Hakutulokset

  1. T

    Mun mielestä ambulanssissa toimittiin väärin...

    No mie ymmärrän tuon ajattelutavan tietyllä tavalla, mutta... Mitä sitten, jos toi toilaillut oiski sun oma mies/vaimo? Äiti tai isä? Tai tytär tai poika? Eikä läheskään kaikki ihmiset vedä överikännejä ihan huvikseen, vaan vahinkoja, virhearviointeja sattuu. Ei sitä aina voi mun mielestä...
  2. T

    No nyt on talosta jonkinmoisia kuvia. Lupasin niitä laittaa, joten täältä pesee :D Muoks: s.8 lisää kuvia

    Todella kaunista. :flower: Minua komean keittiön ja takan lisäksi ihastutti se vessan poikittainen panelointi (vai mikä onkaan). Tosi sievän näkönen. Mielestäni olette onnistuneet luomaan uudesta talosta, uusilla kiintokalusteilla ja materiaaleilla sellaisen missä antiikkikalusteillakin on...
  3. T

    Mies 3-vuorotöihin - miten selviän arjesta?

    Hyvin sä selviät. :hug: Mun mies on myös 3-vuorotyössä, ja meillä 4-vuotias muksu ja nuorehko koira. Jos iltavuoro sattuu viikolle, niin siinä on se hyvä puoli että aamulla saa lähteä ihan omassa rauhassa kun on yksin lähdössä. Ja iltapäivällä sitä aikaa ei nyt kummoisesti muutenkaan ole, ei...
  4. T

    perjantai- illan ratoksi *MUSAA*, kaikki kelpaa, vanha ja uusi, kotimainen ja ulkomainen, humpasta punkkiin!

    Muse, Undisclosed desires :heart: http://www.youtube.com/watch?v=vhHhKIa8jbo
  5. T

    Millä aineella poistat ripsivärin? Tuntuu et jokaiselle ripsarille tarvii omat aineet

    Vauvaöljyllä. :D Sellasella pumppupullolla suihkasen eka vanulappuun ja sitten luomelle, "hieron" öljyn ripsiin, pyyhin sillä vanulapulla meikit pois ja lopuks pesen ihan tavallisella meikinpuhdistusgeelillä. Ton oon havainnu hyväksi konstiksi, koska mun silmien iho on niin jotenki herkkää...
  6. T

    Voiko tehdä lastensuojeluilmoituksen?

    Tää ois kyl varmaan vielä parempi idea. :D
  7. T

    Voiko tehdä lastensuojeluilmoituksen?

    Tee vain, lasten takia. Ei lastensuojeluilmoituksen tekeminen läheskään aina johda mihinkään huostaanottopäätökseen (niinkuin täällä kai vastauksista päätellen kuvitellaan?) vaan sitä kautta voi perhe saada muutakin apua arkeensa. Jos ei muuta tapahdukaan, niin ehkäpä ilmoitus toimisi ko...
  8. T

    Mitä luulette kiltit palstalaiset, olisko tällainen hääpuku hyvä vai huono lihavalle?

    http://z.hubpages.com/u/863453_f520.jpg Eikös tuossa ole aika paljon samantyyppinen kuin tuo mitä itse haaveilit? Tuota vyötäröä katselin. Ainakin tuolla naisella on kauniin näköinen, vaikka ei ihan hoikimmasta päästä olekaan.
  9. T

    Olen huolissani mieheni lapsesta.

    Mun mielestä kuulostais vähän siltä että sillä äiskällä on jotain ongelmaa ton arjen hallinnan kanssa... Puuttuu rutiinit. Oisko joku "interventio" tms. paikallaan? Että menisitte (tai miehes menis) ja sanois suoraan että ei tämä tällainen enää vetele. Ei se äiti varmaan huomaa, että kun vähän...
  10. T

    Miten saada joku biisi pois päästä?

    Mulla soi Slipknotin Snuff päässä, ja se tekee mut... alakuloiseks. :| "And I won't listen to your shame, you ran away you're all the same..." Tyhmää kun jää vielä joku tollanen yks pätkä vaan junnaamaan...
  11. T

    Mulle tarjottiin mun unelmatyötä...poika pitäis siis laittaa hoitoon 9kk ikäisenä :/

    Tästä samasta aiheesta olin myös kommentoimassa: Eihän se sinun kouluttautuminen, mahdollinen tuleva työpaikka ja palkkatulot ole pelkästään sinun itsesi, vaan myös teidän lapsenne ja mahdollisesti tulevienkin lastenne hyväksi. Kyllä se perheen pyörittäminen on taatusti mukavampaa kun on talous...
  12. T

    Teinien "juomisesta"

    Et ole minustakaan liian niuho. Energiajuomat, paitsi että eivät ole terveellisiä ja aiheuttavat riippuvuutta, ovat myös tosi kalliita. Ihan turha hassata rahoja niihin. Ja noissa juisseissa taas tosi paljon turhaa sokeria. Mites, eikö teinille voi suoraan sanoa, että noi juomat lihottaa?
  13. T

    paha karma talossa! pappiko siunaamaan vai mitä tehdä?

    Olen kuullut, että salvian polttaminen puhdistaa ilmaa ja häätää kodista tämmösiä "huonoja energioita". Itse olen joskus polttanut, kun halvalla sain, ihan kokeilumielessä. Hyvälle se ainakin haisi. :heart: ...Paha vaan mennä sanomaan, että mistä noita kuivattuja salvian oksia saapi...
  14. T

    Pinotaanko taas hyvännäköisiä miehiä!

    Jeremy Irons. *HUOKAUS* Mulla vaan on joku noihin vanhempiin miehiin...
  15. T

    Naapurin lapsi "asunut" meillä 4 päivää!

    Aaa... Eli niitä vois perustella sitten sillä, että jos on oikein kuuma ja haluaa pitää kämppää viileämpänä... Ok. No mut aika outoa silti, jos kaikki ikkunat on jatkuvasti jätesäkeilä peitettynä...
  16. T

    Naapurin lapsi "asunut" meillä 4 päivää!

    Ömm..? Jätesäkit? Ihan oikeat, mustat jätesäkit? o_O ...Toivottavasti nyt en loukkaa kenenkään sisustusmakua, mutta eikö tuo nyt ole aika outoa? Lisään nyt vielä, että minun ystäväpiiriin on kuulunut ja kuuluu yhä vaikka minkälaista vipeltäjää huumeiden käyttäjistä psyykkisesti...
  17. T

    Tulipahan todistettua itselleen että kaikki ei vissiin mua ymmärrä/sulata.

    Mua taas ei ne tuijottelut häiritse, jos tiedän pukeneeni päälleni jotain huomiota herättävää. Se on mun mielestäni ihan ymmärrettävää, jotkut kattoo ihan uteliaisuuttaan, eikä siinä mun mielestä ole mitään pahaa. Sillon häiritsee, jos luulen näyttäväni suht normaalilta, ja ihmiset siitä...
  18. T

    kun lapsi ei haluais isälleen..

    Kuulostaa kuitenki siltä, että teillä on vanhemmilla suht hyvät välit, ja seki on jo iso juttu. Toivottavasti isä osaa suhtautua lapsen ikävään niin ettei ota sitä liikaa itseensä tai mitenkään syyllistä lasta siitä tyyliin "onko äiti noin paljon parempi kuin isä". Vaikka tietenkin se tuntuu...
  19. T

    Vauvalle nimeksi Sesse Jemina? Isot siskot on Jessi Janette ja Tessa Joanna

    No eiks kuitenki mieluummin vaikka Assi? Kyllä mullekin Sessestä tulee ihan suora mielleyhtymä koiraan.
  20. T

    kun lapsi ei haluais isälleen..

    Ei se tosiaan välttämättä tarkoita sitä, että isänsä luona joku olisi huonosti.. Itse olen eroperheen lapsi, ja muistan miten lapsena en halunnut lähteä isän luo, koska aina viikolopun jälkeen tuntui niin kurjalta erota. Erossa oleminen tuntui siis minusta helpommalta kestää kuin se että isä...

Yhteistyössä