Hakutulokset

  1. Ä

    40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

    Moi! Täällä olis yks 43-vee haaveilija, ei niinkään kuumeilija...olen ollut tällä palstalla alkuvuodesta, olin raskaana mut meni pääsiäisenä kesken :| . Sen jälkeen ei oo onnistuttu tulemaan raskaaksi ei sit millään vaikka yritystä on ollut. Nyt on mieheltä usko mennyt ja kohta multakin... On...
  2. Ä

    Surun päivä pitkäperjantai

    Voimia surussasi ja :hug:
  3. Ä

    Surun päivä pitkäperjantai

    Moi Meriaani ja kiitokset... en ole käynyt tällä palstalla juurikaan enää, on vähän haikee olo kun näitä lukee, miehenkin kanssa vähän "jäissä" nää yrittämiset.. En tiedä, kovasti toivoisin uutta raskautta, mutta jännittää että kuinka käy, tää ikä ja kaikki kuiteskin...ja jännittää jos taas...
  4. Ä

    Mitä lasissa?

    Oliskin jotain drinksua....ottaa päähän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh:
  5. Ä

    Surun päivä pitkäperjantai

    Meidän "Ilari" ei saanut jatkaa...keskenmeno to- ja pe-välisenä yönä... pitkäperjantai oli todellakin meille kärsimyspäivä. Viestiketju -kääk ja ihanaa- oli minun aloittama, miten onnellinen olin silloin ja miten surullinen nyt... :'( Torstaina lääkärineuvola ja ultra, tsekataan että kohtu...
  6. Ä

    *** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

    Meidän odotuksen voi pyyhkiä pois marraskuun 17. pv..."pikkuilari" meni kesken pitkäperjantaina.... :'( Suru on syvä ja sanaton...
  7. Ä

    Jospa joku lukisi ja kommentoisi tai sanoisi jotain

    Ihmiset tarvitsevat eläessään kaksi sydäntä: Pienen, joka on täynnä syvää hellyyttä, ja toisen joka on terästä. - Kahlil Gibran - Jaksamista ja enkeleitä tiellenne! :flower:
  8. Ä

    Te, jotka ootte jättänyt puolisonne! Kokemuksia vailla nyt.

    Mulla lähes sama tilanne, miehelle maistu alko vaikka kävikin töissään ihan ok...erottiin eka kerran 4 vuotta sitten mut palasin takaisin kun hää lupasi parantaa tapansa. No joopa joo, tilanne muuttui samaksi. Erosin hänestä vajaa vuosi sitten ja en ole katunut...enkä ole kaivannut perään mutta...
  9. Ä

    Nukutko yleensä hyvin?

    Sama "vika" mullakin...herkkäunisena herään monta kertaa yössä, kuuntelemaan mm. miehen kuorsaamista ja miettimään sit asioita jotka yön pimeinä tunteina suurenevat entisestään... :(
  10. Ä

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Melkein sama tarina kuin syystyttösellä, exän kanssa mullakin kaksi tyttöä ja ilman ehkäisyä oltiin vuosia ilman tulosta. Nykyisen miehen kanssa päätettiin alkaa yrittämään marraskuussa 08 ( hormonikierukka veke) ja testi plussaa maaliskuun alussa. =) Ikää mulla nyt 42 vee ja laskettu aika...
  11. Ä

    Kysymys lasten koulun vaihdosta

    Mulla sama tilanne, tyttö aloittaa yläasteen täällä meidän uudella kotipaikkakunnalla ja itte otin yhteyttä kouluun, opon kanssa treffattiin ja hää esitteli koulua ja toivotti tervetulleeksi. Kiva fiilis jäi sekä mulle että likalle.. =)
  12. Ä

    Poika heitti pahan

    Carolina Hurriganes ja Philadelphia sanoo miun lätkämies-guru! :whistle:
  13. Ä

    Täällähän on hiljasta kuin huopatossutehtaassa

    Älähän nyt, pullanpaistamisen ja vieraitten käynnin jälkeen koneelle kattomaan uusia juttuja! :)
  14. Ä

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Kiitokset Uudi onnitteluista. Kyllähän tää uutta on näin tällä iällä vaikka on mulla 2 tyttöä ennestään, 16- ja 13 -vuotiaat. Jännittää ja innostaa, mies ihan ulkona ku lintulauta :D koettaa itelleen vissiin tehdä asioita selviksi kun hällä ei oo omia lapsia. Me siis tällainen "nuoripari"...
  15. Ä

    joko teillä on pääsiäis

    Kotona syödään sukulaisten voimin yhtenä päivänä, yksi päivä kylpylässä ja "ulkona syömässä", ehkä joku hyvä elokuva illalla, yhdessä oloa ja löhöilyä...josko kertoisi miehen siskoille, että suvun pienin kellii masussa (rv 7) ?? ;)
  16. Ä

    mielipiteitä nimestä jenni?

    Miun esikoinen Jenni, 16 vee ja omapäinen goottityttö ja rakas mulle! =)
  17. Ä

    Onko kaikkien mielestä nainen joka ikävöi

    Ei oo tyhmää, luonnollista ikävää miun mielestä.... tsemppiä... =)
  18. Ä

    Voi nuita miun mussukoita!!!!

    Synttärionnea !! :flower: Muksut osaa olla ihania, eikö?? ;)
  19. Ä

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Miekin oon katellu tänne et olisko "kohtalotovereita"....onnea vaan yritykseen Uudi, mie 42 vee ja seitsämäs raskausviikko menossa! =) En olisi uskonut, et enää tärppää mutta vissiin tuo uus mies omaa vikkelät kaverit! :laugh: Kirjoittelemisiin kaikki 40 + äipät/odottajat!

Yhteistyössä