Hakutulokset

  1. H

    Joku auramies sai äsken eskaripojan vihat päällensä

    Hmm.... nyt kyllä menin hämilleni...kun ei voi enää tietää puhutaanko tässä itse aidasta vai aidan seipäästä.... :o Mutta kyllähän sen ymmärtää että harmihan siinä on kun isolla vaivalla tehdyn työn menettää. En kyllä yhtään ymmärrä mistä nämä vaarallisuus- ja aggressio-puheet tulivat...
  2. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Voi höh....mie missasin koko kahvittelun :(. Meillä oltu nyt melkosen kipeenä, enkä oo koneella käynykkään ikuisuuksiin. Onneksi siis vaan me aikuiset ollaan sairasteltu, poika vielä ainakin säästynyt. Otattehan miut seuraavalla kerralla mukaan :ashamed: ?
  3. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mullekin varmaan sopisi paremmin viikolla. Paikasta ei kyllä ole hirveästi ideoita :| . Eipä sen puoleen kyllä päivästäkään koska mulle käy kaikki :). Tää oli tämmönen pikavisiitti...palaan paremmalla ajalla :wave:
  4. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Tervetuloa bannah mukaan,tänne vaan joukkoon höpisemään. Salthe ; Itse synnytin 7 kk sitten ja olin kyllä tyytyväinen hoitotasoon, toki mulla oli normaali synnytys ja vauvallakin oli kaikki hyvin....mutta kaipa ne jo etukäteen osaa sitten kertoa että onko Mikkelissä tarvittava tieto ja...
  5. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Ja taas se olisi uusi viikko... Mitäs kaikille kuulupi? Meille ilmestyi eilen toinen hammas...nyt sitten alhaalla kaksi hammasta. Kova poika on kyllä touhuamaan....hereillä ollessa ei ole hetkeäkään hiljaa. Vielä ei ryömi mutta nousee konttausasentoon ja sitten kontillaan kulkee...
  6. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Mukavaa perjantaita kaikille!!! Taas on äipän "omaa" aikaa kun poitsukka on unilla. Ja mikäs sen parempaa ajanvietettä kuin istua koneella :D. Täällä podetaan jo kovaa vauvakuumetta....ei toki, ihana on nautiskella pojan vauva-ajasta mutta kyllä mieli olisi jo kohta yrittää toista. Olen...
  7. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Taas minä täältä sain itseni reuhdottua koneelle ja jopa kirjottamaan jotain. Tapaamisesta olette jutelleet ja minä kyllä ilmottaudun myös mukaan. Meillähän poika tulee nyt sitten viikon päästä 7 kk ikäiseksi. Viime viikot olleet kaikin puolin melko rankkoja. Monet "aikuisten" murheet...
  8. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Uih...helpotus että pakkaset hieman hellitti. Mukavahan se on että on kunnon oikea talvi mutta liika on jo liikaa :whistle: Meillä poitsulle tulee tänään ikää 6kk. Ja vasta äskenhän se vielä möngersi masussa....tätä samaa asiaa taidan pohtia kyllä lähes joka päivä. Uskomatonta vaan miten...
  9. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Heipä hei ja oikein mukavaa alkanutta vuotta kaikille! Niin hartaudella vieteltiin joulut ja uudetvuodet että ei oo tullu ikuisuuksiin käytyä koneella. Meillä sitten poitsu tuli jouluaattona ensimmäistä kertaa kipeeks. Flunssasta ja kuumeesta sitten kärsittiin muutama päivä. Olin oikein...
  10. H

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Heipä hei! Ajajttelinpa kertoa meidän 5kk neuvola kuulumiset. Poika ei ainakaan enää pieni ole...eli 71 cm ja 10,6 kg :). Meirän pieni kullannuppu ;). Kova poika on touhuamaan...kääntyilee sujuvasti molemmin päin joten sitähän pääsee kätevästi kulkemaan huonetta ympäriinsä PYÖRIMÄLLÄ :D...
  11. H

    G: Raskausaika. Ihanaa vs. perseestä?

    IHANAN perseestä :)....päivistä riippuen :). Mutta kyllä välillä on ikävä raskausaikaa.... olihan se odottaminen ja jännittäminen niin ihanaa, vaikka turvotti, ketutti,ahisti ym :laugh:
  12. H

    Jos kasvattaja myy rotukoiran jolla on HYLKÄÄVÄ VIRHE

    Kuulostaa kyllä hieman erikoiselle antaa koira jolla hylkäävä virhe niin sijoitukseen. Ja ennen en ole kuullut että pitäisi vakuus maksaa :/ Meillä narttu sijoituksessa ja pennutuksen jälkeen siirtyi meidän omistukseen. Eikä kyllä jouduttu mitään vakuuksia maksamaan....
  13. H

    Jos kasvattaja myy rotukoiran jolla on HYLKÄÄVÄ VIRHE

    No täyttä hintaa ei voi kasvattaja pyytää koirasta jolla hylkäävä virhe. Mutta mutta....jos tulossa sijoitukseen niin eihän teidän siitä pitäisi joutua maksamaan mitää...???
  14. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    Hyvää huomenta ja kirpakkaa viikon alkua!! Meinaa olla hieman pakkasen puolella tuo lämpötila :laugh: . Mutta on kyllä huippua että on ihan oikean talven tuntua. Mukava oli kuulla taas vauvauutisia meidän suvusta...ens kesänä tulossa meidän sukuun 4 vauvaa :). Sitten oiskin reilun kolmen...
  15. H

    osallistuuko mies kotitöihin käskemättä???

    Kyllä osaa tehdä ... Mie olen vaan niin noheva että teen kaiken ennenkuin isäntä ehtii :)... ei voi aina yleistää että jos taloudessa nainen hoitaisi suurimman osan kotitöistä niin mies olisi joku saamaton ja osaamaton :) Meillä tämä toimii näin ja toisilla toisinpäin... eihän siinä :)
  16. H

    osallistuuko mies kotitöihin käskemättä???

    Ei. Enkä kyllä käske enkä pyydä. Jos ei itse ymmärrä tehdä niin ei sitten. Ja minä taidan olla kaikin puolin typerä koska TYKKÄÄN tehä kotitöitä :whistle: . Anteeks, nyt huijasin,tekeehän mun mies jotain...Jos jätän imurin lattialle vihjeeks ni kyllä hän laittaa sen takaisin kaappiin lattialta...
  17. H

    minä olin sitten se äiti, joka syötti 11-kuiselle juustohampurilaista hesessä...

    Jaahas, jaahas....pitäsköhän miun ilmottautua nyt sitten äippälomalaisena vahtimaan nuita Mikkelin hampparipaikkoja...vuoropäivinä :). Voisin sitten vallan arvostelevasti katsoa mitä kukakin antaa OMALLE lapselleen suuhun ;).. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ja nyt tulee kivitystä kun...
  18. H

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    VauvaUnelma ei muuta kuin korvatulppia lasten koossa etsimään :) Aivan ihanaa minkälainen ilma on...olen vain typerän näköisenä hymyillyt koko päivän...kilpaa auringon kanssa :D. Jaksan aina ihmetellä miten voikin valosta saada niin paljon energiaa...ei sovi pimeys mulle ei... Meillä no...
  19. H

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Ja pakko oli vielä laittaa "pakollinen" joulukuva. Muilla on pikkutonttuja mutta meirän poitsu muistuttaa ehkä enemmän pikkujoulupukkia...parta vain puuttuu :D. Olihan se testattava kummien tuoma joulupuku ;) http://www.aijaa.com/v.php?i=5404090.jpg Noh, jokohan mun tarinointi riittäis...
  20. H

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Ja huijasin...poitsu on siis tuossa kuvassa 4,5kk...kun huomasin että kuvassahan on päivämäärä :laugh:

Yhteistyössä