Hakutulokset

  1. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    Mites täällä ihmiset jaksaa???Mä oon edelleen kotona, mutta kivuliasta on..panadolia pitää ottaa että pystyy jotain tekemäänkin..pääosin menee aika sängyssä telkkuu katellen.. mulla A vauva oli kääntynyt, jotenka tiedossa ilmeisestikin alasynnytys...mitä muille odottajille kuuluu??? anzu rv33+3
  2. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    kiitos uudesta pinosta..täällä tosiaan on aika hiljasta ku kaikki on faces... Mä valvoskelen täällä yksinäni..mulla on rytmit ihan sekasin...nukun ihan millon sattuu..kaikkein ärsyttävintä kyl on valvoo yöllä ku muut nukkuu :( mut minkäs teet ku ei uni tuu... :/ Me ollaan huomena menos kattoo...
  3. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Mä oon ainakin ostanut valmiiksi: vaippoja kokoa 1 ja 2, liivinsuojia, rasvaa, vauvaöljyä (kylvettämiseen), bepanthenia, nännirasvaa, tutteja, nenä friida millä voi imee nenästä räkää...ja sit korvakuumemittariin uudet paristot. se oli kyllä niin käytännöllinen. ja suolaliuosta jos tulee...
  4. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    mulla kanssa on di/di eli molemmailla omat pussit ja istukat...ja molemmat poikia :D Mulla kyl on hirvee selkä ja mahakivut ja kaikenmaailman lantion löysttymiskivut..huoh...menispä aika vähän nopeemmin.... rv 32+0
  5. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    ske missä sairaalassa oot??Pääseköhän ollenkaan kotiin enää ennen synnytystä??Onks sulla vanhempia lapsia?
  6. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    ske toivottavasti pienet pysyvät sisällä nyt vielä mahdollisimman pitkään!!!Lohdutuksesksi voin sanoa, että yks tuttu sai vauvan rv25 ja pienokainen oli 800g, mutta ei tullut mitään suurempia ongelmia ja nyt on jo eloinen iloinen vauva <3 kesäkuussa syntyi lapsivesien menolla. Ja paljon...
  7. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    Heips...TÄnään oli polikäynti ja molemmat vauvat olivat poikkitilassa...A oli 1,5kg ja B oli 1,7kg. Kaikki edelleen hyvin ja saan liikkua. Kohdunkaulaa jäljellä 2cm. Sarmiina: jouduitteko/joutuiko vauvat olee kauan sairaalassa??
  8. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    Täällä maksaa kanssa joka käynti sen 27,40e. Minkäs teet :/ onhan se mälsää, mutta vuosikatto on sen 630e ja sit ku sen menee yli, niin ei tarvi maksaa enää mitään. Ja tuohan menee yli varmasti viimeistään ku on synnyttämässä. Itse en myöskään jättäis mitään käyntiä välistä. On kuitenkin kyse...
  9. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Heippa pitkästä aikaa!! Tänne onkin tullut paljon uusia :) tervetuloa!! Joku kyseli että joutuuko kaikki ennenaikaisesi syntyneet tehovalvontaan, niin se riippuu varmasti ihan lapsen kunnosta. Meillä syntyi esikoinen 38+2 eikä hänellä ollut mitään ongelmia eikä joutunut mihinkään...
  10. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    manna ei oo mitään tietoo miten nää tulee ulos. Jos A vauva eli alimpana oleva vauva on raivotarjonnassa, niin sitten voin synnyttää alateitse. Mutta jos A vauva on väärässä asennossa, niin sitten menee automaattisesti sektioon. Myös jos tulee jotain muuta ongelmaa, niiin sitten sektioon. Eli ei...
  11. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Heips.. napa on mullakin tullut tohon samaan tasoon missä muukin maha, mut ei oo onneks vielä pulpahtanut ulos :D Esikoisen aikaan ei pullahtanut, mut nyt on jo massu niin iso ja vielä on matkaa, joten saas nähdä miten käy. Diinu kiitos uudesta pinosta :) minäkään en olis edes tajunnut...
  12. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    helenelisa joo siis ihan joka ikinen käynti maksaa.
  13. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    jennae täällä menee ihan hyvin.. rv on nyt 28+3 ja supistelee melko vähän..pitkään en pysty kävelemään, mut muuten pystyn vielä liikuskelemaan hyvin. Vauvat oli tossa 27 viikolla 1,1kg ja 1kg eli melko saman kokosia..Onks sulla facebook??Liity sinne meijän ryhmään? Bianalle pitää pistää yksärii...
  14. A

    Uusia kaksosten odottajia?

    heippa pitkästä aikaa... mulla alkoi nyt viikko 29 ja hyvin menee :) mäkään en voi kävellä juurikaan ollenkaan ku toi maha painaa niin hitosti ja on niin iso...ja sairasloma alkoi vko 26. muuten ei oo juurikaan ollut suppareita eikä muutenkaan suurempia ongelmia..arpia ei oo ihme kyllä tullut...
  15. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    jennae mitä sulle kuuluu??Miten on mennyt?? jessie82 sama kysymys kun jennaelle....mitä kuuluu??
  16. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    smarialle jaksamisia ja halaus täältäkin...rankkaa on varmasti!
  17. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Heips.. Tuota jaksamista oon mäki miettinyt, mutta me saadaan onneks apuja isovanhemmilta..kaks vastasyntynyttä ja yks 4v uhmaikänen..onhan siinä haastetta :D Muuten ei ihmeempiä kuulumisia...maanantaina on sairaalakäynti ja sitä odotellen..suppareita on joka päivä, mut ei kovin kivuliaita...
  18. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    hei ku täällä tuntuu suurinosa kärsivän närästyksestä ja suurimmalla osalla on myös rautakuuri meneillään, niin miten ootte saaneeet ohjeita ku tos retaferis ainaki lukis ettei mahahppo lääkkeitä sais syödä samaan aikaan raudan kanssa???Mulla aivan kauheet närästykset myös koko ajan, mut en oo...
  19. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Biana voitko laittaa mulle sun nimen yksärinä niin et mä voisin lisää sut mun kaveriks ku mulla on noi asetukset sellasii et kukaan ei pysty lisää mua :D
  20. A

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Fb ryhmään mäki voisin liittyä mut just silleen et on suljettu ja vaan kutsulla pääsee sisään..ettei muut pääse urkkimaan niitä txtei mitä siellä on..Nää meidän kirjottamathan jutut täällä näkyy ihan kaikille eikös niin?? Unettomuutta täälläkin ja hirveetä närästystä on alkanut...

Yhteistyössä