Hakutulokset

  1. G

    Äiti B- Isä myös miinusmerkkinen?

    Eli ongelmia voi vaan tulla jos äiti on - ja lapsi + ja isän verellä ei merkitystä
  2. G

    kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

    pari päiväähän siinä meni =) 27.2.2010 syntyi iso poitsu
  3. G

    Äiti B- Isä myös miinusmerkkinen?

    Tuleeko siitä mahdollisesti jotain komplikaatioita jos molemmat vanhemmat ovat miinuksia?
  4. G

    Hormonikierukka+Ovulaatiotesti

    Eli jos on hormonikierukka näyttääkö ovulaatiotestit aina vahvaa plussaa? käsitin että ovulaatiota ei kierukan aikana tule välttämättä ollenkaan.. reagoiko ovulaatiotesti sitten keltarauhashormooniin? ihan sama milloin testin tekee se on aina vahva plussa
  5. G

    Väärä positiivinen?

    Mielestäni näyttää kaikintavoin positiiviselta tuo raskaustesti eli tuo sininen, mutta tein apteekin herkän raskaustestin ja se oli täys negatiivinen :/ tuo viiva siis ihan värillinen ja ajallaan tullut, kyse ei ole roskishaamusta. http://aijaa.com/2FTS2h tuossa linkki vielä jos ei kuva jostain...
  6. G

    kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

    juu ei mitään epäilystä ettei ois limatulppa nyt tuli ihan järkyttävän kokonen klöntti... hyvä etten oksentanu.. joko jännityksen tai sen ällöttävyyden takia... nyt sit kai vaan odottelemaan vesien menoa tai suppareita...
  7. G

    kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

    sitä itse kanssa arvelen ja mietin että tuleekohan tuota klönttimäistä silloin kun kanava on aikalailla jo poissa eli siis niin sanotusti "viimenen limatulppa"
  8. G

    kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

    Eli tilanteeni on tämä: tänään viikkoja pamahti 41... kuusipäivää sitten olin sormelle auki ja kanavaa 2cm.. tiistaina ultrassa kanavaa jäljellä 1,5cm ja kahdelle sormelle auki... supistuksia on päivittäin kipeitä ja kivuttomia.. säännöllisiä ja epäsäännöllisiä... yleensä aamuisin tai...
  9. G

    kellään kokemusta?

    Kuinkahan lähellä synnytys mahtaa olla? kun olen nyt viikolla 38+6 eilen lääkärin käynnillä kuulemma kohdunkaulaa ei ollenkaan tai noin 0,5cm ja ihan pehmeä ja kuulemma vauvan pää tuntu siellä hyvin mutta ei ollu auennu ollenkaan... toinen lapsi tulossa.
  10. G

    Limatulpan irtoaminen

    Oisko kellään vinkkejä miten sen irtoamista voisi mahdollisesti nopeuttaa?
  11. G

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    heh teillä on tullu monilla vielä aikas vähän painoa. mulla on nyt tullu semmoset 33kg olin tosin alipainonen alussa ja turvotusta on kamalasti.. mut kyl toi silti kuulostaa ihan kamalalle määrälle ja vähän kans jännittää miten ne pois lähtee... tänään oli sit lääkäri ja paikat kuulemma ihan...
  12. G

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    voiskohan tänne mahollisesti liittyä. ois toi laskettu aika 18.2 ja toinen lapsi tulossa. Ois mukava jakaa näitä viimesiä hetkiä. ikuisuus etkös ollut tuolla toukokuun touhottajissa juskus?
  13. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    kummallista että nyt on dpo 11 ja tuo 25Mlu n testi näyttää kans selvän plussan :/
  14. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Täälläkin vielä tein clearbluella kaksi testiä ja molempiin selkeä plussa jo ennenkun tarkistusviiva ilmestyi... jotenkin ihan uskomaton olo
  15. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    ihmettelinkin miks hirvee nälkä ihan kokoajan ja yöllä oli kans pakko syyä... sit omituista mahan polttelua mut olin varma että vatsanlimakalvontulehdus....ruskee vuoto on aikas lail loppu
  16. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Ikuisuus Mul sama testi ja pikkusen ehkä tummempi kun sun
  17. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    PLUSSA PÄRÄHTI
  18. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    joku tuolla oli laittanut näin: Alle 5 katsotaan negatiiviseksi. Joskus, joilla poikkeustapauksilla saattaa arvo olla alle 10 ja silti tarkoittaa negaa. Mutta yleensä elimistössä on aina jonkin verran sitä hcg:tä VAIKKA sitä ei silleen pitäisikään olla, siksi se 5 on yleensä raja. Voihan se olla...
  19. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    Minna77 juu siis mul ei tullu kun pieni läntti ruskeeta suhtlimaista... jos on tolleen tosiaan tullu niin sitä on tullu paljon enemmän ja pari päivää ainakin... noh saa nyt nähdä mistä johtuu kroppa kans temppuillu paljon tänävuonna.... kuinkas nopeesti muuten kiinnittymisestä voi testailla?
  20. G

    ?KESÄKUUN KOHISIJAT?

    eilisen pienen ruskean vuodon jälkeen ei ole ollut enään mitn vuotoa.. eli loppu kun seinään... yleensä jos tommosta pientä vuotoa on niin sitä tulee edes pari päivää vielä.... kiinnittyminenkään tuskin näin aikaisin on...

Yhteistyössä