Hakutulokset

  1. K

    Rv pino! <3

    14+4 kiloja 4 :$
  2. K

    Sairas puoliso

    mietin tuota äsken ja tulin siihen tulokseen että etes sairas ihminen ei voi olettaa että toinen olis ilman hellyyttä yms, loppuelämän. siinä pitäsi vaan keksiä keino miten se sairas vois sen hellyyden antaa tai sitten sen pitäs vain ymmärtää jos hellyyttä hakee muualta
  3. K

    Sairas puoliso

    mun on pakko udella että millä tavalla pitää olla sairas ettei voi hellyyttä antaa tai tyydyttää tarpeita?ei tuu mieleen kun joku halvaus..eli siis riippuu sairaudesta.. ?
  4. K

    Flagyl lääke ja kuvotus!

    vetää pään sekasin ja aamulla hirveä kuvotus. ihme lääke, en olis uskonu et alakautta otettuna nousee yläpäähän :D
  5. K

    vauva värähtelee masussa??

    mulla kanssa poikaa odottaessa oli tommosta, aivan kun puhelimen tärinä olis aina välillä tuntunu siellä :D tyttöä odottaessa ei muuten ollu....
  6. K

    kaikista paras reseptinne?terveellinen ruoka

    mielellään semmonen missä olis kasviksia myös jossain muodossa ja maistuis lapsille. en taas keksi mitään mitä ruokaa tehdä =)
  7. K

    Kotidoppleri altistaa prenataalikuolleisuudelle???

    :D kyllä niissä jotain on pakko olla, ei ne voi myydä tuommosia ilman varotuksia. toki niissä varoitetaan joissakin liiallisesta käytöstä.
  8. K

    Kotidoppleri altistaa prenataalikuolleisuudelle???

    se on kyllä totta et se ei mitään säteilyä lähetä. ja luulen kyllä et jos haittaa olis niin niissä ohjeissakin lukis niistä.. ja tommonen laite ei kyllä kuumene oikeasti oikein mitenkään... enemmänhän mun maha kuumenee kuumassa kylvyssä kun 3 minuutin kuuntelulla...
  9. K

    Kotidoppleri altistaa prenataalikuolleisuudelle???

    no mutta toisaalta kun ajatellaan niin eihän niitä varmasti noin myytäisi jos asia olisi noin =)
  10. K

    Kotidoppleri altistaa prenataalikuolleisuudelle???

    hei apua... mä olen joka ilta kuunnellu vauvan sydänäänet ja käynyt ainakin 7 kertaa ultrassa!!! mistä ap kuulit tuollaista??? :o :o
  11. K

    mistä saada intoa siivoamiseen kun se on inhottavinta mitä tiedän

    :ashamed: :ashamed: :ashamed: pakko olis :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  12. K

    te kenellä ei ole tiskikonetta,monta kertaa päivässä tiskaatte ja monta ihmistä talouteen kuuluu?

    mulla odottaa tossa ihan järkyttävä tiskivuori, huomaa siis että en ole tiskannut taas vähään aikaan... siitä tämä uteluni kun en vaan voi ymmärtää kuin meillä tulee noin paljon tiskiä! meillä siis 4 ihmistä käyttää astioita ja mies se kyllä yleensä on kuka tiskaa mut nyt olis mun vuoro :whistle:
  13. K

    Kadonnut Histuli-hevonen

    mäkin haluun tietää joko löytyny :wave:
  14. K

    Voi että tää elämä on pas..aa

    mutta niinkin ikävä klisee on totta että vain itse vaikuttamalla asioihinsa tekee elämästään sen mitä odottaa...
  15. K

    Onko ihan tavallista vauvan kuivaa ihoa vai jotain muuta? sis.kuva

    näyttää tavalliselta pahalta atooppiselta iholta.kannattaa lääkäriin mennä niin sieltä osataan neuvoa parhaimmat rasvat. rasvaus ainakin 3 kertaa päivässä. meillä jopa 6 kertaa...rankkaa.
  16. K

    Onko kukaan "katunut" nimeä jonka on antanut lapselleen?

    mäkin tahdon tietää |O |O |O |O :D minäkö utelias :whistle:
  17. K

    miten helpottaa allergisen lapsen nukkumista?

    ei ikävä kyllä ole. täät menoa jos tuo allergia jatkuu niin on pakko ostaa kaikki maailman vehkeet
  18. K

    miten helpottaa allergisen lapsen nukkumista?

    oho unohdin laittaa että lapsi on siis 5,5v ja resepti allergia lääkkeet on ja reseptillä nenäsumute. mikäs olis sellanen luonnon keino kun nyt ei oo muita aineita mulla :|
  19. K

    Millä viikolla aloitte tuntemaan liikkeitä?

    niin siis tästä kolmannesta tuo =) eka raskaus muistaakseni 13 lähtien ja toka 11 lähtien
  20. K

    Millä viikolla aloitte tuntemaan liikkeitä?

    11+ viikolla =) en heti päivittäin mutta melkein 12+ viikosta lähtien joka ilta =)

Yhteistyössä