Hakutulokset

  1. M

    Kiinnostaisko tällainen ketju:

    Minnat on tummia ja iloisia. Niinat on vaaleita ja hiljaisia.
  2. M

    Kiinnostaisko tällainen ketju:

    Ei haittaa...en ole edes kirjautunut täällä vuosiin ja muutenkin tulee aika harvakseltaan käytyä. Miten satuinkin juuri nyt kurkkaamaan tänne.. :)
  3. M

    Kiinnostaisko tällainen ketju:

    Hei nyt sä pihistit mun nikin! :)
  4. M

    leikikö kellä 3kk ikäinen jo leluilla ja naurako ääneen?

    Mitä sun vauvasi sitten söi jos ei korviketta, kun olit Meksikossa?
  5. M

    Briiffatkaaapa nyt, mitä täällä on tapahtunut viimisen puolen vuoden aikana??

    ...niin tiedän kannattaako täällä alkaa taas notkua... :xmas:
  6. M

    Missä tahdissa olette aloittaneet kiinteitä puolivuotiaalle imetyksen ohella?

    Eli millä aloititte, kuinka nopeasti lisäsitte ruokailukertoja per vrk, kuinka paljon sosetta annoitte alkuun ja kuinka nopeaan kasvatitte määrää? Kauheeta kuinka nämä asiat unohtuu kolmessa vuodessa. :D
  7. M

    Minkä kokoiseksi luokittelisitte hänet?

    Vaatekoko varmaan jotain 44...ylipainoa kymmenisen kiloa varmaan..
  8. M

    Miten parikuukautinen vauvanne menee nukkumaan? Mulla kun on huono äiti olo, kun laitoin omani...

    Hehee, mies oli ehtinyt eilen hakemaan neidin syliin kun olin itse menossa tekemään saman. Rinnallehan tuo nukahti, tänäänkin ja varmaan hamaan tulevaisuuten asti...:) Ja ei ole esikoinen, vaan toinen. :D
  9. M

    Miten parikuukautinen vauvanne menee nukkumaan? Mulla kun on huono äiti olo, kun laitoin omani...

    ...niin ja hymiö perään... :D Pöhköähän tämä on, mutta kun jotenkin vaan tuntuu että noin pienen kuuluu nukahtaa vielä iholle eikä itsekseen... ?
  10. M

    Kysymys teille lapsensa menettäneet...

    En, mutta läheiseni menetti pienen lapsensa. :(
  11. M

    Kysymys teille lapsensa menettäneet...

    Nosto...ja anteeksi kipeä aihe. On vain ajankohtainen aihe omassa lähipiirissäni. :(
  12. M

    Kysymys teille lapsensa menettäneet...

    Miten teidän suruprosessi eteni (tai pikemminkin etenee) ajan myötä? Miten olisitte halunneet läheistenne tukevan teitä, mikä taas ei tuntunut hyvältä?
  13. M

    kiitos rakas anoppi.

    Tykkää! :D
  14. M

    uuden vuoden menu

    Meillä oli Vatajan nakkeja ja lidlin lisäaineetonta perunasalaattia; perinne uuden vuoden naposteltavaa. Huomenna syödään sitten juhlavammin...joku kun joku eilen paheksui sitä, että syödään tommosta roskaa juhlailtana. ...olkoonkin, että meillä nakit on oikeasti harvinaista herkkua, joita...
  15. M

    Mua pelottaa lähestyvä synnytys...

    Jeps kiitos ja tsemppiä siis sinnekin tulevaan... :)
  16. M

    Mitä ihmettä lapsille käteen näillä pakkasilla? Aina palelee!!

    Kivatin villalapaset iholla ja päällä jotkut perus teddytoppahanskat. Hankinnassa on lammasvuoriset nahkakintaat lopputalvbeksi.
  17. M

    Mua pelottaa lähestyvä synnytys...

    Kiitoksia! :) Pekopolin taidan jättää väliin, sen sijaan olen lueskellut paljon bebes-infon sivuilta normaalista fysiologisesta synnyttämisestä ilman mitään lääkettä ja yritän valaa itseeni uskoa, että tämä seuraava menee paremmin. Ilokaasua hönkäilin esikoista synnyttäessä, ja en tykännyt...

Yhteistyössä