Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Heippa kaikille! Eipä ole aikoihin tullut kirjoiteltua tänne mitään, olen jumittunut tuonne fb:n ryhmän puolelle kun muutenkin käyn fb:ssa monta kertaa päivässä (olen nimittäin koukussa noihin muutamiin siellä toimiviin peleihin) :D :ashamed: Tuohon vakuutusasiaan voisin kommentoida sen...
  2. P

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Heips kaikille! Jospa minäkin pitkästä aikaa kirjoittelisin jotain tänne.. oon kyllä päivittäin lueskellut mutta en oo vaan saanu aikaiseksi alkaa kirjoitteleen mitään. Vissiin tämä "seesteisempi" aika on muutenkin hiukan hiljentänyt tätä palstaa..? Pahoittelut kaikille huonoja uutisia...
  3. P

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Lääkkeistä kommentoin tähän vielä pikaisesti sen verran, että ibuprofeenia saa käyttää 1. ja 2. kolmanneksen aikana. Kielletty vain viimeisellä kolmanneksella - ja itse olen kyllä ihan huoletta käyttänyt ibuprofeenia jos on ollut pahemman sorttisesta päänsärystä tms. kyse.. siihen kun ei...
  4. P

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Dodii.. Soittelinpa sit sinne äippäpolille. Mulla on jokin siinä verikokeen yhteydessä katsottava veren seerumi (tms.) hiukan normaalia matalampi. Raja on 0,4 ja mulla se on 0,33. Täällä on äippäpolin uus ylilääkäri kuulemma aloittanu jotain tutkimustoimintaa koskien niitä tapauksia, joilla...
  5. P

    ~*~*~ Tammkuun Vauvat 2012 heinäkuussa ~*~*~

    Nyt vaan omaa napaa.. Mulle tuli tänään vastaus siitä yhdistelmäseulonnasta. Siinä oli että varsinaisen seulonnan tulos on normaali (eli se riskiluku parempi ku 1:250), mutta sit siinä luki että "toinen istukkahormoni hieman matala, seuranta äpkl:lla 4 vk välein. Mitä toikin sit tarkoittaa...
  6. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Niiiiskuneiti Tuosta alkoholin käytöstä voisin kommentoida sen verran, että meillä ei sen suhteen ole ongelmaa. Mies ei juo kuin saunalonkeron silloin tällöin, humalahakuisesti ei käytännössä koskaan. Sitä ei vaan oo ikinä kiinnostanu ne hommat :) Mutta kuten muutkin ovat täällä todenneet, niin...
  7. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Sartsa Voi kylläpä kuulostaaki tutulta toi että yhtenä päivänä himoitsee yhtä ruokaa, joka ei sitten seuraavana päivänä uppoa millään :D Mäkin siis normaalisti tykkään suklaasta ihan hulluna, mutta nykyään hyvä jos pari palaa saa alas menemään.. normi karkit uppoaa paremmin.. heh, niinku tuo...
  8. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Tinzu83 Ei mullekaan sentään niitä koko ajalle ilmaiseksi annettu. Ilmaisin itseäni aiemmin siinä mielessä väärin :ashamed: Antoivat nyt yhden inskakynän mukaan ja sit reseptin jolla hakea lisää eli sama menettely ku viimeks. Mulla on viime raskaudesta yks kynä jäljellä, mut eipä noilla kahdella...
  9. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa! Täälläkin np-ultrareissu takana. Turvotusta oli 1,5 mikä on hiukan enemmän ku on ollut noissa edellisissä raskauksissa, mutta ihan normaaliarvo kuitenkin. Kätilö sanoi, että 2,5 ylittävät lukemat olisivat olleet jo koholla oleviksi laskettavia eli ihan hyvällä mielellä kai tässä voi...
  10. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Heippa vaan kaikille ja Hyvää Juhannusta! Me olemme juhannuksen vietossa täällä Saariselällä ja ihan pikaisesti tulin käväisemään täällä lukemassa kuulumisianne.. ja yhtä pikaisesti myös kommentoin Tinzulle Elikkä täällä toinen jolla on ollut RD. Mulla on ollut se molemmissa edellisissä...
  11. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Sartsa Heti alkuun tosi iso jaksuhali sulle :hug: Valitettavasti en oikein osaa sanoa mitään muuta järkevää, kun vastaavaa ei (onnekseni) ole vielä omalle kohdalleni osunut, mutta valtavasti voimia kuitenkin sinulle! Ja toivotaan, että äitisi ehtisi vielä nähdä uuden lapsenlapsensa. Ja kyllä...
  12. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Niiiiskuneiti Siis mä en voi ku ns. hattua nostaa sulle, jos olet kerran ollut tuollaisen pahoinvoinnin kera festareilla?! :O Mulla ois todellakin jäänyt väliin moinen jos itselläni olisi noin pahaa pahoinvointia+oksentelua! Mutta tokihan siellä saa muuta ajateltavaa ja se usein auttaakin. Mulla...
  13. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Joo, heippa vaan kaikki! Minäkin olen siis edelleen mukana, olen päivittäin montakin kertaa käynyt lukemassa mutta en oo jaksanu alkaa itse kirjoitteleen mitään.. On nimittäin ollut ihan hirmu kestoväsy päällä tuon pahoinvoinnin lisäksi. Onneks toi pahoinvointi on jo ehkä hiukan helpottanu...
  14. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Täältäkin pikaiset onnittelut Pavunvarrelle :heart: Mahtoi kyllä olla melkoinen ylläri ja varmasti ajatukset ovat melkoisen sekavat! Toivottavasti sait kuitenkin nukuttua yöllä, ettei uutinen vienyt kokonaan yöunia.. (.) Mä en kyllä tykkää yhtään näistä helteistä! Mulla on verenpaine ollut...
  15. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Neljän Suora Ei mulla mitään varsinaista tunnetta ole siitä, kumpi tuolla masussa on. Täytyy myöntää, että poikaa toivoisimme ja vielä pari viikkoa sitten ajatus olikin sellainen, että jospa siellä nyt oiskin poika (siis kun ei ollut pahoinvointeja..) Mut nyt kun tää tuttu pahoinvointi on...
  16. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Jemppi Tuo sun kuvaus sun appiukosta kuulosti kyllä tosi tutulta. Mun appiukolla on kans ollut suuria ongelmia ymmärtää, miks mun miehen on täytynyt olla synnärillä - saati sit ultrareissuilla mukana. Eihän se synnäri tunnetusti oo miesten paikka :headwall: No, onneks valitukset tuon asian...
  17. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    St. Brigitten Ihan pakko nopsaan vastata tuohon sun pahoinvoinnin laukaisija-kyssäriin. Mulla pahimmat yökötykset saa ehdottomasti aikaan lasten purkkiruoat, eritoten noi 8kk ylöspäin olevat. Mun ei tartte ku enää ku nähdä muutamia niistä purkeista (jos on jo valmiiksi huono olo) ja alkaa kyllä...
  18. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Sartsa83 Kiitos, ihan hyvä reissu meillä oli. Vuokrattiin ensin pariksi päiväksi mökki Pyhältä ja sit käväistiin kotona vaihtamassa kamppeita ja jatkettiin mun kotikulmille P-Pohjanmaalle.. mukavasti sellaiset vajaa 500km autossa istumista samalle päivälle (ja tyttöjen kitinöiden kuuntelua...
  19. P

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Moro vaan kaikille! Me ollaan oltu kulunut viikko käytännössä kokonaan reissussa, joten en ole ehtinyt edes palstalla käydä - eikä toisaalta mokkulakaan pelittäny reissun päällä joten oltiin sit nettipimennossa. Kotona onneks on kiinteä netti, minä kun oon pahasti pettyny mokkuloihin.. :( Mut...
  20. P

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Pikaisesti vaan vastaan meidän osalta tuohon ikäerokysymykseen elikkä esikoisemme tulis olemaan n. 2v6kk ja tämä nuorempi 1v2kk kun tämä masussa oleva syntyy. Meillä tulisi olemaan 3 alle 3-vuotiasta - ja todellakin hiukan hirvittää miten siitä selvitään, mutta jospa sitä jotenkin...

Yhteistyössä