Hakutulokset

  1. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Mä oon ollu muka niin kiireinen etten oo kerenny kirjotteleen. Oivalla paljastui viime kertasten rintaraivareitten syyksi korvatulehdus. Kuin kauan lie kerenny olla, ennenku tajusin viiä lääkäriin. Muuta oiretta ei ollu kun se kiukuttelu tissillä ja sitten alako yskä. Nyt taas taistellaan tissin...
  2. T

    Minkä kokoinen vauvasi on 3kk ikäisenä?

    hei, meillä poika myös rintamaidolla kasvatettu oli 3kk neuvolassa 6730g ja 64,5cm pitkä. Isoveljensä oli 7250g ja 64cm, että ihan normaalilta mun mielestä kuulostaa. Jättäsin kyllä sen lääkärin kommentin ihan omaan arvoonsa.:)
  3. T

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Neuvolaan selvitty ja ehjänä takasikkin. Nyt en enää ressaa tuosta syönnistä, kun poika näyttää saavan tarpeeksi evästä. 2kk mitat oli 6300g ja 62,5cm. Meillä neuvolassa on sellanen vauvojen hoitohuone jossa voi imettää.
  4. T

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Mä puutuin listasta.. 30.8 (rv 41+5) poika 4420g ja 54cm.:) Pieni tähtönen: Olinkin juuri tulossa kirjoittamaan samasta asiasta. sunnuntaina alko itkuisuus ja "unettomuus" joka näyttää jatkuvan edelleen. Ei poika viihtyis missään ei edes sylissä. Yöllä herää 5aikaan ja jää valveille vaikka...
  5. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Viola: Oiva oli 4420g ja 54cm.
  6. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    mä voisin kans kirjottaa mun synnytyskertomuksen, on aina niin terapeuttista kirjottaa.:) Maanantaina 29.8 oli rv 41+4, seuraavana päivänä olisi ollut käynnistykseen meno ja siihen valmistauduinkin. Mies läks vanhimman pojan kanssa kalaan, sanoin vielä lähtiessä että olokaa vaan niin kauan ku...
  7. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    vauva-10 hurjalle tosiaan kuulostaa tuo tulehus. Mulla loppuu huomenna kuuri, saa nähä miten käy, kun rinnassa edelleen kova patti ja yhdestä tiehyestä tulee vielä välillä sitä märkää. Toivon tosissaan ettei tulehus uusi. Täällä ne rintaraivarit jatkuu, vauvan saa syömään tissiä vaan jos on...
  8. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Moikka taas. Viimeks kirjottelin imetysongemista, joista sitten päästiin onneksi eroon. No Imetys sujui hyvin n.viikon ja sitten iski rintatulehdus, sitten tulehtuneeseen rintaan tuli imusuonitulehdus ja nyt siinä on jokin kova patti ja rinta vuotaa edelleen jotakin märkää. Sain omalta...
  9. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    tuu hemari sitten kertomaan mitä neuvolassa sanoovat.:) Tänään tuo tissittely ollu sellasta sirkusta ettei tosikaan. Neuvolaan soitin ni sano terkka et pitää vaan luottaa siihen että vauva saa tarpeeksi sitä maitoa.
  10. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Kiitos Pieni Tähtönen. Mä uskon kanssa et maito riittäs kun sitä tulee valumalla, tiiä sitten tuputanko liian usein tissiä ja kun ottaa sillon tällön parit imut niin ei sitten syö oikeella lailla vai onko jo niin nälkänen että hotkii ja mennee ilmaan mahaan. Argh, hulluks tässä tullee.. Koitan...
  11. T

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Moikka moi! Mullakin jääny tuo kirjottelu.. Jos nyt skarppais, kun tarviis vähän vertais seuraa.. Meillä oli 30.9 1kk neuvola ja sillon pojan mitat oli 5490g ja 58,7cm. Miten usein/harvoin teillä syödään? Mä oon huolissani et saako poika tarpeeksi maitoa, kun syö päivisin harvoin ja alkanut...
  12. T

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Hei, Tulinpa minäkin ilmottautumaan vaikken ookkaan alun jälkeen kirjotellu..30.8. Rv 41+5 syntyi pieni poika mitoin 4420g 54cm ja py 37,5. Tuulis ja Tauno <3
  13. T

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Mulle voi päivittää iäksi 25v..
  14. T

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Moikka moi taas pitkästä aikaa. Meillä vastoinkäymiset vaan jatkui. Juuri oltiin saatettu appiukko haudan lepoon,kun sain kuulla että mun ukki on kuollut. Viime perjantaina oli hautajaiset,joihin en päässyt osallistumaan kun olin sairaana. OLi ihan hirvee mahatauti,vieläki tosi heikko olo eikä...
  15. T

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Moikka pitkästä aikaa. Hirveesti ei oo tullu kirjoteltua,kun ei mitään ihmeempää ole ollut. Tää teksti tulee sisältämään ainakin verta ja kyyneleitä,joten jos et halua lukea valitusta ja negatiivisia uutisia. On ollu niin helvetilliset 2viikkoa ja tän päivänen neuvola oli piste iin päälle...
  16. T

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    vauvan sukupuolesta meilläkin on kaks poikaa ja jotenkin en osaa kuvitella edes vauvaa tyttönä. Salaa kuitenkin toivon sitä prinsessaa, jos tää nyt jää viimeiseksi. ;) Viime raskaudessa olin alusta saakka varma pojasta, kuitenkin jossain sisällä toivoin tyttöä ja kyllähän se pieni pettymys oli...
  17. T

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Myydenille pikaisesti et siellä terveystalolla ultrattiin sisäkautta. ja sit päältä et saatiin nt-mitta. Muistelen et sä oot samoilta suunnilta, niin ajattelin et jos oot sinne menossa.:) Mulle kyllä sanottiin jo aikaa varatessa et rakon pitää olla tyhjä kun alakautta ultrataan. Tuulis ja...
  18. T

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Ruokahimot aiemmissa raskauksissa: Ekassa raskaudessa söin suklaata, karkkia,limpparia ja kaikkee roskaruokaa,poika tuli. Tokassa teki taas mieli ruisleipää, tomaattia, salaattia ja hedelmiä, poika tuli taas. Vahvasti nytkin poikaolo ja ultraajan lipsautus vaan vahvisti sitä.:) nyt teki...
  19. T

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    influenssarokote: Mä otin kuopukselle pitkän harkinnan jälkeen. Siinä ei nyt ole sitä tehosteainetta mitä oli pelkässä sikainfluenssarokotteessa. Eli se on samaa rokotetta mitä influenssaan on annettu ja joka on OIKEASTI tutkittu. näin ainakin mulle on selitetty. Pojalle ei tullut...

Yhteistyössä