Hakutulokset

  1. T

    Joulukuun pikkutontut

    Tulinpahan minäkin nyt iltani kuluksi ilmoittautumaan hengissä olevaksi ;) Typykkä syntyi tosiaan 3.1. ja on ihan uskomattoman helppo tapaus, nukkuu ja syö ja nyt jo vähän seurusteleekin. Mahahuutoja ei oo ollut, niistä kyllä sainkin kiintiön täyteen poikien kanssa. Ainut vastoinkäyminen on...
  2. T

    Muilla kauhukaksikkoa?

    2,5v pojat on meillä ja kyllä ne varmaan enemmän riehuu ja tappelee kun sovussa leikkivät. Onnistuu kyllä leikit välillä hyvinkin, mutta vähiten riitaa tulee jos on isi tai minä leikissä mukana, tai joku muu aikuinen. Uhmaikäkin on jo alkanut, eikä sellaista päivää ole etteikö jostain joku riita...
  3. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea vauvautuneille ja Sid mähän sanoin, ehit nipin napin ennen mua ;) Oltiin sit näemmä siellä samaan aikaan, osastolla siis :D Ja meillehän syntyi 3.1. täydellinen tyttönen, 4210g ja 50,5cm, viikkoja 41+3. Kaikki meni oikein hyvin, leikkauksessa meinasi tulla pientä ongelmaa kun tyttö...
  4. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea vauvautuneille ..nyt kun maltoin onnitella omalta leijumiseltani ;) jemina sulla on siis kohdunsuu auennu sormelle, eli noin sormen leveyden verran. Kaulaa varmaankin on se muutama sentti jäljellä, mullakin viime raskaudessa oli vikassa tarkastuksessa sormelle auki ja kaulaa pari...
  5. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    HUOMENNA HUOMENNA HUOMENNA!!!!!!!!! Syntyy meijän vauva,vähän oon onnesta soirona :) Aamulla puol kasi on treffit hoitohenkilökunnan kanssa leikkausosastolla, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Myöhemmin lisää, nyt on lähettävä syömään kun on puoltoista tuntia tehokasta tankkausaikaa ennen...
  6. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Sid hitto ihan varma olin et sulle on jo tullu lähtö :D No, jos yhtään lohduttaa niin kyl sä varmaan ennen mua ainakin pääset ;) Ja voin mä ehkä täällä sen päivän kertoa, pakko kai sitä sit johonki on päästä jännittämään.. Miimau mulla oli viimeksi lapsivesi sellasta vaaleanpunertavaa, jotain...
  7. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Eipä oo täälläkään edelleenkään mitään oireita, mutta flunssaa pukkaa just parahiks. Vähän jo elin toivossa että jos ois tiistaille saanu sektion mutta eihän ne leikkaa jos oon kipee. Seuraava tsäänssi ois sit perjantai, mutta kun en tiiä leikkaako ne kun taitaa se loppiainen sattua perjantaiks...
  8. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea Hyyppis! pusukka mä oisin kyllä voinu ihan suosiolla jättää noi viimeset pari ultraa ja ens maanantainkin käynnin väliin :D Ei näillä viikoilla enää erota oikeestaan just mitää kuvasta, ja ei multa oo ultrattu kun sen verran et just napavirtauksia on katottu ja tarjontaa, viimeks tosin...
  9. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea uusista vauvoista jemina meillä kans on vauvalla mitattu parhaillaan yli 180 sykkeet sekä äitipolilla että neuvolassa, eikä sitä polilla käsitelty mitenkään. Neuvolassa olin alkuun selällään ja vauvan syke 180 ja yli, sitten kun mitattiin niin että istuin niin laski normilukemiin...
  10. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnet teenakelle vauvasta jemina mulla oli viime raskaudessa kohdunsuu avautunut väljästi sormelle viimeisessä tarkastuksessa, josta sitten suoraan käynnistykseen ja salissa avautui väljästi kolmelle sormelle. Missään vaiheessa ei ollut kipuja, salissakin vain sillon kun kätilö kokeili...
  11. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea uusista vauvoista ...joita kaikki muut saa paitsi minä.. Miimaulle piti tulla kommentoimaan noista vaipparoskiksesta ja tuttipullonlämmittäjästä, meillä ei oo kumpaakaan ollut poikien kanssa eikä varmala tule nytkään. Vaipparoskiksena toimii ämpäri, hajuhaittoja ei pahemmin tuu kun...
  12. T

    Alle 2-vanhojen kaksosten aikainen herääminen :(

    kaneli hyvä kun on helpottanut, meilläkin just syksyllä väheni uni sitä mukaa kun illat ja aamut pimenivät, vaikka ois voinu kuvitella että nukkuis pimeässä paremmin. Siitä se sitten tasaantui, nyt riesana ovat sitten ilmeisesti painajaiset. Toista poikaa pahat unet on vaivanneet jo pitkään...
  13. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Sid ei pelkoo et minä tässä hommiin pääsisin, joutas kyllä jo. Tai no just nyt ei oikeen kiinnostas kyl tonne myräkkään lähtee ajelemaan :D Mut joo, ei täällä oo mitään edistystä tapahtunu, johonkin kyllä vihloo/kivistää/pakottaa koko ajan ja on tosi vaikee olla ja kuitenki pitäis jaksaa nuo...
  14. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea vauvansa saaneille:heart: 40+3 tänään ja äitipolilla käytiin, toiveissa oli saada päivämäärä sektiolle kun ei tää täältä tunnu ite tulevan. NO, eipä saatu, siitä huolimatta että vauvan sykkeet oli taas hitusen koholla ja flowta eivät saaneet kunnolla mitattua. Lisäksi kohdunsuulla ei...
  15. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea vauvautuneille :heart: Tänne ei mitään uutta. Maanantaina oli neuvola, hempat oli 113, ei ihme että väsytti, muuten kaikki ok. Neuvolatäti arveli että eiköhän ne tarjoo mulle sektioaikaa ens viikolle, kun tiistaina on tarkastus äitipolilla. Sopis mulle. Olo on nyt ollut vähän...
  16. T

    Alle 2-vanhojen kaksosten aikainen herääminen :(

    En sen kummemmin osaa auttaa, mutta meillä on pojilla ollut aina ONNEKSI kausittaista tuo aikaisin herääminen. Eivät kyllä ihan vielä viiden aikaan ole olleet innokkaita heräämään mutta aikaisin kuitenkin, jokusen viikon ovat kukkuneet ja sitten taas palautuneet normirytmiin, eli heräilevät 7-8...
  17. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea uusista tontuista :heart: Täälläkin läjässä ollaan edelleen, eikä merkkiäkään muutoksesta. Väsyttää ihan sairaasti ja pinna on kiree ku viulunkieli. Jälkimmäinen kyllä taitaa liittyä enemmän jouluvalmisteluihin, hermo paskana kun en ite enää paljoa jaksa tehä ja ei tuo ukkokaan mitään...
  18. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea uusista tontuista :heart: m0308 aika rytinällä on siun pikkanen maailmaan tullut, hurjalta kuulosti!! Mutta onneksi noinkin hurja tarina päättyi onnellisesti :) Jeppis joo, äitipolilla käyty. Sen verran on tilanne kuukaudessa edennyt että kohdunkaula on lyhentynyt 2 sentistä yhteen...
  19. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea tuoreille äityköille ja tonttusille:heart: Nythän näitä pikkasia alkoi oikein ropisemaan :) Johan oli taas yöhulinat meillä, yhellä kundilla oli taas jotain ongelmia. Isi kävi kahesti nukuttamassa ja minä neljästi, ensin oli paha mieli ja sitten paha olo. En tiiä mistä se ton pahan...
  20. T

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea taas vauvautuneille :heart: Täällä on kans yks känkkäränkkäakka, ihan paska päivä on ollu. Viime yönä en saanu nukuttua oikeen kunnolla, aina kun havahduin niin olin ihan virkeä eli sitten piti taas unta odotella pitkät ajat. Lisäksi tuo meijän satavarma yöt läpi nukkuva kundi on...

Yhteistyössä