Hakutulokset

  1. Fortune

    Äänestys: Mikä on mielestäsi Robinin kaikkien aikojen paras biisi?

    Vastasin tytön puolesta Boom Kah, itse pidän Hiljainen tyttö kipaleesta.
  2. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Nonniin nyt se alkaa!! Täällä kyllä alkoi ulkonakin mahtva show: ukkonen. Taivas ihan tumma ja salamoita, muttei jyrise eikä sada. Hiano!
  3. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Kyllä tuo Irlanti voittaa Cascadan tanssibiisissä. Mun lista ois (mun makuiset biisit, tiiän että joku Romania sinne kärkeen tulee ja kun tietyt maat äänestää yleensä aina toisiaan): 1. Ruotsi 2. Azerbaidzan 3. Tanska 4. Kreikka 5. Irlanti 6. Suomi
  4. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Tää Georgiankin kappale on niin monta kertaa kuultu ja tylsä.
  5. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Mulle tulee Kreikasta mieleen Serj Tankian. Hyvän mielen kipale ehottomasti. :)
  6. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Vai sekottikohan tuon miehen silmät mun pään??
  7. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Azerbaidzan TYKKÄÄN! Nyt olis varmaankin Ruotsi, Azerbaidzan, Tanska
  8. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Islannilla ihanankuuloista, mutten usko mahkuihin kärkeen eikä mun soittimeen tule soimaan.
  9. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Juu ei Robin mikään komistus ole, mutta ihana hymy sillä on. Tanskalla taasen hurmaava pillipoika. :) Tätä kipaletta en ollut aiemmin kuullutkaan ja on hyvä, muttei kyllä voita Robinia mun kirjoissa.
  10. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Nyyyyt voittaja Robin!!! Iiihana <3
  11. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Joo mä uskon kanssa, että Romania pärjää hyvin, vaikken itse yhtään tykännytkään. Jotenkin tuokin kalskahtaa "hieman" kopioidulta (Bon Jovia tai Dr Albania oopperalla). Ja tämä Britti Bonnie Tyler on siis ihan surkea.
  12. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Armenia erottuu (rokkia), mutta kumminkin liian pliisu.
  13. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Cascada eli Saksa ihan ok, varmaan pärjää. Miksei tuo ole uransa aikana oppinut mittään muita tanssiliikkeitä, kun kerta tanssimusaa tekee?! :) Ois voinut olla hienompi ja mieleenjäävämpi esitys kunnon taustatanssiojoineen ja kunnon muuveineen.
  14. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Loreen - Euphoria
  15. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Venäjän on kaunis laulu ja hyvä laulaja, mutta jotenkin kumminkin niin "aina kuultu euroviisu".
  16. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Tää oli ihan kakka. Belarus zero poeng. Ja nyt kanssa niin surkea Malta.
  17. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Norjan hehkutustakaan en ymmärrä - en tykkää. Mä en tykkää tuollaisista mittäänsanomattomista renkutuksista, pitää olla joko huumoria (Kreikka), rytmiä (Kreikka ja Ruotsi) tai kunnon tunnetta (Ruotsi).
  18. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Mä taas tykkäsin Ranskasta, oli erilainen. :)
  19. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Ainiin ja sen oliko nyt Unkarin Ketvese on hirveä renkutus.
  20. Fortune

    Euroviisujen finaali

    Tällä hetkellä Ruotsi ja Kreikka. Krista ihan ok, kun sitä on tullut niin paljon raadiosta. Mutta juu en ole tainnut kaikkia kipaleita kuulla. Inhokki on Romania ja Bonnie Tylerkin vetää aikas pohjat ja on hirmuisen näköinen nykyään.

Yhteistyössä