Hakutulokset

  1. T

    vaniljajäätelön kanssa? mitä laitatte?

    Lämmin ananasrengas... :p
  2. T

    jelppivä maidottomaan velliin.

    Mulla on ollut nyt pari erilaista tapaa. Keitin risentajauhoista aikasemmin iltapäivällä puuron ja illalla kun on vellin aika, sekoitin tuttipulloon sitä velliä ja maitojauhetta sekä vettä silleen että siitä tuli sopiva seos. Toinen on, että keitän vellin veteen ja syötän sen esim. luumusoseen...
  3. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 2!

    Pituus 160 cm, lähtöpaino 61,5 kg, nyt 60 kg, muutos -1,5 kg :D
  4. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Mä tyydyn vielä ens kesänä säikyttelemään naapureita, ellei kokovartalouimapuvut tule yhtäkkiä muotiin. :D Tällä mun raskausarpisella mahalla ei voi kuvitellakkaan lähtevän biitsille oli muu kroppa kuinka hyvässä kunnossa vaan. :'( Meillä muuten puolitoistavuotias poika tahtois syyä mun...
  5. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Minä taas näin unta, että söin ihan vahingossa suolapähkinä-hunajaseosta... :laugh: En muistanut, että tää dieetti on päällä ja hyvää oli, vaikka olikin vähän erikoinen sekotus...
  6. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Juu, joka päivä oon syöny keitetyn kanamunan valkuaisen. Tylysti keltuainen vaan kypsästä munasta roskakoria kohti.
  7. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Paljoko sulla on ne pitoisuudet? mulla on pitoisuudet / 2 kapselia: omega-3 310 mg EPA 160 mg DHA 100 mg
  8. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Yökötys Ymmärrän hyvin teitä, jotka alkavat yökkäilemään joistain ruuista... Mulla jostain syystä liha-perunasoselaatikko ei mee alas. Jos jauheliha ja pottumuusi laitetaan vierekkäin lautaselle, syön sen hyvällä ruokahalulla, mutta jos joku on erehtynyt sekottamaan ne niin syömättä jää...
  9. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Mulla on vitaplexin omegaa. Ja huomasin, että näissä omegoissa on puolet vähemmän omega3:a mitä möllerissä... Ja purkin ohjeen mukaan saa ottaa vain 2 päivässä, eikä annostusta saa ylittää. Oon ylittäny! Huimia eroja näissä kapseleissa... mitähän Jutta on käyttäny laskelmissaan? Muoks...
  10. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Mulla puoli kiloo!! :D Enpä muistanu kirjotella omista tiistain reeneistä... kirjotetaan nyt. Eli kävin jäkisharkoissa ja pelkäsin etukäteen, että mulla kramppaa jalat täysin kun ei saanu urheilujuomaa juoda. Mun jaloilla on taipumus krampata ilman nuita llitkuja... No, ei krampin...
  11. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Just kävin kaupassa ostamassa evästä. Jauhelihahyllyt oli jo melkein tyhjät!! Muutama hassu paketti vaan hyllyssä. Prismassakin oli otettu myytiin saksalaista kanaa... Jospa nuita eväitä löytys, ainakin ulkolaisia. huomasin just, että viikonloppuna on äitienpäivä! Kakut taitaa jäädä syömättä...
  12. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Ja varmaan vedenkeitin löytyy työpaikalta? Minä teen aamupuurot aina pikahiutaleista niin, että lautaselle hiutaleet ja veenkeittimestä veet, sekoitus... ja hyvä tulee! Mehukeiton kanssa minäkin söin tänään hiutaleet ja oli ihan ok "mössöä"
  13. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    40g riisiä = n. 0,5 dl (raakaa)
  14. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Tästä se lähtee!! Illalla tehty ruuat valmiiksi, helppo vain keräillä jääkaapista eväät. Ja miehellekkin pistetty töihin eväät matkaan. Aamupaino 61,5 kg ja pituus 160 cm.
  15. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    No voi kökkö!!! Niinpäs onkin! :D Pitää syödä tuo ananas tänään sitten pois... Mitenhän tuon avokadon laita? Onneksi täällä on ihmisiä joilla hoksottimet pelaa.... Mitähän luokitellaan tässä vihanneksiksi?? tai mitä te pitäisitte vihanneksina? Porkkanahan on virallisesti juures, mutta...
  16. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Minä en ainakaan 4 viikon jälkeen noudata tuota, mutten palaa myöskään entiseen. Kanat ja jauhelihat vaan pannulle, tuollahan on 5 g oliiviöljyä sallittu. Itse en ole juurikaan koskaan käyttänyt rasvaa paistamisessa. Jauhelihassa en koskaan! Kanassa silloin tällöin. Mausteita sitten vaan...
  17. T

    Virallinen GOJUTTAGO-ketju viikko 1. Kaikki innokkaat mukaan!

    Essie Sulla käy kroppa säästöliekillä kun kalorimäärät on nuin vähäset... liikunta Jääkiekkoa harrastan nyt, mutta jääreeit loppuu 2 viikon päästä. Kesätreenit mahtaa pitää sisällään mäkitreeniä, punttia tms. mitä vaan keksii. mitä tämän jälkeen? luulempa, että ruokavalio muuttuu taas...
  18. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    ananaskirsikka Ei ole isommissa pampersin babydry malleissa sitä verkkoa... activefit malleissa puolestaan on. vaipat Meillä käytössä pampersit, koko2. Liberoa en ole nyt edes kokeillut, kun esikoisella vaippa oli aina ulkopuoleltakin märkä.... eikä tarttenu olla edes normaalia pidemmät...
  19. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    ullis82 Meilläkin kärsitään mahavaivoista! Olen huomannut, että meillä röyhtäisy saadaan aikaan cuplatonilla... Ja nyt mahavaivoja on helpottanut ruokkiminen pullosta! Eli pumppaan eka maidon tissistä ja tarjoan pullosta... rankkaa, mutta näyttäs nyt helpottavan vaivoja... Yöllä kun annoin...
  20. T

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Vauvan kanssa ulkoiltu (vaunuilla) ekan kerran! Nyt tuntuukin sitten uni maittavan... Huomena pitäs lähtä käyttämään esikoista lääkärissä oyssissa varpaiden leikkaussuunnittelun vuoksi. Haluan todella lähtä mukaan suunnittelemaan viedäänkö rivistä yksi varvas vai siirretäänkö. Vauvahan...

Yhteistyössä