valkkarin kannalla. Meillä on collie kotona..:)
  4. M

    Mistä johtuu, että minipillereitä syövät tulee niin herkästi raskaaksi?

    Mä söin mini-pills merkkisiä minipillereitä ja aivan säännöllisesti, korkeintaan tunnin kahen viiveellä otin ja kappas vaan tulin raskaaksi. Neuvolassa sanoivat, että niissä on vähemmän hormoonia kuin tavallisissa ja totesivat, että no, tulipahan todettua ettei sopinut sulle.. Alkujärkytyksestä...
  5. M

    Meidän kolmas päivänsäde =)

    ihana :heart:
  6. M

    Cerazette ja raskaus?

    Mä söin mini-pills merkkisiä pillereitä ja aivan säännöllisesti ym. mutta raskaaksi tulin :heart: Ja epäilyt heräs myös tuosta pahoinvoinnista. Eli suosittelen käymään apteekissa hakeen testin.. muoks. ja nyt olen kuullut jälkeenpäin, että moni nainen tullut näillä raskaaksi koska sisältävät...
  7. M

    Nyt tarvitsen peukutuksia! =( *Linkit kuviin*

    Saiccuu,laitoin yv, laitatko kuulumiset hampin voinnista. Huoli kova, kun kuitenkin saanut lukea teidän menestymisiä kerhon puolella.. :flower:
  8. M

    Saiccun koiruus?

    voi kökkö sanon mä.. :( toivottavasti ei ollut mitään ihmeellistä.
  9. M

    Saiccun koiruus?

    siis hei kertokaa nyt mitä on tapahtunut???? |O
  10. M

    Saiccun koiruus?

    Onko tapahtunut jotain?
  11. M

    Mie tässä mietin jotta aukasenko tuon Tutti Frutti-suklaalevyn vaiko en...

    Pääset helpommalla, ei tarvi miettiä avaatko vai et, mä voin avata kyllä.. :D
  12. M

    Kulkiko miehesi mukana neuvolassa odotusaikana?

    Kyllä se toisinaan on halunnut tulla mukaan:)
  13. M

    Istukka vuotaa, kokemuksia?????

    mammuska Täällä on tällä hetkellä vuodoton kausi ja toivottavasti jää semmoiseksi. Eihän sulla ole vaan tullut kipuja vuotojen lisäksi ? Ei, mulla ei ole mitään kipuja ollut, mitä nyt tihkuttelee verta pikkasen. Eilen oli neuvola ja huokasin helpotuksesta, kun sydänäänet kuuluivat...
  14. M

    Istukka vuotaa, kokemuksia?????

    Mulla on nyt seitsemäs raskaus viikoilla 15+5 ja tämä on ensimmäinen raskaus jossa olen alkanut vuoteleen. Juhannusyönä tuli aikalailla ja kävin sairaalassa ja kaikki oli ok. Oli tossa pitempi aika etten vuotanut ja nyt taas.. :o saas nähä mitä nyt sanovat sitten huomena neuvolassa. Mites teillä...

Yhteistyössä