Hakutulokset

  1. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    oohops täällähän on hiljasta!Tulin vaan ilmottelemaan että plussa on tullut :)
  2. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    oohops täällähän on hiljasta!Tulin vaan ilmottelemaan että plussa on tullut :)
  3. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    heippaa! onpa tosiaan hiljentyny meno täällä :( Megara voi ei :( toivotaan että miehen mieli muuttuu :flower: :hug: Mulla joo kp on nyt 34, ja alotin syömään teroluteja viikko sit suunnilleen, ens kierrossa sit alotan siis kp15 kohalla. Ja joo naimisiin mentiin ystävänpäivänä.. :)...
  4. pullero-pallero

    ODOTUKSEN ODOTTAJAT 2010

    heippa :) saisko tulla mukaan? Tai onko täällä joku raja kauanko on pitänyt yrittää tai onko pitänyt käydä hoidoissa tms..? Meillä sellanen tilanne että noin vuosi sitten alettiin yrittää, kuukautiset miten sattuu mulla, välillä monta kuukautta pois ja välillä taas suhtkoht normaalin pitunen...
  5. pullero-pallero

    Miltä kuulostaa? Voisinko olla raskaana....

    mutta kun... ovistestissä näkyy vaan tosi haalea viiva kontrolliviivan lisäks...
  6. pullero-pallero

    Miltä kuulostaa? Voisinko olla raskaana....

    Eli ensinnäkin , mulla ei ole mitään hajua oviksesta. Kierto vaihtelee NOIN 26 päivän ja puolen vuoden välillä. no nyt sitte testailin ovistikuilla kp14 alkaen. ei tullut muuta ku välillä selkeä mutta kuitenkin kontrolliviivaa haaleampi viiva, ja sit se taas katos. Eli se on saattanut ehkä olla...
  7. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    heipparallaa... mä päätin nyt pitää pienen tauon täältä, pari viikkoa ehkä, koitan nyt olla ajattelematta koko vauva-asiaa ettei ovis häiriinny siitä tms. koitan nyt ottaa mahdollisimman rennosti koko jutun :) Tuun tänne sit viimestään kierron loppupuolella kuitenkin :) Noh, tuskin mä nyt...
  8. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    täällä VIHDOINKIN kp1 ! uutta yritystä sitten vaan :) toivo taas kasvoi vähäsen. söin siis e-pillereitä 10 päivää kun menkat oli jo yli 4kk myöhässä, viimeisen otin joskus viikon alkupuolella muistaakseni, ja nyt ne sitten alkoivat.
  9. pullero-pallero

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    hmm... hiljasta :/ Uskon melkein 100% varmasti etten VOI olla raskaana, sillä olen tehnyt testin siis vielä silloin kun kuukautiset olivat vasta pari kk olleet pois... Mutta ärsyttää kun kahvi maistuu suoraan sanottuna p*skalta vaikka ennen saatoin litkiä sitä mielin määrin. Tänään ei mennyt...
  10. pullero-pallero

    blondiväri hakusessa

    Kaikista niistä taitaa kyllä eka kerralla tulla aika kellertävä... En nyt osaa sanoa mikä on paras, riippuu kyllä ihan sun hiusten tummuudesta jne..
  11. pullero-pallero

    Patti jalassa?

    Jeps ,arvelenkin kyllä että se liittyy siihen kolautukseen mutta... Kerran kun mulla oli samanlainen juttu toisessa jalassa niin sen parannuttua luuhun jäi kolo joka tuntuu siinä vieläkin..
  12. pullero-pallero

    Mikä toi piikkimattovillitys nyt on?

    Ite kokeilin sitä kaverin luona, oli kyllä mukava vaikka ensin epäilinkin :D
  13. pullero-pallero

    Patti jalassa?

    En nyt keksinyt mistä muualtakaan kysyisin :) jos joku täällä vaikka tietäis.. Oon kolauttanu sääreni johonkin ja siinä on mustelma sääriluun päällä, ja sen mustelman alla/vieressä on patti, joka on kipeä kun osuu johonkin/kun siihen koskee.. Onkohan ihan normaali homma vai kannattaako käydä...
  14. pullero-pallero

    Mitä tarkoittaa

    tulis mieleen sisko? :D joku lyhenne siitä. sister...
  15. pullero-pallero

    mun tekee niin mieli jotain hyvää *turha*

    mene mene, mäki just kävin pitkän harkinnan jälkeen ;)
  16. pullero-pallero

    live wild lights - värit

    niin mutta siis niihin kohtiin joihin raitoja haluat, tarkoitin :D tai siis vaalennat ne kohdat. Ei koko päätä. Ei muuten kokemusta mutta joskus kun mulla oli tummanruskeat hiukset joihin halusin punaisia raitoja (taisi olla sama merkki), niin ei tarttunut kun suoraa värjäsin, näytti kun...
  17. pullero-pallero

    Miehelle joululahjaksi tatuointi - neuvoja?

    Hmmmm riippuu ihan paikasta... Siellä missä mä kävin ottamassa ei tatuointeihin varattu aikaa ollenkaan vaan siellä vaan jonotettiin. Ja jos haluaa niin tulostaa esim kuvan paperille jonka haluaa, tai piirtää itse, tai sitten valitsee sieltä jonkun kuvan minkä haluaa. Kannattaa kysästä siellä...
  18. pullero-pallero

    live wild lights - värit

    Uskoisin kyllä et pitäs pistää ensin värinpoisto jos on tummat hiukset.
  19. pullero-pallero

    Mistä voi saada selville...

    http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1

Yhteistyössä