Hakutulokset

  1. marabou

    HuOmenta !!!

    Ihanaa, välillä arkeen Jouluvapaiden jälkeen :) . Oikein kivaa työpäivää kaikille töihin menijöille !! :)
  2. marabou

    HuOmenta !!!

    Oikein suloista pakkasaamua ! :) Ihana raikas talvisää houkuttelee taas aamulenkille. Joten, kohta lenkkarit jalkaan ja juoksemaan ;) :D:D Lähde sinäkin !! :)
  3. marabou

    HuOmenta !!!

    " Taas valkeata Joulua ... mielessäin ootan minä vain ... " NO niiin,,, ei tarvitse enään odotella Joulua ! Se on täällä... ja kuin tilauksesta valkea sellainen täällä etelässäkin . Ihanaa. Oikein, oikein ihanaa ja lämmintä Jouluaattoa teille kaikille, joka kotiin ja työpaikalle...
  4. marabou

    HuOmenta !!!!

    Ihanaa tiistai aamua !! Yksi yö Jouluun on !!! :) Ja mulla alkoi nyt Jouluvapaa... Kiitos reilun työnantajan :xmas: Moooonta päivää läheisten kanssa. Ja lunta tuli kuin tilauksesta !!!! Ei vois taas elämä enempää antaa :). Tänään kinkku uuniin. nams.
  5. marabou

    HuOmenta !!!

    Makoisaa maanantaita !!! :) Viimosia työpäiviä viedään, sitten Jouluvapaat !!! Ihanaa aikaa perheen ja läheisten kanssa, monta päivää. :) :heart: :heart:
  6. marabou

    Joulukuusi !

    Nyt on HIENO kuusi... koristeltiin juuri :xmas: Tuli Joulu taloon !
  7. marabou

    HuOmenta !!!

    Suloista sunnuntaita ! :) Tuossa herätessä olin varma , että on maanantai .... Mikä ihana yllätys kun ei ollutkaan :D:D Ulkona satanut ohut lumikerros, oikein oiva juoksusää :) ... kohta lenkille. Muu perhe vielä koisailee jokusen tuntia :D:D Mitäpäs teille kuuluu...
  8. marabou

    HuOmenta !!!

    Leppoisaa lauantaita !!! Viikon paras aamu :) Ei kiirettä minnekään. Kohta puuroaamiainen perheen kanssa :heart: :heart: Aamun juoksulenkki jo takana :D .. jokos siellä on aamu alkanut reippaana :D ?
  9. marabou

    HuOmenta !!

    Ja oikein ihanaaa perjantaita !!!! :):) pääsee taas perheen kanssa viikonlopun viettoon :heart:
  10. marabou

    HuOmenta !!!!

    TÄh .... taas on torstai ! Ja odotettu viikonloppu tuossa tuokiossa :D Eli touhukasta ja mukavaa torstaita kaikille !!!!:) Ihanaaa, ei sada vettä- pakkasaamu :)
  11. marabou

    HuOmenta !!!

    " Seitsemän yötä Jouluun on, laskin aivan itse eilen... " :) Kyllä se on jo lähellä. Vaikka ei niin Jouluinen ilma tänäänkään... sataa vettä ja mittarissa melkein +4 :D Mutta mitäpä tuosta :) Kohta töihin. :):) Oikein mukavaa päivää sinullekin !
  12. marabou

    HuOmenta !!!

    Tiiiiistai !!! KOhta on viikko Jouluun :xmas: JA hups vaan ollaan taas sen paremmalla puolella.. eli ohi on tuossa tuokiossa :D:D . Tässä nautin taas aamiaista, sitten töihin. :) Oikein mukavaa ja antoisaa päivää kaikille !!
  13. marabou

    HuOmenta !!!

    Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua jokaiselle !! :heart: :heart:
  14. marabou

    HuOmenta !!!

    TOmeraa torstaita kaikille ! :D:D Ihana, lämmin aamu taas . Sade ja tuulikin loppui sopivasti . Mukava fillaroida töihin .:xmas:
  15. marabou

    HuOmenta !!!

    Ja oikein, oikein ihanaa ja mukavaa päivää kaikille !!! Piakkoin tästä töihin. :) Kyllä maistuu kaurapuuro makean persimonin kanssa namille !!! Suosittelen.:p
  16. marabou

    HuOmenta !!!

    Tiistaita kaikille !!!! :heart: :heart: :wave:
  17. marabou

    HuOmenta !!!

    Ihanaa maanantaita !! Uusi viikko alkaa Taaaas :D:D Voimia ja reipasta mieltä kaikille !! :):) Kohta on Joulu ! :D:D
  18. marabou

    HuOmenta !!!

    SUloisen Sukkelaa sunnuntaita !!! :) Itse olin jo sukkela ja kävin juoksulenkillä . Ihana ilma. Täysikuukin kurkisteli pilvien raosta. :) Nyt on hyvä olo !! Eiku aamiaiselle perheen kanssa. :p :p
  19. marabou

    HuOmenrta !!!!

    PERJANTAI !!!!! JIppiiiiii !!! :):) Alkaa taas odotettu ja ansaittu viikonloppu :D Mutta ensin tekemään ja nauttimaan työpäivästä :) Kivaa ja reipasta päivää kaikille ! :wave:
  20. marabou

    HuOmenta !!!

    Eikös olekin ihanaa, on jo torstai ! :) Kyllä menee nämä vuoden viimoset viikot sellaista vauhtia, että huh huijaa... :D Mutta nyt mukavaa päivää kaikille toivottelen !!!:) :heart:

Yhteistyössä