Hakutulokset

  1. J

    helppo ja nopea rahkapiirakan ohje,kiitos!

    ylen tekstitv:ltä löytyy sitruunaisen rahkapiiraan ohje, maistoin sitä kaverilla ja oli hyvää, kannattaa kokeilla
  2. J

    Mitäs syötte pyhinä?

    meillä lapset on toivoneet pääsiäisen ajaksi nakkeja ja ranskalaisia, mutta sunnuntaina on mun valintana juustokermaperunoita, kalkkunan juhlafilettä ja rosepippurikastiketta, muista ruoista ei ole vielä tietoakaan, kun ei olla käyty kaupassa
  3. J

    Mitä suolaista tytön synttäreille? Antakaas ideoita!

    Kaupan pakastealtaasta saa hyviä pikku pizzoja ( en muista kyl merkkiä), meillä tekee kauppansa lapsille ja aikuisille parsakaali-aurajuustopiirakka
  4. J

    Olenko ainut joka ei ole katsonut jaksoakaan Mikkosia?

    en oo kattonu minäkään, enkä katso
  5. J

    Onko kukaan antanut 11kk ikäiselle juomaksi lehmänmaitoo?

    mä olen antanut ensin maustamatonta jugurttia ja viiliä, hedelmäsosetta sekaan ja olen antanut vauvasta saakka rasvatonta maitoa, kun sitä juodaan itsekin.
  6. J

    4 henkiset perheet, paljo menee kuukaudessa ruokaan rahaan?

    mun oli pakko kommentoida, vaikka meitä on kahdeksan. Meidän ruokalaskut on suunnilleen 800 euroa kuukaudessa ja siihen on laskettu kolmen vaippaikäisen vaipat.
  7. J

    Onkohan tolla kissalla joku päänsisäinen ongelma

    sillä taitaa olla kevättä rinnassa
  8. J

    Onko kukaan antanut 11kk ikäiselle juomaksi lehmänmaitoo?

    mä oon alkannu totuttelemaan kaikkien lapsien kohdalla reilun 9 kk iästä , ensin viiliä ja maitoseos 50/50, eikä ongelmia ole ollut
  9. J

    Voi pas...sipoliisi. :( Mitä voi juottaa vatsatautiselle...

    meillä neiti suostui syömään hedelmäsoseita ton juoman lisäksi ja neuvolasta sanoivat, että lämpimän ruoan voi unohtaa pariksi päiväksi, parempi olisi kun jootain edes menee alas
  10. J

    Voi pas...sipoliisi. :( Mitä voi juottaa vatsatautiselle...

    meidän 9 kk neiti oli viime viikolla vatsataudissa ja suostui juomaan floridral juomaa, saa apteekista, joi sitä pullosta ja voihan sitä antaa lusikalla, jos ei muuten suostu ottamaan. maistui paremmin kuin osmosal on koskaan maistunut
  11. J

    Kuinka vanhaksi teidän vauvat on heräilleet yöllä syömään?

    meillä on kuusi lasta ja kaikki ovat nukkuneet yönsä heräämättä viimeistään 3 kk ikäisinä.
  12. J

    olenko jo myöhässä kevätpuvun hankinnassa

    Ei ole mitään väliä, vaikka olisi käytetyt puvut, eikä tarvitse olla samanlaiset. tolta reilu 2 v ei ole jäänyt ton kokosta pukua ja meidän kolme vanhempaa on jo sen verran isoja 8, 10 ja 12 v, ettei niitä enää ole
  13. J

    olenko jo myöhässä kevätpuvun hankinnassa

    siis kävin paikallisessa prismassa katsomassa haalareita kaksosilleni ja kohtuuhintasista malleista ei enää löydy 74 cm kokoista haalaria. Remun pukuja olisi ollut hintaan 69 e, mutta lapsia on kuusi, niin en raaskisi ostaa sen hintaista, kun muille kevätvaatteet vielä hankkimatta
  14. J

    G: Ihanin vuodenaika saada lapsi?

    kevät on mun mielestä ollut paras aika saada lapsi, esikoinen on syntynyt huhtikuussa. muut lapset ovat syntyneet kesällä, alkusyksyllä ja alku talvesta
  15. J

    Monellako identtiset? Ja kenellä ei?

    meillä ei-identtiset kaksostytöt 9 kk
  16. J

    Etoiko teillä joku ruoka-aine/haju raskaudessa? Mikä?

    näin mullakin on ollut, lisäksi oli just paistettu leipä
  17. J

    Onko kellään äkkipikaista puolisoa?

    näin meilläkin
  18. J

    ELISE VAI ELSA?

    elsa
  19. J

    Synnytyksen käynnistys vauvan koon takia

    synnytys käynnistettiin kolmannen ja neljännen kohdalla kymmenen päivää etuajassa ja pojat olivat 4420 g ja 53 cm ja 4250g ja 53 cm. meilläpäin ei käynnistetä paljon etuajassa max. 2 viikkoa
  20. J

    Mitä teidän perheessä ei syödä?

    sama juttu meillä

Yhteistyössä