Hakutulokset

  1. B

    Menkat ruskeaa tuhrua

    Moi! Toivomme toista lasta ja juuri päättyneet menkkani olivat pelkkää ruskeaa tuhruvuotoa, välillä tummaa veren tapaista, mutta ei selkeää kirkasta ja runsasta verta, kuten normimenkoissa. Nyt tietysti vauvahaaveissani kärsin välillä pahoinvoinnista ja ruokahaluttomuudesta, myös pääkipua on...
  2. B

    Synnytys oli vaarallinen; tyttövauva painoi yli 5kg!

    Hyi miten rumasti puhut vauvasta:( ! Onhan 5 kiloinen iso vauva, mutta suurin osa on kyllä turvotusta, kuten kaikilla vastasyntyneillä. Ihana vauvahan tuo on, voi pientä reppanaa<3
  3. B

    Vauva nukkukoon yksin ja mieluummin omassa huoneessaan?

    Olipas pitkä sepustus. Oma esikoisemme on alusta alkaen nukkunut omassa pinnasängyssään ja vuoden täytettyään ja oman huoneen saatuaan myös omassa huoneessaan. Sekä vauva, että me vanhemmat olemme alusta asti nukkuneet todella hyvin, puolivuotiaasta vauva on nukkunut läpi yön heräämättä...
  4. B

    Millainen polkupyörän peräkärry 1-vuotiaalle?

    Kertokaapa muut vanhemmat kokemuksianne ja vinkkejänne, mikä olisi 1-vuotiaalle hyvä polkupyörän peräkärry ja mistä olette itse kärryn hankkineet. Vielä ehtisi tälle syksylle pyöräillä ja ihmetellä maisemia:)
  5. B

    Onko minussa jotain vikana, kun en ikinä ostaisi lapselle jotakin yli 80€ maksavaa vaatetta!

    Mä ostin pojalleni mielestäni liian kalliin talvihaalarin, 105e, joka oli hengittävä ja hyvää matskua ym. sekä nätti yksivärinen ruskea. Sitä ihmettelen, miksi nämä ilmeisesti muuten niin laadukkaat Reimatecit ovat vain niin älyttömän rumia, en pidä niiden väriyhdistelmistä ja kirjavista...
  6. B

    Rakenneultra (terveystalo oulu)

    Itse kävin siellä viime vuonna. Oli todella hyvä paikka ja hyvä lääkäri. Ainakin silloin sieltä saimme sikiöstä infoa myös kotiin vietävin lappusin ja valokuvin.
  7. B

    Miten korvikeruokittu vauva vieroitetaan?

    Saman ikäisen vauvan äitinä olen itse tehnyt niin, että lisännyt korvikkeeseen aluksi hieman tavallista maitoa ja vähitellen lisännyt maidon määrää korvikemäärän laskiessa. Vieläkin annan korviketta osaksi, koska tutteleita on yhä kaapissa, enkä halua heittää niitä menemään. Parasta tehdä...
  8. B

    Kumpi tyyli parempi pojan huoneeseen? *kuvat*

    Eka on parempi, kakkonen liian pliisu ja tavallinen, vaikkakin rauhallinen.
  9. B

    Kuva lastenhuoneesta.Millaiset verho laittaisit tänne

    Voi miten kaunis huone! En osaa sanoa vielä verhoista, kun ihastelen huonetta, mutta jotain jännää vanhantyylistä ja arvokasta:)
  10. B

    Tuttipullosta nokkamukiin

    Meidän tuore 1vuotiaamme ei suostu ottamaan maitoa minkäänlaisesta nokkiksesta tai tuttipullonokkamukivälimuodosta, ei edes pehmeällä tuttipullomaisella tutilla..Miten te ootte saaneet pienenne juomaan nokkiksesta tai onko teillä muilla ollut sen kanssa vaikeuksia? Vai juoko teidän 1vuotiaat...
  11. B

    Pojallani kasvain

    Voimia pojallesi ja sinulle. Rukoillaan, että kasvain olisi hyvänlaatuinen.
  12. B

    kumpi takki talveksi nyt 1½ tytölle?

    Eka takki on paljon söpömpi kuin arkinen ja ruudullinen.
  13. B

    1-vuotisneuvola

    Mitä vauvan 1v-neuvolassa tapahtuu tai mitä siellä tutkitaan?
  14. B

    Muistatteko sellaisen Mustafa - jäätelön takavuosilta?

    Se oli ihan sairaan pahaa jäätelöä, vieläki ällöttää. Vanilja ja laku eivät vaan sovi keskenään yhteen.
  15. B

    miks ette käytä kestovaippoja lapsillanne?

    Arvostan niitä, jotka tahtovat läträtä kestovaippojen kanssa, mutta itse en vain jaksa, enkä viitsi. Kyllä mä olen sitä mieltä, että se on paljon vaivalloisempaa ja työläämpää kestovaippojen kuin kertakäyttövaippojen kanssa. Ja ekologisuudesta en niin tiedä, kestovaippoja kun joutuu pyörittämään...
  16. B

    1v -synttärit

    Kertokaa, miten te olette viettäneet lapsenne 1v -synttäreitä? Pidittekö isot kemut vai vain lähipiirille? Millaisen kakun loihditte? Entä muut tarjoilut tai "ohjelma"? Esikoisemme synttärit lähestyvät pian ja minulla on omat visioni juhlista, mutta olisi kiva saada vinkkejä muilta äityleiltä:)
  17. B

    Pojan vaipassa oli taas vähän verta :( Huomenna ollaan menossa lääkäriin, mutta kyselen täältä onko muiden poikalapsilla ollut sam

    Hyvä, että pääsette yksityiselle, jossa saatte parasta mahdollista hoitoa! Itsekin pienen pojan äitinä olisin huolissani, mutta onneksi pääsette tutkimuksiin heti huomenna. Tsemppiä kovasti sinulle ja pienelle pojallesi <3 Jos haluat, niin kerro sitten täällä, mitä lääkärissä sanoivat.
  18. B

    Pojan vaipassa oli taas vähän verta :( Huomenna ollaan menossa lääkäriin, mutta kyselen täältä onko muiden poikalapsilla ollut sam

    Voi sinua ja pientä poikaa, varmasti olet huolissasi:( Mieleeni tuli juurikin tuo tiukka esinahka, mutta varmasti aamulla selviää. Vaadi tiukasti, että ne tutkivat aamulla nyt tarkemmin, mistä verentulo johtuu. Tsemppiä ja yritä saada nukuttua, kyllä kaikki järjestyy:)
  19. B

    POIKA LÖYTYI

    Kiitos Jumalalle! Aivan sanoinkuvaamaton tunne, kun luin pojan löytymisestä:) :heart:

Yhteistyössä