Hakutulokset

  1. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea kaikille vauvaantuneille ja jaksuja kaikille lopuille..vielä teilläkin koittaa H-hetki päivä, uskokaa pois Me kotiuduttiin eilen vasta vaikka neiti syntyikin jo 5.2....ensin seurattiin keltaisuutta sitten sydämestä löytyi pieni reikä. Eka yö takana mikä meni loistavasti ensin 4h:n uni...
  2. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Oi onnea uusille äideille :flower: :flower: :flower: :flower: ja vauvoille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Te jotka kärvistelette suppareiden kanssa ja sit loppuvat kuin seinään...sitä se minullakin oli vaan luulen et se auttoi siihen että sit itse synnytys oli nopea ja paikat...
  3. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kiitos kaikille onnitteluista! Eli minähän jouduin osastolle jo alku viikosta, olin yli väsynyt, jalta turvoksissa, verenpaine koholla, vauvan liikkeet vähäiset ja todettiin että supistusten aikaan tuli sydänääni laskuja. Osastolle siis tarkkailuun ja huomattiin että pissassa oli valkuaista...
  4. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    pikaisesti...täällä äärimmäisen onnellinen äiti......viiden lapsen.....saimme tänään iltapäivällä vahvistusta mimmiliigaan...eli kolmas tyttäremme syntyi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Runeberginpäivänä..tyttö haluaa...
  5. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Pikainen päivitys, kohta siirryn saliin ja puhkaistaan kalvot sekä laitetaan tippa...eli jospas saisi tänään sit kuitenkin nyytin kainaloon :D Stempitykset kaikille jotka samassa puuhassa nyt tai lähdette.....eikös tänään ole runebergin päivä? Hyvä syy syntyä tänään niin sais synttäreillä...
  6. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Käynnistyksessä ollaan....tänään laitettiin tabletti emättimeen....alko kovat supistukset....klo 20 tilanne se et kanavaa 1cm jäljellä ja auki 4cm...synnytys katsottiin olevan käynnissä vaan arvatkaa klo 22 olin nukahtanut joten ei kai näillä suppareilla sit mitään tee? Olo on :headwall...
  7. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    anniina oikein paljon onnea! Ihana syntymäpäivä 020210 :D kukas kirjoittikaan lorauksista...kuulosti lapsivedeltä...toivottavasti menit sairaalaan, aina kun vettä epäilee kannattaa lähteä vaikka ei supistelisikaan, tulehdusriskin vuoksi. Itse osastolla, yritetään huomenna varmaan avittaa...
  8. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    samariinikyllä sä kohta pääset masusta eroon, usko pois Mulla aamun supistellut ja nyt on jäänyt menkkamainen jatkuva kipu ja vauvan liikkeitä ei tunnu..meinaan lähtee tarkistuttamaan tilanteen
  9. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    :wave: Uskomatonta että tämä päivä koitti...helmikuu...tänne asti on päästy ja edelleen ollaan raskaana. Niin monien vaikeuksien jälkeen, ensin km vaara sit pahoinvoinnit, ennenaikaiset supparit ym ym Nyt vain odotellaan sit, saisi alkaa syntyä Viime yö valvottu, supisteli 8 min välein ja...
  10. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    tänään supistellut epäsäännöllisesti mutta sairaan kipeesti...välillä tuntuu et jotain valuu pikkareihin. Siteeseen tulee kirkasta limaa....
  11. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    :wave: Täällä edelleen kokonaisena..olo alkaa olla kurja. Äitipolin tulos: Kavavaa centti jäljellä ja auki 3 cm, pehmeä, mutta takana...lapsi laskeutunut ihan alas. Niin alas ettei päänmittaa kunnolla saatu ja siksi ehkä kokoarvio heittää sillä painoksi veikattiin (vain) 2800g (meillä pienin...
  12. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Pitkääääästä aikaa....en jaksanut lukea kaikkia viestejänne, ahkerasti olette kirjoitelleet. Vauvoja jo syntynyt, kiva, ihanaa, onnea oikein paljon kaikille vauvan saanneille. Näin se aika on vaan mennyt....kohta meillä kaikilla lopuillakin on edessä synnytys. Kauheaa miten nopeeta tää aika...
  13. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Pikainen päivitys..kampaajalle kiire kun vielä ennättää.... Eilen äitipolilla....vauva 2400g ja lupa syntyä jos lähtee syntymään Kohdunsuu 1,5cm auki, kanavaan vajaa 2cm jäljellä, pehmeä, vauva laskeutunut lähtökuoppaansa. Vauvalla kaikki hyvin. Nyt kovasti laitan kotia kuntoon tässä...
  14. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Olen käynyt kurkkimassa aina välillä juttujanne...mutta en ole jaksanut/ennättänyt kommentoida. Supisteluista kärsitty, pari viikkoa sitten olin jo salissa jossa käyrälle piirtyi suppareita, mutta tippa rauhoitti ne. Vauva oli silloin arviolta 2 kg:nen Nyt joulun pyhät supistellut kivuliaasti...
  15. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Päivitys taas...mun koneella ja varsinkin palstalla olo on nykyään niin vähäistä. Mulla alkaa sit äippäloma tällä viikolla keskiviikkona, oikeastaan kauhistuttaa ja ihmetyttää miten nopeaa aika on mennyt, uskomatonta. Huomenna neuvola ja saan tietää uusimmat mitat ja arvot....mulla varmaan...
  16. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Paljon olette kirjoitelleet..en malta nyt lukea...kerron omat kuulumiset.....tänään 27+1 ja vauvan painoarvio on noin 1 kg (vähän reilu) :heart: Mites muilla näillä viikoilla? Vaikka itselleni ei ole tullut kiloja niin sanottiin et vauva saanut ravintoa... Kohdunkaulankanava lyhentynyt 1,5...
  17. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Aika ihania olette kyllä kun olette minua muistaneet :saint: Välillä on siis oltu vuodelevossa sairaalassa ja välillä kotona, ei siis koneella ole tullut käytyä. Voi kun vauveli malttaisi pysyä vielä muutaman viikon, että päästäis vähän turvallisimmille viikoille. Possupiikki aiheutti siis...
  18. P

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    :wave: :wave: :wave: :wave: Pitkästä aikaa.....ja vauva masussa voi hyvin :D Nyt on sitten vaan työt tehty, ei enää asiaa töihin. Supistuksia edelleen, mutta otetaan päivä kerrallaan ja saan olla kotona nyt niin pitkään ennen kuin alkaa enempää tapahtua. Kohdunkaula on lyhentynyt, mutta...
  19. P

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Eilen otin rokotteen...ja olo kauhea...käs niin kipeä ettei nouse omin voimin ollenkaan, lihaksia särkee ja pakottaa, lämpöä 37,5, mutta olo kuin olisi korkea kuume. Selkää särkee ja mahaa pistelee kokoajan ja lisäksi välillä supistelee....soitin äitipolille ja käskivät tulla synnytyssaliin..... :/

Yhteistyössä