Hakutulokset

  1. A

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Heippa! Onkos täällä vielä eloa...? Kolmatta päivää mennään nyt cambridge-kuurilla taso1, ja olo alkaa olla jo suht siedettävä! Eilinen oli jotain ihan kamalaa....voi sitä nälän määrää ja vatsan kurnimista. Lähellä oli, etten lähtenyt kaasu pohjassa lähimpään kauppaan ostoksille, mutta kyllä...
  2. A

    turkulaiset äidit!!!

    Heippa! Täällä olis 27-vuotias mamma, jolla tytöt 1v9kk ja 9kk! Yli-Maariassa asutaan, ja välillä kyllä kaipailtais seuraakin...jos tänne eksyy joku muukin seuraa kaipaileva...?:)
  3. A

    Pieni lapsi erotilanteessa

    laitoin sulle yv:tä...:)
  4. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Heip! Onnittelut riikkunen tulevasta pikkusesta :) Mä toivoisin meneväni töihin tuossa vuoden päästä, jos vaan saan jostain työpaikan :) Silloin Netta olisi siis jo melkein 3 vuotta. Tosin olen kyllä jo ajatellut, että hänen olisi hyvä tutustua päiväkotielämään jo mahdollisesti...
  5. A

    sisarusten ikäeroista..

    Meillä ikäeroa tasan vuosi, ja aika "helvettiähän" tämä välillä on! Ehkä jos nyt saisin valita uudelleen, niin tekisin toisin :D Kyllä uskon, että esim. 1,5 vuoden ikäero on jo paljon helpompi...Mitä enemmän vanhempi osaa, sen helpommalla pääset... Tosiaan...vaipanvaihtoja on enemmän ku...
  6. A

    1,5v - 2v. uhma

    Jooh...tuttua meillekkin...tyttö nyt 1v8kk...(taidettiin muuten olla molemmat marraskuisissa -09 :D ) Itsestä tuntuu kans välillä, että mitä mä teen väärin, kun neiti voi kiukkuilla välillä vaikka koko päivän...Itse tekee kaikkensa tytön eteen, ja toinen vaan kaikuttelee :( Mutta kai se vaan on...
  7. A

    Koliikkivauva

    Pakko kysyä,että onko varmasti suljettu pois, ettei vauvalla ole maitoallergiaa...? Meillä esikoinen huusi enemmän tai vähemmän yleensä kaiket päivät vauvana, mutta neuvolasta saivat minut vakuutettua, että koliikkia se vaan on, että ei voi olla maitoallergiaa, koska iho-oireita ei...
  8. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    ...vielä tosta pottailusta...! Mites aamulla...viettekö lapsen HETI herättyään potalle? Siis tyyliin samantien ku on silmät saanu auki? Meistä on niin ihana kölliä hetki heräämisen jälkeen yhessä sängyssä...pitäskö tosta vaan luopus, ja mennä heti sinne potalle? Kuinka äkkiä heräämisen jälkeen...
  9. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Ainiin mun piti kans laittaa noita puolivuotis mittoja :) Jos nyt jotain kiinnostaa :D Eli neiti oli 80,7cm ja 10,7 kg! Muuten meni ihan kivasti neuvolajutut, suostui tekeen tornin, ja olikin oikeen ylpee sitten itestään (äidistä puhumattakaan) :D Jotain pieniä pyöreitä nonparelleja ne tarjos ja...
  10. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Taitaa olla aika kuollut tää meidän pino nykyään... Onnea santulle uudesta perheenjäsenestä! :) Meillä myös Netta sai pikkusiskon, ja ikäeroa tuli tasan vuosi! Voimia teille, tiedän todella, kuinka raskasta kahden näin pienen kanssa on! Ainiin, onnittelut myös harhaanjohtajalle...
  11. A

    Minkä kokoisia 5kk teillä muilla?

    Heip! Ei munkaan mielestä teillä oo mitenkään epänormaalin iso poika :) Meidän tyttö oli 5kk ikäisenä 7620g ja 66cm :) Syntyessään 3720g ja 52cm.
  12. A

    Minkä verran teidän 1,5-vuotiaat juttelevat?

    Meillä osataan sanoja jo sen verran, ettei laskuissa pysy mukana. Yleensä riittää, että toistaa jotain sanaa muutaman kerran, niin oppii sen. Pari kertaa on tullut kahden sanan lause. "Vauvan tutti" ja "vauvan takki" ja "lisää kuukkuu" :) Myös pölöttää itekseen jotain omiaan melkeen kokoajan...
  13. A

    rattaat yhdistelmien tilalle?

    Me hommattiin Emmaljungan Scooterit :) Oon ollut tyytyväinen !
  14. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    ellen Meillä kanssa tota uhmaamista on ja paljon...huh...oikeen rupee pelottaan, että voiko tää muka mennä vielä pahemmaks! Siis tosiaan..jollei saa mitä haluaa, niin huutaa pää punasena ja kauan...! Sitten kun vielä aina ei oikeen tajua mitä se haluaa...:) Välillä tuntuu myös, ettei neiti...
  15. A

    Millaisia (hauskoja) itsekeksimiään sanoja lapsesi käyttää/on käyttänyt?

    Pakko tähän laittaa sana joka oli omassa vauvakirjassani, eli siis minä olen lapsena sanonut: jalkahiha=lahje
  16. A

    Siirtyminen perhepedistä omaan sänkyyn tai tissittelyn lopettaminen

    Heippa! Meillä neiti on vähän päälle 4kk ja on aina nukkunut kanssa mun kainalossa ja maitobaari on ollut avoinna koko yön :D Nyt kuitenkin ajattelin muutama päivä sitten kokeilla saanko neidin nukkumaan omaan sänkyyn (aiemmin tämä siis ei ole oikein onnistunut) ja olin kyllä ällikällä...
  17. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Peggy Joo samaa mieltä...rasittavaa on tuo tavaroiden repiminen! Varsinkin jos mennään johonkin kylään, niin saa olla kokoajan vahtimassa mitä neiti touhuaa. Ja yleensä tietenkin jos jotain kielletään, niin sehän se vasta hauskin juttu sitten onkin! Meillä Netta leikkii kyllä aika paljon...
  18. A

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Daewen Me käytiin tänään just lääkärissä silmätulehduksen vuoksi. Eli eilen alkoi rähmiä toinen silmä. Tosin syntymästä lähtien rähminyt molemmat silmät ja otettiin niistä näyte. Ei silmätulehdusta, vaan ahdas kyynelkanava. Noh...silmien rähmintä loppui jo kuukausi sitten ja alkoi nyt siis...
  19. A

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Birrelle pakko kommentoida pikaseen tuosta maidon riittävyydestä...että mun tietääkseni juurikin tässä 3 kuukauden paikkeilla vauvalle tulee ns. tiheän imemisen kausi, jolloin voi asustella rinnalla useemmin/kauemmin, koska ikäänkuin tilaa lisää maitoa. Ilmeisesti alkaa sitten tarvita enemmän...
  20. A

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Heippa pitkästä aikaa!:wave: Me ollaan myös mukana, mutta mäkään en ollut huomannut, että uus pino on tullut, kun suosikeista kanssa oon aina klikannu...ja oonkin ihmetelly kun kukaan ei oo mitään kirjottanu ! No hyvä, että löyty... Meillä on ollut elämä niin kiireistä tässä, että hyvä kun...

Yhteistyössä