Hakutulokset

  1. T

    Sanoin tänään tosi rumasti mun lapselle..

    Iltapäivällä mun sisko soitti, että meidän toinen sisko on ollut kolarissa ja ei tietoo mitä sattunu..Sisko koitti selittää mitä oli tapahtunut ja mä En kuullut mitään kun tuo 4-v mölisi ja ölisi ja huusi. Koitin eka pari kertaa kauniisti pyytää että olisi hiljaa, mutta mölinä vaan jatku ja...
  2. T

    ah, tuota liikkumaan opettelun riemua..*turhis

    Poika kohta 7kk reenailee konttaamista ja nyt siirtäny reenaamisen myös tuonne sängyn puolelle. Ensin kuuluu kauhee kolina kun pää osuu sängyn reunoihin ja sitten vielä hirveempi huuto.. :/ No aika aikansa kutakin..
  3. T

    koskeekohan tää tutkimus myös palstaa? Avioero tarttuu..

    http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010070411990033_lz.shtml Täällä kun ollut paljon noita erojuttuja, niin tää artikkeli pisti silmään. Pitäsköön poistua palstalta hyvän sään aikana. :whistle: :ashamed:
  4. T

    Kaupassa nähtyä ja kuultua.. Tää järkytti mut oikeesti..

    Käväsin äsken nopeesti kaupassa. Olin siinä maitohyllyllä, kun viereen tuli siististi pukeutunut n.4kymppinen mies. Lapoin maitoo ja jugurttia kyytiin ja se mies katteli sitä hyllyä. Yht'äkkiä se tokas:" otatko suihin?" :o Mä katoin ympärille, eikä siinä näkyny ketään muuta kun me. Sanoin...
  5. T

    Karppaajat!!

    Voisko joku ystävällisesti kertoo ihan konkreettisesti, että mitä te päivän aikana syötte?? Mä en jotenkin oo saanu kiinni tosta hommasta, en siis toisin sanoen jaksa alkaa miettimään missä niitä hiilihydraatteja on. ja sitten jos sais pientä listaa, mitä ruokia/ruoka-aineita pitää...
  6. T

    10 omituisinta seksilakia

    http://www.huoltamo.com/?page=1552708&id=5732808# :o :laugh:
  7. T

    Iso takamus on terveellinen..

    http://www.iltalehti.fi/terveys/200901078862364_tr.shtml Mä oon ollu tätä mieltä jo pitkään. :saint:
  8. T

    Te, jotka itse olette olleet päivähoidossa pieninä??

    Miten se teihin on mielestänne vaikuttanut? Koetteko, että nyt aikuisiällä on jotain ongelmia tms. mikä johtuu tuosta hoidossa olosta? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itse en ikinä ole ollut hoidossa muualla kuin kotona ja täällä tunnutaan harvase päivä jankkaavan tuota samaa asiaa..
  9. T

    Keksikää mulle joku tekosyy.. Nyt ois juhlat juhlittu..

    miks en voi mennä miehen veljen ja hänen vaimon lapsen ristiäisiin. :ashamed: Mä en tule toimeen ollenkaan tän vaimon kanssa ja ihmettelin suuresti, kun posti toi kutsun lapsen kastejuhlaan. Ei olla edes tekemisissä juuri ollenkaan. Sillon tällön harvakseltaan ollaan nähty kun ollaan yhtä...
  10. T

    Miks toi fb:n kuvajuttu on tollanen??

    En saa lisättyä kuvia ollenkaan. menee ihan mustaksi koko ruutu kun yrittää avata kuvat-kansioo. :/
  11. T

    Muita vauvakuumeisia, joilla ei vielä "oikea aika" raskaudelle?

    En tiedä onko tällästä pinoa jo, koitin etsiä mutten löytänyt. Itselläni on aivan älytön vauvakuume, mutta taloudellinen tilanne ei anna periksi tällä hetkellä. Minulla on ennestään pojat 4v ja 6kk.
  12. T

    voi juma taas näitä suomen rangaistuksia.. (sori jos ollu jo)

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062911958023_uu.shtml :( Mua niin raivostuttaa nää... :kieh:
  13. T

    Minkähänlaiset rattaat sitä ostas? Elikkäs kehukaa kuomurattaita.

    Meillä on noi emmaljungan classicit käytössä ja haluan sitten rattaiksi jotkut hiukan ketterämmät menopelit. Ei vaan oo mistään mitään kokemusta, joten luotan vain teidän sanaan.:D
  14. T

    Flashforwardin päätösjakso alkaa..

    kattooko muut?
  15. T

    Siis voi jumalauta mitä anoppi päästi suustaan..

    Mulla molemmat lapset ollu yli 4kg syntyessään. Äsken anoppi soitti et mieen veljelle syntyny poika, joka painanu vaan 3kg. samoten miehen siskon poika painoi n.3kg. Anoppi siinä sitten mietti et miks mun lapset on niin isoja ollu ja totes:" No, toivottavasti sun seuraava lapsi syntyy...
  16. T

    Takokaas mun päähän järkee.. vauvakuumetta pukkaa (turhis)

    Mulla on 6kk ikäinen vauva ja aivan mieletön vauvakuume. Lueskelin aamulla synnytyskertomuksia ja tuli ihan älytön "himo" päästä synnyttään, vaikkei se mitään herkkua oo ollukkaa. :snotty:
  17. T

    Rouva Räpylääää!!!

    Tyhjäätkö sun postilaatikkoo. =)
  18. T

    Ei kukkaan haluais tulla nukuttaan noita mun lapsia??

    Ei nyt ite jaksais sitä rumbaa.. :ashamed:
  19. T

    Pikkuleipiä ilman voita tai margariinia? Voiko tehä?

    Tekis niin mieli tehdä kahville jotain pikkuleipiä, muttei oo voita eikä margariinia tarpeeks.:(
  20. T

    Tunnustan.. ja muutkin saa tulla tunnustaan..

    Olen huono äiti, sillä syötin mun pojalle iltapalaksi täytekakkua. :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä