Hakutulokset

  1. Lillu

    Mä haluan siivoojan 12?/h pimeesti!

    Minkä ihmeen takia maksaa noin paljon?????
  2. Lillu

    Gallup: Oletko tyytyväinen puolisoosi?

    Tyytyväinen, kyllä, mutta meillä on monistakin asioista hyvinkin eriävät mielipiteet mutta tuntuu että niissäkin ollaan tultu toisiamme vastaan puolin ja toisin. Joku kirjoittikin ettei päivääkään vaihtaisi pois, ja tästä ihan samaa mieltä myös! =) Yhessä oltu VASTA 6v ja ja esikoinen 8kk...
  3. Lillu

    miehet ujoja rakkausasioissa??

    Jos puhumalla... :D 1. ottaa housut pois 2.ottaa paidan pois 3............
  4. Lillu

    Vipattaa vipattaa!

    Saat saat! =)
  5. Lillu

    miehet ujoja rakkausasioissa??

    on. tietoo kans B)
  6. Lillu

    ja sitten vielà... olut vai viini?

    :o No ei tietenkään! :)
  7. Lillu

    ja sitten vielà... olut vai viini?

    Tytöt opetti joskus silleen että puolet valkkaria ja puolet lonkero. Lisäksi kourallinen jäitä. Toimi ihan hyvin janojuomana (jos oikein muistaa) :D
  8. Lillu

    ja sitten vielà... olut vai viini?

    Saksalainen Dr Faust Riesling :p
  9. Lillu

    ja sitten vielà... olut vai viini?

    No näin. Meillä myös ruoan kanssa mielellään viiniä. Punkku ei kuitenkaan kovin mieluinen vaihto-ehto itsellä. Argentiinalaiset kylläkin aikas hyviä.
  10. Lillu

    ja sitten vielà... olut vai viini?

    Nyt pistit pahan. Valkkari eikun olut äh, sittenkin valkkari tai jos kuitenkin OLUT.
  11. Lillu

    Jokainen joka oikeasti palelee 15-20 asteen pakkasessa

    Koita kokeilla laittaa vielä kaulahuivi silleen kevyesti päällimmäiseksi. Se ei silloin tee hengittämistä raskaaksi. Tiiä sitten, mutta ainakin kelkkaillessa on toiminut itellä aika hyvin.
  12. Lillu

    sipuli vai valkosipuli?

    Ehdottomasti valkosipuli :p
  13. Lillu

    Miten joku voi TYKÄTÄ pakkasesta :O mulla ainakin sattuu tuolla ulkona joka paikkaan, naama on jäykkä jne jne jne

    Ainakin Erätukun alusasut toimii. Ja niitten fleece-väliasut on tosi mukavat päällä ja lämpöiset. Tuolta Erätukusta on hyvä ostaa niitten kampanjoista isompi asukokonaisuus kun siinä tulee "kaupan päälle" melkoisesti vaatetta.
  14. Lillu

    Uulalaa :P Nyt on mun näkönen tukka =) Kuvatki sain laitettua =)

    Aikas hianot, sexyä :p
  15. Lillu

    Miten joku voi TYKÄTÄ pakkasesta :O mulla ainakin sattuu tuolla ulkona joka paikkaan, naama on jäykkä jne jne jne

    Ja kun oli noita -30 pakkasia niin oli tosi hiljaista ja rauhallista liikkua kun ei ollut paljonkaan muita ulkoilijoita. Pakkanen paukutti puita ja lumen narina, eipä hienompaa.
  16. Lillu

    Miten joku voi TYKÄTÄ pakkasesta :O mulla ainakin sattuu tuolla ulkona joka paikkaan, naama on jäykkä jne jne jne

    Mulla on kanssa yksi tollanen kaveri että alkaa paleleen kun mittari menee vähänkin pakkaselle. Pitää kesäisinkin jtn +15 takkia päällä. Kait se jollain on niin ettei tosiaan kylmää kestä niin ei. Sain männä talvena aika hullun maineen kun täräytin enskalla kaverin luo kaffeelle, pakkasta -20...
  17. Lillu

    Voisittako asua anoppinne ja appenne kanssa saman katon alla 2 vuotta?

    Vaikka olisi kuin väli-aikaista, niin kahdessakin viikossa olisi kolme viikkoa liikaa :D Ja tähän samaan menee kyllä omatkin vanhemmat. Parempi mielessä, kuin vieressä. =)
  18. Lillu

    .

    Ou jee, ja taas mennään... http://www.youtube.com/watch?v=TF9CSK1z6XE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=HxLddFhu3Hc
  19. Lillu

    Komeita miehiä pinoon!

    Oli mielestäni henkilöhahmona yksi parhaista, jos ei peräti paras tuossa sarjassa.

Yhteistyössä