Hakutulokset

  1. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Täällä syntyi 12.00 poika, 2444g <3 hätäsektiolla. Istukka vuoti Verta mahaan. Haavat kipeät ja poika letkuissa mut todella hyvävointinen :)
  2. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Heippa kaikille! Täällä ollaan onneksi yhdessä kasassa vielä :) pääsin osastohoidosta tuossa 13 päivää sitten mutta sen jälkeen joutunut ramppaamaan sairaalassa vähän väliä :( kovasti supistee joten kovin ihmeitä en saa tehdä. Tänään kontrollissa käyty ja vauvan painoarvio 1750g ja viikkoja siis...
  3. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Kiarala ilmoittelee itsestään pitkästä aikaan. Täällä jouduttiin maanantaina sairaalaan (koks) olen seikkaillut synnytysalin ja synnyttäneiden osaston väliä. Kovin supistelee ja kaikki mahdollinen jo melkein tehty ettei vauva syntyisi. Täällä pakkohuilaillaan tiputuksessa ja pistelläään vähän...
  4. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tänään rakenneultrassa käyty ja kaikki oli todella hyvin. Paino oli nyt 373g :) Ja saatiin poikalupaus :heart:
  5. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Kiarala ja muru 13+2 tiputuksessa kuittaa
  6. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Hengissä ollaan,tai ainakin luulen niin. :-D En ole pahemmin jaksanut päivitellä mitään. kauhea paha olo ja oksentelua ollut nää päivät. ELI melkeinpä sänkypotilaana. Np ultra oli 15pvä ja kaikki oli tosi hyvin. 4D ultraakin katsottiin. Rakenneultra onkin 19.4 ja sinne pitäis maltella odottaa :)...
  7. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heeiii mä tahdon tohon FB ryhmään :)) miten mä pääsen sinne ?= ) Ja mulle saa lisäillä etusivulle et tyttöolo :heart:
  8. KiaralA

    Millainen on sinun kaksos-lapsi? Siis horoskooppimerkiltään

    älykäs,fiksu,huumorintajuinen,herkkä,hiukan ujo. mutta on myös se toinen puoli jolloin kaikki ihan muutakuin tuota ;)
  9. KiaralA

    Kouvola?!? :d

    täällä ens kuussa kouvolaan muuttava kahden lapsen äiti. Kolmatta odotan :)
  10. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    täällä potkasin itseni tänään liikkeelle, ja kävin kirpparilla. ENKÄ voinu vastustaa itseäni,kun siellä oli niin ihania vauvanvaatteita, joten olihan niitä pakko ostaa. Ja kaikki vaaleanpunaista :D näin varma olen siis tuntemuksistani ;) jos sitä nyt lepäilisi, meinas taju lähtee kirpparilla ja...
  11. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Heips. täällä käytiin eilen ultrassa ja siellä oli pikkuinen jolla sydän sykki vahvasti :)? LA pitää paikkansa eli 3.9. Eilen ja tänään ollut maha ihan sekaisin :-[ kauheeta ku sängyssä vaan joutuu olee :-[ oksentelua ei oo viel tänään ollut ja toivon että ei tuliskaan. Saanut ihan...
  12. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Täällä on olo kun jyrän alle jääneellä... sänkypotilaana ollut vaan,koska muuten oksennan koko ajan. Eilen oksensin ainakin 9 kertaa ja tänään muutaman kerran. :( Ei kivaa. Lisäksi hirvee vilu koko ajan ja kuvottaa.. jospa tää ei oo montaa viikkoa kestäis :/ - Kiarala
  13. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Neuvolassa käyty <3 Tehtiin verikokeita ja katottii Hb ja verenpaineet. Perjantaina ois sit lääkäri ultra ja se varmistaa viikot. Mutta neukkutäti sano et alkuraskauden ultra onkin sit ens kuussa. :heart: KiaralA & papu 7+6
  14. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    jeij tänään on eka neuvola iltapäivällä ? malttamaton KiaralA
  15. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    nyt on raskauspahoinvointi alkanut kirjaimellisesti. Tuli pönttöö käytyy halaamassa. koko päivän ollut sängyssä, kun on ollut huono olo. täytyy vaan toivoa että ei tuu niin rajua kun yleensä, koska sit sairaala ja tiputus odottaa..
  16. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    juu me muutetaan kouvolaa :) ja hauskasti juu kaikki samaa. ei sitä tiedä vaikka synnärillä törmätää ;)
  17. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    heissan pitkästä aikaa:) oireista: kuvottava olo koko ajan, paha maku suussa syönnin jälkeen, kauhea ummetus, vatsakipuja silloin tällöin ja kauhea väsymys! joka ilta pakko memnä 20.00 nukkuu :( Astre: asutko missäpäin, ku sinäkin synnytät Koksissa ja laskettuaika samana päivänä...
  18. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    mulle voi muokata synnärin :heart: elikkä KOKS meillä muutto ens kuussa lahesta kouvolaan :)
  19. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Sanna-m ja viiruP :'(:hug: voimia teille!
  20. KiaralA

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Sanna-m meillä on samanikäiset pojat. Mulla siis tyttö 05/08 ja poika 02/10 :)

Yhteistyössä