Hakutulokset

  1. P

    mutismi

    Reps* HIenoa Suski95! Ja vielä voisin nyt pitkänajan kuluttua sanoa, että mietittyäni tätä juttua ihan ihan sydän juuria myöten. Mutismissa on kyse perusturvallisuuden menetyksestä. JOkin asia tai tapahtuma eim. tuo hoitsun esimerkki näyttää aika hyvin sen miten on mennyt luottamus lähellä...
  2. P

    Mies ilmotti eilen illalla että ei rakasta mua enää...

    Tietenkin yrität ottaa selvän mistä johtuu.. Tilanteenne huomioon ottarn kyse saattaa olla vain siitä että tuntee itsensä syrjäytetyksi kun on lapset viemässä kaiken aikasi.. Missään nimessä ei heti kannsata alkaa avioeroo pistämään pystyyn ainkaan ilman että yritää edes selvittää omia...
  3. P

    mutismi

    Mielestäni todennäköisyys on että alttius mutistisuudelle on periytyvää. Itse olen ollut mutisti kouluikäisestä ja vanhin tyttäreni taas jo noin kolme vuotiaasta. Siihen mennessä ei ollut tapahtunut mitään joulupukkia pelottavampaa.. Tosin asiat todella pahenivat kun syntyi kakkonen ja vei...
  4. P

    ystäväni on mielipuoli!

    Yrittkää keskittyä omiin loppu kokeisiin. Ja jos mahdollista jotain kautta saada ystäväsi hoitoon. Ei ole myöskään tältä sairaalta oikein vaatia teitä huolehtimaan itsestään. Te ette ole ystävienne hoitajia silloinkaan jos olisitte hoitoalallakin. Olipas hankala lause tuo viimeinen.. :hug:
  5. P

    surullisia ajatuksia

    Masennusta, mahdollisesti.. Lääkärin pakeille et vähintään saat lääkkeet ja toivottavasti myös keskustelu apua. Jostainhan nuo pelot tulee. :hug: Voimia!
  6. P

    Nyt jumalauta

    :laugh:
  7. P

    Nyt jumalauta

    Sori, mä jo luulin et sattuu jotain pahempaaki B)
  8. P

    Nyt jumalauta

    :laugh:

Yhteistyössä