Hakutulokset

  1. A

    reumaako?

    osaako kukaan sanoa mitä tarkoittaa matala aktiviteettiasteen sakroiliitti?
  2. A

    Täysin oireeton alkuraskaus

    Mulla täysin oireeton alkuraskaus, joten kävin viikolla 6 yksityisellä ultrassa katsomassa että onko vatsassa ihan oikeesti ketään:)....nyt 29 viikko menossa.
  3. A

    Myöhäinen keskenmeno

    Menetin tyttöni raskausviikolla 22 äkillisen lapsiveden menon vuoksi, nyt uusi vauva kasvaa vatsassa viikolla 23 ja toivon että kaikki menee nyt hyvin.Toivon parasta ja pelkään pahinta. Menetyksen pelko on koko ajan läsnä. Voimia teille kaikille lapsenne menettäneille.
  4. A

    olen raskaana viikolla 8 ja pitäis ottaa sikapiikki?

    sain sikapiikin raskausviikolla 8 ja elossa ollaan kumpikin =)
  5. A

    Miten muistaa enkelivauvan saaneita vanhempia?

    Meitä muistettiin kortein ja kukkasin, sekä pienillä posliini enkeleillä.
  6. A

    Millä raskausviikolla olette ruvenneet

    raskausviikkoja takana 23...en laita enkä hanki mitään valmiiksi. Viimeksi ostelin kaikkia vaatteita ym rv.16 ja lapsi syntyi rv 22.Täällä ei siis uskalleta hankkia enää mitään.....eikä viikata vauvan kaappiin valmiiksi.
  7. A

    Millä viikoilla olet kokenut KM:n?

    Keskenmeno rv.10 ja kohtukuolema rv.22
  8. A

    Jopa 80% saanut sivuvaikutuksia Sikainfluenssarokotteesta Ruotsissa

    Raskausviikkoja nyt 10 ja saan rokotteen kahden viikon päästä...tuli mitä tuli.
  9. A

    Canestenin käytöstä

    Onko kukaan käyttänyt canesten hiivalääkettä raskauden alku viikkoina???
  10. A

    Oireeton alkuraskaus. Kokemuksia?

    Täällä ei mitään raskausoireita ,viikkoja nyt 7. Siksi kävin varhais ultrassa ja kaverin sydän siellä pompotti....kaikki siis hyvin . ehtiihän noita oireita vielä tulla =)
  11. A

    pieni runo raskauden pelosta

    Joka kerta vessassa katson sen, näenkö paperissa jäljen verisen. Kahden keskenmenon jälkeen en pysty iloita, tätä alkanutta uutta raskautta. Ei silti auta kuin päivä päivältä eteenpäin, kohti toukokuun laskettua aikaa näin.
  12. A

    Kolmannesta haaveileville kysymys?

    olen 38-v ja lapset 10 ja 13. Yksi synnytys rv.23....enkelivauva.
  13. A

    osaako joku sanoa...LIUSKARASKAUSTESTISTÄ!

    Tein varmaan viisi liuska testiä(eri päivinä), kun mielestäni näytti niin pahuksen surkeesti plussaa. Kävin varmistamassa asian terveyskeskuksessa, ni jo siellä näky eikä tarvinnut enää arvailla.
  14. A

    Mistä erotan lapsiveden?

    Huonosti kävi.Viikon makasin sairaalassa, toista viikkoa kotona...mutta lapsivesi (mitä kokoajan kertyy )ei pysynyt vaan tuli aina pois. Lapsi syntyi kuolleena raskaus viikolla 22+5 jalat edellä. 17.4 hänet hautasimme .
  15. A

    Mistä erotan lapsiveden?

    mene ä-polille.mulla meni lapsivesi yht äkkiä kaikki viikolla 20 !
  16. A

    Monta kertaa olet ollut raskaana? Montako lasta sinulla on?

    2 lasta elossa,1keskenmeno ja 1 syntynyt kuolleena rv 22+5
  17. A

    Onko kukaan käynyt Reiman

    Heippa! Olen käynyt montakin kertaa, kun asun naapurikunnassa. Kannattaa käydä,saattaa saada hyvinkin edullisesti vaatteita.
  18. A

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Minulla keskenmeno elokuussa 2008, viikolla 10 alkoi verinen vähäinen vuoto, pieni alku oli menehtynyt jo viikolla 7. uusi raskaus ja viikolla 20 yht äkkiä meni kaikki lapsi vesi ja viikolla 23 lapsi syntyi kuolleena. Hautaamme hänen perjantaina.
  19. A

    uskaltaisinko vielä vauvaa

    Perjantaina hautaamme tytön .joka syntyi viikolla 23. Syksyllä olemme ajatelleet koittaa uudelleen..tottahan pelko uudesta menetyksestä on varmaa koko ajan mukana, jos nyt vielä onnistaa. Se kun on nyt nähty, että kaikkea voi sattua. Ei muuta, kun uutta yritystä suosittelen.
  20. A

    10.4 tuli kuukausi menetyksestä

    Osanottoni. Oma enkeli tyttöni haudataan ensi perjantaina, syntyi raskaus viikolla 23. Monet ovat sanoneet, että ole onnellinen kun sinulla on jo kaksi tervettä lasta...ei lohduta,tämänkin lapsen olisimme halunneet pitää. Tyttö menehtyi ennen aikaisen lapsiveden menoon ja sen mukana tuomiin...

Yhteistyössä