Hakutulokset

  1. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Meere: Huomasin sun kirjoituksen missä kyselit hoidoista Tampereen Ovumiassa. Oletko jostain päin Pirkanmaata? Asun itse Tampereella ja olen käynyt yksin hoidoissa Ovumiassa, nyt 5,5 kk ikäisten kaksosten onnellinen yh-äiti! Olisi kiva tutustua muihin Pirkanmaalaisiin.
  2. A

    Imetys- gallup

    Imetystukilistalta ja maitolaiturilta olen kyllä löytänyt paljon vinkkejä tilanteeseeni, mutta nyt kaipaisin juuri galluppia siitä kuinka te muut kaksosäidit olette onnistuneet imetyksessänne, eli moniko on joutunut ja missä vaiheessa käyttämään lisämaitoja/korviketta lisänä tai kokonaan???
  3. A

    Imetys- gallup

    Wandii, kiitos vastauksestasi. En ole yöimetyksiä lopettanut vaan joka syötöllä aina imetän ensin ja sitten vasta annan pullosta lisäksi että vauvat rauhoittuisivat nopeammin ja saisin edes pari tuntia nukuttua itsekin ennen seuraavaa syöttöä. Päivällä ei ole niin väliä vaikka imettäisin useammin.
  4. A

    Imetys- gallup

    Omat tuplani ovat nyt 2 kk ikäisiä, ja syntyivät 2 kk etuajassa siis, kotiutuivat sairaalasta 2 viikkoa sitten. Kovalla vaivalla ollaan päästy nenämahaletkujen ja lypsämisen+pullojen kautta lähes täysimetykseen, mutta öisin olen joutunut antamaan lisäksi omaa pakastettua maitoa pullosta. Nyt...
  5. A

    Kaksosten odottajia v.2009

    En ole paljon tänne kirjoitellut, mutta nyt on sitten vauvat jo yllättäen syntyneet! Pikkuprinssi ja pikkuprinsessa syntyivät 11 päivää sitten rv 31+4. Kivuliaita supistuksia saatiin lääkkeillä pidettyä jotenkin kurissa viikon ajan, jonka makasin sairaalassa mutta lopulta tulehdusarvo...
  6. A

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Pikkuprinssi ja pikkuprinsessa syntyivät 11 päivää sitten rv 31+4. Kivuliaita supistuksia saatiin lääkkeillä pidettyä jotenkin kurissa viikon ajan, jonka makasin sairaalassa mutta lopulta tulehdusarvo yllättäen nousi ja estolääkitys oli purettava. Vauvat syntyivät siitä 12h kuluttua. A-poika...
  7. A

    Kaksosten odottajia v.2009

    Tuune: Kotidoppler on hiukan simppelimpi vekotin kuin neuvolan doppler, niitä myydään netissä monessakin paikassa käytettynä ja uutena, mulla on AngelSounds-merkkinen lainassa yhdeltä tutulta. Googleta "kotidoppler"! Meillä on tuola kerhon puolella sellainen käytäntö, että raskaanaolevat...
  8. A

    Kaksosten odottajia v.2009

    Sydänäänistä: Mulla on ollut kotidoppler käytössä vkosta 14 lähtien ja joka kerta olen mielestäni kahdet sydänäänet löytänyt. Kuuluvat noin 10 cm päästä toisistaan, mutta voivat kuulostaa aika samanlaisilta muuten. Tietysti varminta on jos on sellainen doppler, kuten ainakin mun neuvolassakin...
  9. A

    Kaksosten odottajia v.2009

    Kiitos kaikille kommentoineille tsempityksistä! Tuplur: Joo, tiedän sen lehtiartikkelin ja kävinkin sen lehden jo ostamassa. Juuri vastaavanlainen tilanne kuin mulla! Paitsi että mulle tulee se sisarus heti samalla eli sain kirjaimellisesti kaksi yhden hinnalla! :laugh: (18+4) Tässä nyt...
  10. A

    Kaksosten odottajia v.2009

    Hei kaikille! Tuplaonnittelut tuoreille äideille ja hyviä vointeja koko perheille! :flower: Olen harvakseltaan seuraillut ketjuanne ja nyt vihdoin päätin kirjoittaa itsekin. Tähän asti olen kirjoitellut aktiivisesti tuolla yhden suljetun kerhon puolella, mutta nyt tuntuu siltä, että...
  11. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Laitoin sulle yksityisviestiä! :wave:
  12. A

    Tampere ja odottajia

    ... myös kaipailee uusia kavereita / ystäviä / vertaistukea... :wave: :wave: Profiilissa lyhyesti tietoja minusta! :attn:
  13. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moi kaikille tänne yleisen ketjunkin puolelle! Kirjoittelen säännöllisesti tuolla kerhon puolella mutta kun siellä ei tietääkseni ole ketään, joka asuisi Tampereen seudulla niin laitan nyt tännekin viestiä. Jos tänne eksyy joku Pirkanmaalainen sinkkunainen joka harkitsee tai on jo hoidoissa niin...
  14. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikille rohkeille naisille, Olen kohta 34 v. täyttävä lapseton sinkkunainen Tampereelta ja haaveillut omasta lapsesta jo 10 vuotta. Parisuhteita on ehtinyt olla muutama, joukossa pitkiäkin ja naimisissakin olen ollut. Kuitenkaan kenenkään kanssa parisuhteen tilanne ei ole ollut sellainen...
  15. A

    Kokemuksia YH:äideiltä raskautumisesta!

    Hei Mammatobe, Kirjauduin juuri uutena tänne palstalle, koska olen jo vuosia halunnut omaa lasta. Tilanteeni on kuitenkin varsin sama kuin sinulla, sillä erolla että täytän kohta jo 34. Eilen juuri kariutui taas yksi pidempi suhde ja alan olla epätoivoinen. 19.11.08 kirjoitit "Kokemuksia...
  16. A

    Yksinkö odottamaan?

    Hei teille kaikille ihanille naisille, Kirjauduin juuri uutena tänne palstalle, koska olen jo vuosia halunnut omaa lasta. Tilanteeni on kuitenkin varsin sama kuin Mammatobe:lla, sillä erolla että täytän kohta jo 34. 19.11.08 Mammatobe kirjoitti (Kokemuksia YH:äideiltä raskautumisesta...

Yhteistyössä