Hakutulokset

  1. B

    Pelottaa vauvan puolesta!!:(

    anna suppo,meille neuvottiin antamaan 8h välein suppoa rokotuksen jälkeiseen kuumeeseen 3kk ikäisenä.Samoin voisit yrittää juottaa vettä.Jo pienikin määrä jonkin verran ruumiinlämpöä hetkeksi laskee ja vauvalla olo helpottuu.
  2. B

    Pyyhittekö pojan pippelin pissan jälkeen?

    ei kuulemma ole kiva sellanen märkä läntti etumuksessa.Saati sellanen pissinen tuulahdus kaupan päälle..
  3. B

    Millaisenen lusikka suussa synnyit?

    pronssilla taas tulollisesti.Eli tavalliseen suomalaiseen perheeseen.
  4. B

    Tähänkö ollaan tultu?

    niin on,eipä meillä muita pesuaineita sitten olekaan.:) Me ollaan vältetty norovirus yms. olisiko syynä sitten käsienpesu.Käsidesiä löytyy kotoa,mutta eipä käyttöä ole ollut.Veljeni sitä intistä kuskasi :saint: Ja täi asiaan vielä,en piikkinä sitä pistänyt,että puhtaudesta tulisi.Vaan...
  5. B

    Tähänkö ollaan tultu?

    onko kaikkien ihmiskunnassa tarkoitus selvitä hengissä normaaliin kuolinikään saakka? Onko ihmiskunnan elettävä yhdessä massavirrassa? Eikö luonto kuitenkin kehitä lisää tauteja saadakseen kansakuntaa vähenemään ja pysymään tasapainossa? Mielestäni tuolla ajattelutavalla maailma ihan...
  6. B

    Lukalle toinen nimi?

    :saint:
  7. B

    nimiäiset

    toivotti pienen tervetulleeksi perheeseen. :heart: tarjoilua oli voileipäkakkua kasvis,sekä liha.Mokkapaloja ja täytekakku. ihanat kemut kerrassaan :)
  8. B

    kauravelli aiheuttaa pikkuselle masu vaivoja!mikä ois lempeämpi...

    tosin jos kovin pienestä kyse niin voi riisi kovettaa mahaa
  9. B

    Vaipan valuminen

    meillä kanssa pamperssin activ fit valuu,juurikin kun tyttö pyörii ja nahuaa sängyssä.baby dry sama homma.Liberoja on ollut,mut niistä tahtoo meillä fuskata lahkeesta :(
  10. B

    tupakan kellastamat sormet

    puhdistusaineella lähtis.
  11. B

    suuttuisitko, jos kaveripariskunta puputtaisi samassa hytissä ?

    mistelisin näin joskus kutsuttavan :heart: Mut itse kyssä..Siis ehdottomasti en suuttuisi.Aika normaalia omalle kohdalle.Äänenkäyttö tietysti vois olla aikas pientä.Varsinkin jos nukuttaa muita :D
  12. B

    Kyllä muuten taas kateus nostaa päätään ja v.tuttaa ihan järjettömästi!

    mut ei edes tarvitse olla yh..tuttu miehineen ja alle vuoden vanhan lapsen kanssa asuttaavat isoa kolmiota omalla saunalla.ei koulutusta,ei töitä kummallakaan.Eikä edes tarvitse ajatella sellasia,kun sosku kyllä hoitaa rahapuolen.Nyt sitten mamin masussa kasvaa toinen pitkän pitkän hoitovapaan...
  13. B

    G:miten pian laitoit vauva yökylään synnytyksen jälkeen ja lähdit ryyppäämään?

    Me lähdettiin kans juhlii ristiäisiltana..mut mun juhlat meni päänsäryn takia mönkään..eli muutama ja kotiin nukkumaan |O
  14. B

    ABC:n ruoka

    Ei niillä listasapuskoilla tee mitään.. Me käydään aina noutopöydässä ja se tosiaan on hyvä.No tietty lihapullat on einestä,mut ne kasvisgratiinit ja lehtipihvit kyllä ihan ehtaa :p Ensi viikonloppuna abc kutsuu..meillä on pidempi reissu,joten täytyy katsoa minkä paikkakunnan absilla paras...
  15. B

    ehkäisylaastareista

    ja evran käytöstä aikaa muutama vuosi.Minkäs hintanen on tätä päivää eläen?
  16. B

    ehkäisylaastareista

    eli laitat neljä putkeen.jos nyt jätät laittamatta niin voi olla et menkat tulee silti myöhässä.Samoin tein itsekin evraa käyttäessä,et ne menkat kans tuli sillon kun oli tarkoitus.
  17. B

    Tuttelijauhe vaihtui Nutriloniin.Meillä siirryttiin Semperiin..Muita suivaantuneita?

    Todellakin pettynyt olen.Eihän meillä tuttelia olisi enää tarvittukaan kun joitakin hassuja kuukausia syksyyn saakka.Ja nyt ne meni ja lopetti sen :kieh: Tämä uusi hieno pakkaus ei meikäläisen silmille edes avannut tietoa,että paljonko valmista maitoa siitä tulee.Eilen siis nappasin Semperin...
  18. B

    Joku äippä sitten seonnut totaalisesti...

    ja näin alastomuudella kaudulla toteutti avunhuutoa tilanteelleen.Ei sitä aina vaan osaa mennä oikeiden ihmiste luo pyytämään apua.Sitä paitsi varsin jos itse masentuisin jotain saman tapaista tekisin.Ei tässä maassa muuten apua saa. Ja nyt ei sitten kannata hepulia kenenkään...
  19. B

    Mun MIES on ihan mahdoton :( mitä pitäis tehä?

    opiskelee itsehillintää ulkopuolisen ihmisen johdolla?Mä olen aikoinaan ollut itse aika herkkä heittämään tavaroita.En nykyisessä suhteessa tosin.Nuorempana seurustelin miehen kanssa joka aikansa tavaroita heiteltyään,kävi myös minuun kiinni.Rehellisesti voin sanoa,että itse en käynyt kiinni...

Yhteistyössä