Hakutulokset

  1. N

    sävelkorvasta mieleen

    Kyllä mä tunnen pari todella hyvää muusikkoa jotka ei pahemmin laula.. Oikeassa olet!!
  2. N

    Milloin lääkäriin Yskän takia?

    Kyllä mä veisin aika pian. Sais edes yskänlääkettä...
  3. N

    Millä lisää elopainoa?

    Syö paljon hiilihydraatteja..
  4. N

    spermat sisälle vai päälle?

    Eipä kaikilla naisilla pimpsa syki orgasmista kun ei saa koko orkkua. Mun miehen mielestä sisään laukeaminen on ihanaa, mut oman sperman katselu naisen rinnoilla toisinaan hemmetin kiihottavaa.
  5. N

    paras apuväline orkuttomalle?

    Mulla taas on niin, että käsin ja suulla saan ihan ok orkun, mutta noilla vempaimilla se on ihan mahdotonta... Ei auta meikäläiseen surinat, tärinät, klitorispöristimet eikä geelit. Anaalitappikin oli niin #&%?$!* iso ja kivulias, että tuli tuskan parahdus onneksi ei sentään pask.. turahdus...
  6. N

    Tällaisen t.viestin laitoin miehelle. Onko se niin järkyttäv

    Ei se sun eikä sun tekstiviestin vika ole, että mies katoaa. Ihan oma valinta. Suosittelen vähän yksinkertaistamaan tuota kieltä, se on kovin runollista. Ainakaan mun puoliso, vaikka ihan älykäs onkin, ei ymmärtäisi siitä tuon taivaallista muuta kuin että et diggaa hänen elämäntavastaan ja että...
  7. N

    Kuinka moni mies

    Joo toki, noin meilläkin tehdään samalla kun lapset odottaa murkinaa jalkojen juuressa. Minä levitän reiteni ja mukulat norkoaa sen aikaa, kun mies lipoo orkun valmiiksi!
  8. N

    alkukantaiset vaistot esiin.

    Ja naisellehan on eduksi valita puolisoksi sukuvietiltään heikompi, mutta aulis ja työteliäs uros. Lapsia voi sitten tehdä sen seksuaalisesti viehättävän ja geeneiltään ylivoimaisen siemenlingon kanssa.
  9. N

    tÄYTE KÄÄRETORTTUUN..

    Sanokaas joku hyvä täyte kääretorttuun ja vedelmapiiraaseen??
  10. N

    ÄITIIIII...

    Meillä oli jokin aika sitten ihan sama juttu nuoremman kans.Tilannetta pahensi vielä se, että oltiin kaikki lomalla yhtä aikaa. Loman loputtua tilanne muuttui paremmaksi, koska olen töissä muutamana iltana viikossa ja lapsella ei ole muita hoitajia niin isän on kelvattava.
  11. N

    Kuinka toimisitte?

    Meillä on kaksi lasta, jotka ovat hyvin tutkivaista sortttia. Muutaman kerran kun olemme olleet kylässä lapsiltamme on mennyt joku esine rikki kyläpaikassa.Itselle ja lapsillekkin tulee hyvin kiusautunut olo tilanteesta.Isäntäväki ei ole asiaa yleensä ottanut rankasti. Kuinka...
  12. N

    Munasolujen luovutuksesta

    Nyt on luovutettu munasolut... Erittäin hyvin meni kaikki! Tänään on viikko keräyksestä ja oottelen et vuodot alkais niin tää vatsan turvotus menis pois... 30 kpl kerättiin, 28 niistä selvis keräyksestä, kuullemma hyvin tuli. Aijon kyllä mennä uudestaankin myöhemmin luovuttamaan, oli kuitenkin...
  13. N

    Vantaalta seuraa...

    Meijän perhe muuttaa Havukoskelle reilun viikon päästä, ois kiva saada seuraa lapsiperheistä... Pojat -01 ja -03, vanhemmat -81.<br><br>
  14. N

    Ikäeroksi 1v8kk

    Meillä pojilla ikäeroa n. 1v 8 ja ½kk. Ihan kiva ikäero... Hyvin seuraa toisistaan, kunhan pienempi pikkusen kasvaa. Nyt pojat on 4½ ja kohta 3v ja kivasti leikkivät ja tappelevat keskenään ;)
  15. N

    Cross trainer yms

    Onkos kellään mitään laitetta kotona? Kuntopyörää, crostraineria yms? Mä oon miettiny tota crosstraineria, onko kellään kokemuksia? NetAnttilassa on tähtitarjouksena sellanen minkä haluisin...
  16. N

    Munasolujen luovutuksesta

    Kiitos vastauksista! =) Eli ilmeisesti tyypillisimmät oireet on henkisiä... Hyvä tietää niin voi sitten miestäki varotella, ettei tuu turhaan väärinkäsityksiä ;) Vähän kyllä jännittää, mutta positiivisella tavalla.
  17. N

    Munasolujen luovutuksesta

    Kai tämä kysymys tälle palstalle kuuluu?! En oikeen tiiä mille muullekkaan... Aijon luovuttaa munasoluja ja haluiaisin kuulla kokemuksia niistä hormoonihoidoista. Nehän on samat kuin IVF:ssä. En "pelkää" kipuja tai sivuoireita vaan haluaisin vaan kuulla miten hormoonit on vaikuttanu eri...
  18. N

    Vinkkejä sisällä nukuttamiseen

    Meillä on poika 1v 5kk ja nyt on tullut aika opettaa nukkumaan päikkärit sisällä.Kaipaisin vinkkejä kuinka kannattais opettaa poika omaan sänkyyn päikkäreille.
  19. N

    Yövaipasta asiaa

    Meillä poika saman painoinen ja on ollut sama ongelma.Käytän tällä hetkellä yövaippana Liberon housuvaippaa 13-20 kg,vaikkei oo vielä 13kg.Tällä vaipalla ei oo kastellu kertaakaan sänkyä.
  20. N

    mikä on paras yövaippa???

    Meidän pojalle on ollut paras yövaippa Liberon housuvaippa.Tällä hetkellä käytän siitä kokoa 13-20 kg,vaikka poika ei vielä aivan painakkaan 13 kg.Pienemmällä vaippakoolla tuli pissat aina läpi.

Yhteistyössä