Hakutulokset

  1. maya777

    Toinen nimi/toiset nimet Victorialle?

    Annabelle? Ja sit ehkä siihen väliin vielä joku... hmm...
  2. maya777

    ette usko mitä löysin emättimestäni???!!!!

    No mä kyllä kävisin. Jos on niinkin pitkään ollut niin saattaa hyvinkin olla joku tulehdus.
  3. maya777

    Päästäisitkö miehesi etelään viikoksi lomalle?

    Mäkin oon paska, mutta en. Ensinäkin meillä on kaksi pientä (alle 1,5-vuotiasta lasta ja musta olisi tylsää jättää mut yksin huolehtimaan niistä) Toiseksi meillä ei ole rahaa lähteä kahdestaan eikä perheen kanssa oikeastaan minnekkään, eikä varaa edes maksaa laskuja niin ei todellakaan saisi...
  4. maya777

    Vuoden rumin maha- kisa

    Niiiiin tutun näköinen toi Jadalin maha! Ihanaa etten oo ainut, jonka maha on JUST tollanen:-)
  5. maya777

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei vain! Meillä 4kk ikäinen down poika, jolla 10mm reikä kammioiden välissä. Viime viikolla lähti kuvat helsinkiin ja nyt odotellaan leikkausta. Lääkityksenä 8 tunnin välein suun kautta annettava furesis, joka poistaa nestettä.
  6. maya777

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    21 olin kun esikoinen syntyi ja 22, kun syntyi toinen.
  7. maya777

    Olisiko mikään muu kamalempaa kuin se, että oma lapsi tekee itsemurhan?

    En vielä lukenut juttua, mut tohon kysymykseen pitää vastata et en tiedä kumpi olisi pahempaa se, että oma lapsi tappaisi itsensä vain jonkun toisen lapsen:-/ Oon miettinyt sitä, mutta en oikein tiedä...
  8. maya777

    Aina ei ole helppoa olla iloinen lahjoista...

    Sain joskus 13-vuotiaana viinipullon kaulaan laitettavan koristeen. ja sellaisen meikattavan lelupään leikkimeikit. samasta paketista, mutta en tiedä keneltä.
  9. maya777

    Jos vauva/lapsi nukkuu perhepedissä esim. vuoden vanhaksi, onko omaan petiin siirtäminen tuskien taival?

    Ei meillä ollut. Vanhyempi poika alkoi itse haluamaan omaan sänkyyn reilu vuoden ikäisenä. Meillä on siis aina ollut ja on vieläkin pinnis kiinni meidän sängyssä ja laita alhaalla. Oli noin vuoden kun itse alkoi sängystä konttaamaan omaan sänkyyn.
  10. maya777

    Tekisittekö ilmoituksen??

    Taitaa nyt äidin ammatti häiritä enemmän... Peesaan muita. Et voi tietää tiesikö äiti missä lapsi on. Ja äidin ammatti taas ei sinulle kuulu jos lapsen hoito on asiallisesti järjestetty.
  11. maya777

    väkivaltainen teini

    Kyllä minäkin olen veljieni kanssa tapellut. Tai toisen enemmänkin. Se löi mua jopa joskus teininä puukolla käteen. Ja minä löin sählymailan rikki sen päähän... Molemmat ollaan nykyään ihan tasapainoisia, eikä lyödä ketään :-)
  12. maya777

    Apuja!!! Kelan työttömyysilmoitus, onko määrä pienempi jos ilmoittaa olevansa sairaana?

    On. Omavastuu sairauksissa on 9 päivää. Sen jälkeen joutuu halkemaan erikseen sairaspäivärahaa Kelasta.
  13. maya777

    Minkä ikäisenä vauva/lapsi osaa imeä pilliä?

    Miehen isä. Siis sama kuin pappa tai isoisä tai vaari =)
  14. maya777

    Minkä ikäisenä vauva/lapsi osaa imeä pilliä?

    Meillä on nuoremman kanssa (kehitysvammainen) sellainen portaat ohjelma käytössä. Siinä lukee, että normaalin lapsen pitäisi osata imeä pillillä 2-3vuoden iässä :-) Tosin meilläkin oppi joskus 8kk iässä, että on kai vähän yksilöllistä, kuten muukin kehitys. Mutta meilläkin oppi nopeasti koska...
  15. maya777

    Pelastusarmeijan jouluavustus - onko joku saanut?

    Tuosta en tiedä, mutta oman seurakunnan diakonissalle kannattaa soittaa. Saatiin puolitoista viikkoa sitten 50e ruokaan ja 30e apteekkiin. Eilen saatiin vielä jouluavustuksena 100e + ruokakassi. Meillä on siis nelihenkinen perhe.
  16. maya777

    raskausaikana tupakointi

    Siis tarkoitin, että ei itkenyt vieroitusoireita ym... Normaalit nälkä ym. muut itkut kyllä.
  17. maya777

    raskausaikana tupakointi

    Olen polttanut. Nuoremman kohdalla ei voi verrata sillä hänellä on downin syndrooma joka jo muutenkin vähentää syntymäpainoa. Mutta downiksi oli iso. (melkein kolme kiloa, yleensä ovat n. 2kiloa) ja syntyi 11pvä ennenpää. (monesti downin syntyvät jopa 3kk ennenpää) esikoinen kolme ja puoli...
  18. maya777

    Te, jotka kivititte minut sen päänsärkyketjun takia, että olen provo, yksinkertainen, enkä välitä tuon taivaallista syntymättömäst

    Mullakin on todella paha migreeni raskausaikana! Kävin sit n. kaksi kertaa viikossa raskauden loppupuolella sairaalassa migreenitipassa. Olin jopa yhdessä kohtaa osastolla kolme päivää. Lääkärit vakuuttivat, että tuo migreenitippa on täysin vaaraton sikiölle. (sitä muutetaan jotenkin raskaana...
  19. maya777

    No niin kaikki kotilääkärit!

    Adenovirus, vauvarokko... Tosin meillä hampaiden tuleminen laukaisi pojalle kahden viikon kuumeen (melkein 40 astetta kokoajan) ja oli tosi nuutunut. (kuumeilun vuoksi) Vieläkin jokaisesta hampaasta on melkein viikon kuumeessa ja hampaat on jo melkein kaikki puhjennut.
  20. maya777

    pitäisitkö lapsen jos...

    Pitäisin. Ja pidin. Nyt pieni down poikamme on lähes neljä kuukautta, osaa kääntyä, yrittää ryömiä, nauraa paljon ja jokeltelee. Hän on ehkä paras asia jota elämässäni on IKINÄ tapahtunut ja vaikka voisin saada jonkun taikavoiman, jolla muuttaa hänet normaaliksi en ikinä muuttaisi sillä hän on...

Yhteistyössä