Hakutulokset

  1. E

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Tyttö syntyi lokakuussa mutta taisin marraskuisissa kirjoitella kun laskettu aika osui kuiden vaihteeseen.. Meille syntyi tyttö 27.10.2010 mitoilla 3230g ja 50 cm. Ainakin silent whisper, piprane ema ja AaVee olivat kuumeilemassa samaan aikaan, ajatelkaas vuosi sitten kuumeilussa alkoi tulla...
  2. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Enpä oo täällä käynyt aikoihin.. Mut raskaus sujuu edelleen hyvin ja vaivoilta on vältytty närästystä lukuunottamatta. Viikkoja ois nyt 27+4 kasassa. Vaunut ollaan ostettu ja muutenkin hankintoja jo tehty. Tsemppiä kaikille helteistä käsiville! T: Ella-83 ja (tyttö)Kirppu.
  3. E

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Rakenneulra oli tänään rv 21+1 (tai 20+4) painoarvio 331g ja ehkä tyttö tulossa, ei ihan paras kuvakulma ollut mutta näin. Vointi on ollut hyvä, nyt muutamana iltana alkanut närästämään. Harkkasuppareita on muutamia päivän aikana. Ella ja Kirppu 20+4
  4. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Rakenneulra oli tänään rv 21+1 (tai 20+4) painoarvio 331g ja ehkä tyttö tulossa, ei ihan paras kuvakulma ollut mutta näin. Vointi on ollut hyvä, nyt muutamana iltana alkanut närästämään. Harkkasuppareita on muutamia päivän aikana. Ella ja Kirppu 20+4
  5. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Rakenneulra oli tänään rv 21+1 (tai 20+4) painoarvio 331g ja ehkä tyttö tulossa, ei ihan paras kuvakulma ollut mutta näin. Vointi on ollut hyvä, nyt muutamana iltana alkanut närästämään. Harkkasuppareita on muutamia päivän aikana. Ella ja Kirppu 20+4
  6. E

    paljonko sait vauva painoarvioksi n rv 20 rakenneultrassa?

    rv 21+1 paino 331g ja vastaa enemmänkin 20+ mut ilmeisesti nyt onkin oikeesti 20+4.
  7. E

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    En ole täällä palstaillut aikoihin mutta vointini on ollut ollut hyvä edelleen. Eipä valittamista. Viikkoja nyt 18+4 (neuvolan mukaan 19+1). Vauvan liikeitä oon tuntenut viikosta 16 alkaen mutta kovin hentoisia vielä ovat, eikä joka päivä tunnu. Seuraava neuvola on juhannuksen aatonaattona...
  8. E

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    Moikka! En ole täällä palstaillut aikoihin mutta vointini on ollut ollut hyvä edelleen. Eipä valittamista. Viikkoja nyt 18+4 (neuvolan mukaan 19+1). Vauvan liikeitä moon tuntenut viikosta 16 alkaen mutta kovin hentoisia vielä ovat, eikä joka päivä tunnu. Seuraava neuvola on juhannuksen...
  9. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Moikka! En ole täällä palstaillut aikoihin mutta vointini on ollut ollut hyvä edelleen. Eipä valittamista. Viikkoja nyt 18+4 (neuvolan mukaan 19+1). Vauvan liikeitä moon tuntenut viikosta 16 alkaen mutta kovin hentoisia vielä ovat, eikä joka päivä tunnu. Seuraava neuvola on juhannuksen...
  10. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Ainiin, etusivua jos joku päivittää niin mun virallinen la on 28.10 vaiks todennäköisempi on 1.11 (jälkimmäisen mukaan laitoin laskurin).
  11. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Heips, olen perehtynyt kestovaippailun alkeisiin tässä. Jo ekassa raskaudessa mietin kestovaippoja kertisten lisänä mutta kaksoset kun tuli, niin unohtui koko asia. Nyt ajattelin, että ainakin osittain alan kestoilemaan tän kolmosen kanssa. Ihan pikkuvauvalle tuntuisi kivemmalle käyttää...
  12. E

    painonnousu

    Jep, mulla tuli lähes heti plussaamisesta n. 1,5kg jotka sitten tasaantuivatkin. Tänään, 14+4 olen lähtöpainossani edelleen.
  13. E

    Kolmatta odottavat 2010

    Meillä on edelleen VW Golf 5-paikkainen. Nelistään on mahduttu kyllä. Pojilla on istuinkorokkeet vielä, ne vie vähän tilaa. En tiedä tarttisko niitä enää käyttääkään kun ikää 7 vuotta jo. Mut kaukaloa ei kyl voisi mahduttaa, kun eteen ei saa air bagin takia laittaa. Keskipaikalla takana meillä...
  14. E

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

    Tärppionnea kaikille vanhoille palstakamuilleni, ja uusillekin tietysti :heart: Meillä voidaan hyvin, np-ultra takana ja seulatulos normaali. Alkuraskauden sokerirasituskin normaali. Piti mennä jo ajoissa sukurasitteen takia.. Viikkoja kertynyt 14+1, ensi viikolla on toinen neuvola.
  15. E

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    taatelille voimia. älyllinen kehitysvamma ei välttämättä ole niin paha miltä kuulostaa. meillä on ko. diagnoosilla olevat kaksoset. Raskausaikana odotettiin kahta tervettä lasta ja vasta synnytyksen jälkeen huomattiin poikkeavuuksia, muttva vasta 4-vuotiaana tuli diagnoosi. Sitä ennen mentiin...
  16. E

    Vauvalle vakuutus ennen syntymää?

    Päivän oon viettänyt noiden vakuutuskiemuroiden parissa, ja Pohjantähdellä olisi siitä hyvä että korvaa maitovalmisteet, mitä muut eivät. Ehtona vaan on, että pitää olla siellä myös kotivakuutus (ei ole). Fennialla ja Ifilla näyttäs olevan kilpailukykyiset vakuutukset. Fennialla plussaa se...
  17. E

    Vauvalle vakuutus ennen syntymää?

    Tosta omavastuusta piti kysyä, siis vuoden aikana saa kerryttää ja sen jälkeen vakuutus korvaa? Mä kun käsitin että omavastuu on per kerta eli jos ois esim 100e kerta ja käyn yksityisellä, joka maksaa 70e en saisi mitään korvausta kun toi jää alle rajan. Tässä tapauksessa siis, voisinko...
  18. E

    Vauvalle vakuutus ennen syntymää?

    Onko teillä muita vakuutuksia Pohjolassa? Mä kun sain vuosimaksuksi 580 euroa laskurilla ilman keskittämisalennuksia :o
  19. E

    Vauvalle vakuutus ennen syntymää?

    Nordean vakuutus ei korvaa äidinmaidonvastiketa, Pohjantähden korvaa mutta sielläkin pitäsi olla ainkin kotivakuutus ennästään.. On tää aika viidakkoa selvitellä näitä..
  20. E

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Moikka! Mulla on sujunut edelleen hyvin. Maha tullut esiin hieman, tosin on enemmän läskin/turvotuksen näköistä kuin vauvamahan.. Ensi maanantaina on neuvola. Ella ja kirppu 14+1

Yhteistyössä