Hakutulokset

  1. Anne81

    Hyllykallio, Nurmo, Seinäjoki, Ilmajoki

    Elikkäs etsin tästä Hyllykallion alueelta äitejä ja lapsia juttuseuraksi lapsilleni ja itselleni. Itse olen 25v, lapset 2v2kk ja 7kk Laitakkaa yvtä tulemaan. Ei haittaa jos asustat nurmossa tai seinäjoellakin.. on sen verta lyhyt matka. Toivottavasti löytyy juttukaveria...<br><br>
  2. Anne81

    etelä-pohjanmaan paikkakunta pino num.2

    Nurmo/Hyllykallio Yksi -04 syntynyt tyttö, toinen tulossa 03/06 Oma ikä 24 ja mies 22v
  3. Anne81

    kavereita nurmosta ja seinäjoelta

    En tiedä olemmeko aiemmin oltu yhteydes, mutta kerro jos sinä muistat. Eli olen itse 24v, ja tyttö 1v5kk ja mies 22v. Asumme Hyllykalliolla. Toinen vauva tulossa vissiinki ens kuussa, jos ei päätä tulla tässä kuussa... kuulostaako tutulta..? Niin ja jos emme ole jo jutelleet, niin voitas...
  4. Anne81

    Hyllykallio/Nurmo tai Seinäjoki

    Löytyykö tältä alueelta paljon nuorehkoja taaperoiden äitejä. Olisi kivaa tavata tai vaikka kirjoitella messengerissä. Laita yv:tä..
  5. Anne81

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Janika Kristiina
  6. Anne81

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    Ei vissiin paljon ole uusia ilmoituksia. Olen ennenkin käynyt täällä katsomassa josko löytyis vaunuseuraa Hyllykalliolta/Nurmosta. Minä olen 24-vuotias ja tyttöni on 1v4kk. Olisi kivaa myös saada tytölle samanikäistä seuraa, jotta vähän saisi olla muiden lasten kanssa tekemisissä enemmän...
  7. Anne81

    Äitejä Etelä-pohojanmaalta

    Nurmosta ollaan. Itse -81 ja tyttö -04

Yhteistyössä