Hakutulokset

  1. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Laitatko mulle privaviestiä? Asumme itsekin pirkanmaalla...
  2. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Niinpä niin. Olen kyllä shoppaillut ja matkustellut ihan riittävästi ja pitänyt hauskaa. Haluamme lapsen, koska se on elämän suuri ihme ja lahja. Sitä paitsi minulla on ystäviä, jotka eivät edes halua lasta, se siitä.
  3. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Oletteko kuitenkin saaneet jo lapsen? Voimia sinulle ja rutistus!
  4. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Niin paitsi tämä henkilö itse leimasi lapsettomat naiset itsekkäiksi. :(
  5. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Tiedän ko klinikan ja eräs ystäväni on käynyt siellä. Mietimme pitkään että sinnekö vai Turkuun. Jos eka hoito Turussa ei onnistu, menemme varmaan sinne. Jos ehdit, laita privaviestiä kokemuksistasi. Minkä ikäinen pienenne nyt on?
  6. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Hei, Vastailen vielä joihinkin ketjussa esiin nousseisiin kysymyksiin ja ajatuksiin. Ihan ensimmäiseksi kysyisin kuitenkin, onko joku luovutusta suunnitteleva kotoisin Turun seudulta? Ymmärsinkö oikein, että ainakin viestin lähettänyt lääkäri olisi? Jos joku tällainen löytyy, laittaisitteko...
  7. C

    Äitiyspakkaus 2012

    Kela-Kertun mukaan uuden pakkauksen kuvat ilmestyvät kelan sivuille 15.8. klo 10 eli ensi viikon keskiviikkona.
  8. C

    Luovuttaisitko elämän lahjan?

    Olen alkuperäinen kirjoittaja ja kirjauduin tänne nyt omalla nimimerkillä. Jos jotakin kiinnostaa, niin tuolta lapsettomuuspuolelta löytyy meidän rankka lapsettomuushistoria laajemminkin. En vain sinne viime kevään ihmeemme jälkeen ole jaksanut päivittää viimeisimpiä kuulumisia eli raskauteni...
  9. C

    35+ Lapsettomat

    Moi kaikille pitkästä aikaa!!! On kulunut useita kuukausia siitä kun viimeksi olen tänne kirjoitellut ja porukka on todella paljon vaihtunut, joten monikaan ei mua tunne ja varmaan edes muista. Olen käynyt viime kuukausina vain satunnaisesti piipahtelemassa täällä, joten en ole oikein...
  10. C

    35+ Lapsettomat

    Hoppis, kovasti lohtuhalauksia täältä. :hug: Mä olen kokenut tuon kaiken mitä sä nyt. Kauan kaivattu plussa raskaustestissä, suunnaton ilo, kaikki haaveet ja unelmat, sitten keskenmeno raskausviikolla 10, kaksi lääkkeellistä tyhjennystä ja kaavinta. En aijo valehdella, että pääset siitä helposti...
  11. C

    35+ Lapsettomat

    Mä sain 7.4 %. Aika masentavaa.:(
  12. C

    Teratozoospermia

    Moi Shaana, Koitan vastata sulle lyhyesti ja toivon sen rauhoittavan mieltäsi. Meillä sama tilanne, paitsi että miehellä epämuotoisia 96%. Olemme olleet jo kauan hoidoissa ilman tulosta, mutta se ei johdu em. syystä vaan aivan muusta (ikäni, mun adenomyoosi jne). Eli me myös pelästyimme...
  13. C

    35+ Lapsettomat

    Iines, sulle on mailia! Toivorikkaalle kovasti voimia! Sharlinille vilkutuksia! Ihailen sun sinnikkyyttä suunnattomasti!
  14. C

    35+ Lapsettomat

    Hieno juttu Soulmama, että kaikki oli hyvin! Nyt vain loppuun asti rinta rottingilla! Huoli kuuluu silti varmasti asiaan loppuun saakka.
  15. C

    35+ Lapsettomat

    Nopeesti vaan... Iines, vastasin sulle. Soulmama, toivotaan tosiaan, että kaikki on hyvin...
  16. C

    35+ Lapsettomat

    Hyvää joulua kaikille ihanille sisukkaille naisille! Iines, laitoin sulle privaviestiä! Soulmama,älä pelästy, alkuraskauden vuodot on ihan yleisiä monissa raskauksissa. Koska sulla olikaan se eka ultra? Nuo vuodot voi liittyä kiinnittymiseen, niitä on monilla, huoli pois!
  17. C

    35+ Lapsettomat

    Iines, kiva kuulla susta. Olen juuri nyt lähdössä, mutta seuraa palstaa, laitan sulle lähipäivinä privaviestiä.
  18. C

    35+ Lapsettomat

    Soulmama voitko päivittää munkin tiedot oikein listalle?
  19. C

    35+ Lapsettomat

    Tervehdys pitkästä aikaa! En mitenkään pysty perehtymään kaikkien vaiheisiin näin pitkän ajan jälkeen. Soulmamalle hurjasti onnea! Hienoa kun plussasit ja mua se rohkaisee erityisesti, kun sulla on adnomyoosi. Kohta teillä on prätkän kyydissä pikku kyytiläinen! :p Toivorikkaalle...
  20. C

    35+ Lapsettomat

    Kiitos Soulmama, kun oot päivittänyt listaa. =) Annetaan Iinekselle nyt vähän lepoa senkin suhteen, kun hän on sitä niin pitkään kiltisti jaksanut tehdä. Mulle voi laittaa että PAS joulukuussa. Tässä tulee nyt pidempi tauko, koska tämä mun "kuivatushoito" kestää ainakin 2 kk. Kysypäs tosiaan...

Yhteistyössä