Hakutulokset

  1. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    kiitos, mies jos sanoi alkavansa rustaamaan kotisivuja joita voin sit mainostaa täällä niin kauan kun modet ei huomaa :saint: ei tosi...mut tosiaan tästä saattaa tullakin jotain. Tosin mies alkoi suunnitella jo heti suuria kun asiantuntija ehdotti että miksi ei yhdistetä miehen osaamista...
  2. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    kiitos onnitteluista, nyt alkaa jännittämään kun moni vuotinen "haave" alkaakin toteutua oikeasti...ehkä. en koskaan kuvitellut et oikeasti alkaisin yrittäjäksi tällä idealla, mutta se on niin "hullu" idea et kuulemma kannattaa :D ainakin olemme ainutlaatuisia
  3. B

    G: Aiotko ottaa permiksen, jos ne tulevat taas muotiin?

    en tarvitse on tuota säkkärää ihan omasta takaa
  4. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    on liiketoimintasuunnitelma tehtynä ja olen sitä jo kerran näyttänyt asiantuntijalle joka sanoi et ehdottomasti kannattaa hakea naisyrittäjälainaa. Pankista olen kysynyt ja sieltä saatais laina sekä luotollinen tili yhtiönnimiin. Yhtiömuoto pitää vielä miettiä ennen kuin paperirumba alkaa...
  5. B

    Kuopioon JesperJunior?

    lastenvaateliike?
  6. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    sinne olenkin menossa ensi viikolla :saint:
  7. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    jos lähtee liikkeelle ihan toiminimellä voiko sen nimetä? Onko hinta sama kuin muillakin yhtiömuodoilla?
  8. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    ei ole kovinkaan tuttu yhtiömuoto minulle...pitäis ottaa selvää asiasta
  9. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    Joo mua neuvottiin pitämään alkuun nykyinen työ, meinaisn hakea virkavapaata, siitä huolimatta vaikka olisi toinen työ on mahdollisuus tukiin
  10. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    juu nimi on jo plakkarissa :D saako netistä tulostettua kaikki yhtiönperustamis paprut? Mulla on kyllä aika eräälle neuvojalle ensi viikolla, saan sieltä paperit, mutta olisi voinut täytellä jo valmiiksi
  11. B

    innon edellinen jakso sikarihuone

    Joo kyllä tv olisi käynyt paremmin sinne yläkertaan, ei olkkariin ollenkaan, välttämättä
  12. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    Pienesti olen lähdössä liikkeelle ja järki päässä. Olisin ilmanmuuta aloittanut toiminnan toiminimellä, mutta selvisi että mieheni voisi saada starttirahaa, mutta silloin pitäisi toiminnan olla hänen nimissään ja sitä en halua. Itselläni taas olisi mahdollisuus naisyrittäjälainaan....hankalaa...
  13. B

    Liikeidea, mikä yhtiömuoto olisi paras?

    Mulla on liikeidea ja meinasin ottaa toiminimen jonkan kautta möisin tuotteita. Nyt meille ehdotettiin avointayhtiötä koska "työllistän" myös itseni lisäksi mieheni. Kokemuksia avoimesta yhtiöstä?
  14. B

    Jaaha, mies joutu päivystykseen

    :hug: :hug: :hug:
  15. B

    innon edellinen jakso sikarihuone

    Minä tykkäsin kyllä sikarihuoneestakin mutta en itse maksaisi sellaista itselleni (ei ole kyllä rahaakaan et ei pelkoa siis). Mut ihan olisi vastaava "rauhoittumis" huone
  16. B

    innon edellinen jakso sikarihuone

    ei olisi koska nyt myös sikari huoneesta näkee tv:n (jos on hyvä näkö ;) )
  17. B

    pyllynnuolenta

    kenen pylly kohteena?
  18. B

    Iltaa, mitä sinulle kuuluu?

    kyllä se vielä helpottaa, usko pois! :saint:
  19. B

    innon edellinen jakso sikarihuone

    oli aivan ihana vaikka en itse osaisi sisustaa noin tummaksi. Se olohuonekin oli niin rauhallinen
  20. B

    Vauva ei ole kasvanut mahassa

    näin juuri, verrataan edellisiin mittauksiin. Meilläkin arvioitiin et yksi lapsista olisi 3 kg, miettivät pitääkö käynnistää synnytys kun istukka oli niin kalkkeutunut, vai annetaanko vielä kasvaa. Käynnistettiin ja lapsi oli 4 kg. päänympärysmitta heitti koska oli jo niin laskeutunut...

Yhteistyössä