Hakutulokset

  1. M

    Clomeista

    Onko joku sanut apteekista Clomifenia? Mulle on sanottu helmikuusta alkaen, että ei ole tukussa tms. ja oletettu saapumisaika viikolla 38 eli syyskuussa!!!
  2. M

    Onko siellä muita, joilla vaikeuksia saada toista lasta?

    En tiedä onko mun sopivaa tänne vielä tässä vaiheessa kirjottaa, mutta olo on niin ankea, että johonkin on pakko purkaa. Me ilmeisesti kärsimme myös jonkun asteisesta sekundäärisestä lapsettomuudesta. Meillä on vajaa 3v. poika, joka siis ihan luomu"tuote" ja tärppäsikin älyttömän nopeesti. Viime...
  3. M

    Raskaustestistä

    Kuinka paljon merkitystä on muutaman päivän heitolla siinä, että koska keho on erittänyt raskaushormonia niin, että testi ponnahtaa plussalle? Mä olen se onneton epätoivoinen ja malttamaton, joka testasi 28/30 aamuna, koska olin lähdössä häihin juhlimaan ja ajattelin, että jos olen raskaana...
  4. M

    Mä en tajuu

    miks mä en tuu raskaaks! Ensimmäinen raskaus alko heittämällä eli syötyäni "ikäni" pillereitä ja ne lopetettuani, niin ei tullu ku yhet menkat ja tuossa tuo 2 v 11kk ikäinen poika istuu ja katsoo lastenohjelmia. Viime syksynä jätin toistamiseen pillerit pois ja ehti tulla kahdet menkat ja tulin...
  5. M

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    Plussailtu on 28.12. ja laskettu olis 20.8. Oon vaan niin hassu, että mulle ei testin plussa riitä, vaan meen käymään yksityisellä ultrassa, että onko siellä oikeesti joku...2. lapsi tulossa siis. =)
  6. M

    Hyviä menomestoja stadissa?

    En tiedä saako täällä mainostaa, mutta olisin kysynyt hyväksi havaittuja paikkoja tän ikäisten makuun, kun pitäisi päästä vähän radalle... Meillä on mun ystävän kanssa aina sama ongelma, kun päästään harvoin lähtemään ulos. Asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla ja joskus ollaan yritetty sitä...
  7. M

    -75 mammoja pinoon:)

    \ Aika hyvä sattuma! Jos katsoo meidän nikejä, niin oon myös tietty itse -75, mies -71 ja poika -04 :)
  8. M

    Unikoulu auttoi nukahtamiseen, mutta...

    ...onko ketään neuvottu kuinka tulisi toimia, kun lapsi nukahtamisopettelun jälkeen herää esim. keskellä yötä? Pitäisikö vaan silloinkin pitää iltaunikoulurutiineista kiinni? Meillä on opittu nukahtamaan ilman huutamista itsekseen. 1,5-2 tuntia nukuttuaan poika kyllä herää uudelleen ja sitten...
  9. M

    sektioäidit...

    Mulla oli hätäsektio 1.9.04 ja haavaa välillä vielä kutittaa. Tunto on palannut jokseenkin normaaliksi, mutta en suoranaista kipua kyllä alueella tunne. Arpi on tosin iso ja ruma... :ashamed:
  10. M

    Missä lapsesi nukkuu päiväunet?

    Meillä on kanssa parhaillaan se ongelma, että pitäis saada poika oppimaan päiväunille sisätiloissa. Ei meinaa tulla mitään. Kaveri on sellasta tyyppiä, että jos nukkumapaikka ei jostain syystä miellytä, niin eipä sillon nukahda, vaikka olis kuinka väsynyt tahansa. Meillä ei koskaan käy: "Oho, se...
  11. M

    Miksi 1-vuotiaalle ei mene kengät jalkaan?

    Mulla alkaa olla jo vähän epätoivoa ilmassa, kun mulla on jo ainakin kolmet kengät osoittautuneet hankaliksi tai mahdottomiksi saada 1-vuotiaan poikani jalkaan. Kahdet kumisaappaat -ei mene varresta tarpeeksi pitkälle. Yhdet talvilenkkarit -kantapää ei painu oikeaan paikkaan ja yhdet matalat...
  12. M

    Nukuttaminen

    Meillä on myös välillä tuota seisomisleikkiä. Jos ei muutaman kerran makuulleen laiton jälkeen rauhoitu, niin ollaan sanottu hyvää yötä ja poistuttu huoneesta. Siitähän alkaa lähes heti huuto. Annetaan huutaa pari minuuttia ja mennään takaisin lasketaan taas makuulle ja puhutaan: "Nyt nukutaan"...
  13. M

    kiitos!!!

    Musta on hienoa, kun muistetaan antaa myös positiivista palautetta! :flower: =)
  14. M

    Kakkukyssäri

    Meidänkin poika siirtyy sitten tälle puolelle. Kylläpä aika on menny nopeesti. Kun ja varmasti joku on tehnyt pienokaisensa synttäreille sellasia "figuurikakkuja" esim. itse ollaan harkittu jotain autoa tms., niin kuinkas ootte näpsäkkäimmin kakun toteuttaneet? Itse ajattelin, että lienee...
  15. M

    Kokemuksia "oman aikanne" unikoulusta

    Oon lähettäny tämän kaikenikäisetn lasten puolelle jos vaikka löytyis vastauksia: Poika on nyt 7 kk ja yritetään päästä eroon yömaidosta. Neuvolassahan suositellaan nykyisin "tassutus"-unikoulua. Se on kuitenkin mielestäni kovin tulkinnanvarainen, eikä toimi välttämättä ihan hyvin, kun...
  16. M

    Unikoulusta, vanhempi versio...

    Lähetän tänne isompienkin lapsien puolelle tämän: Poika on nyt 7 kk ja yritetään päästä eroon yömaidosta. Neuvolassahan suositellaan nykyisin "tassutus"-unikoulua. Se on kuitenkin mielestäni kovin tulkinnanvarainen, eikä toimi välttämättä ihan hyvin, kun kysymyksessä on yöllinen unikoulu...
  17. M

    MINKÄ IKÄISENÄ

    Olin 29 ja puol, kun esikoinen syntyi. Eli sainpa ekan lapseni alle kolmekymppisenä, niinkuin oon joskus uhonnu... :D
  18. M

    Täällä 38v kotiäiti ilmoittautuu joukkoon!...

    En ole oikeesti vielä ihan tänne osastolle kuuluva, mutta kevään mittaan kyllä. Meillä on 4,5kk ikäinen poika ja Espoossa asutaan. Itse pompiskelen aika monilla eri "osastoilla" täällä, mutta nyt tulee eniten selailtua vauvat 0-12kk -luonnollisesti! =)
  19. M

    Kysynpä täältäkin

    Yritin jo tällä aiheella tuolla Mitäs nyt ja Äidit 20-30v. puolilla, mutta sitten tajusin, että ainakin tuo jälkimmäinen oli ihan väärä osasto! Siis tännehän se olisi koko ajan pitänyt laittaa, kun ihmisillä on jo kokemusta eli: Täytän itse 30 vuotta nyt keväällä ja haluaisin järjestää juhlat...

Yhteistyössä