Hakutulokset

  1. feger

    Mikä vapauden tunne!

    Kun kävelet hammaslääkärin huoneesta ulos, hammaslääkärin todettua, että suussa on kaikki hyvin ja olet saanut kiitosta hampaitten hyvästä hoidosta. :love::barefoot: Mulla on joskus ollut niin hirvittävä hammaslääkärikammo, että en käynyt varmaan 6 vuoteen hammaslääkärissä, vaikka hammasvaivaa...
  2. feger

    Outo puhelu, jonka aikana soittaja yritti saada minulta sanaa KYLLÄ

    En tiedä oliko tämä nyt vain joku ihme salaliittoteoria minun omassa mielessäni, mutta puhelu oli kerrassaan outo. :eek: Ensinnäkin soittaja puhui voimakkaasti lapin murteella ja vaikka olen pohjoisen tyttöjä, en meinannut saada selvää puheesta, kun tämä puhuja vaikutti olevan jotenkin...
  3. feger

    Teoreettinen kyssä: Jos on raskaana ja irtisanoutuu, milloin karenssi?

    Semmosta tuossa pohdin, että karenssihan irtisanoutumisesta tulee, mutta millainen ja mihin kohtaan karenssi napsahtaa, jos irtisanoutuu samalla, kun jää äitiyslomalle? En siis ole raskaana, eikä tietääkseni muutenkaan raskautuminen ole mahdollista, mutta kuhan pohdin näin perjantai-illan...
  4. feger

    Mulla on lopahtanut vähäinenkin into paritteluun, se vaan on niin puuduttavaa

    Joo, olis varmaan SuPista apua, mutta ei niitä kukaan koskaan jaksa laittaa sukkiin kiiinni. Sitä paitsi meillä on aina miljoona erilaista sukkaa pyykissä, kun niitä kertyy sellainen iso vadillinen aina. Meilläkin on kuitenkin vaan 4-henkinen perhe (+ 2 koiraa) mutta kauheasti kertyy pyykkiä...
  5. feger

    Korkeasaareen talvikaudella?

    Onko se ihan täydessä toiminnassa ympärivuotisesti? Kerran on tullut käytyä siellä kesällä, mutta kannattaako siellä käydä talvella? Matkaa sinne reilut parisataa kilometriä, niin ei ihan pikareissua aateltu.
  6. feger

    Jos saisit valita, niin mihin maahan ja mihin vuoteen matkustaisit?

    Itse haluaisin tällä hetkellä lähteä 1980-luvun amerikkaan. Ehkäpä Los Angelesiin, tai jonnekin sinne rannikkoseudulle kuitenkin. 80-luvun jenkkien leffat :love:
  7. feger

    Montako autoa teidän pihassa on? Meillä autot on harrastus

    Tuossa tuli naapurista palautetta, että meillä on ihan liikaa autoja. No okei, meillä on pihassa tilaa viemässä 2 isoa autoa, toinen on työauto(iso pakettiauto) ja toinen on matkailuauto. Sitten pihalla on miehen yli 30 vuotta vanha harrasteauto, iso sekin. Näiden lisäksi meidän ns. käyttöautot...
  8. feger

    Miten tässä maailmassa pärjää ilman naamakirjaa?

    Otin ja poistin profiillini taas käytöstä. Vaan mitenkä kävi? Nyt en saa Messengeriä pelittämään. Sain siihen vahvistuskoodit tekstiviestillä, mutta sitten se herjaa, että "olet jo fb-käyttäjä" ja mesen käyttöönotto jämähtää siihen kohtaan. Kokeilin monta kertaa, mutta en vaan osaa! Kyssähtää...
  9. feger

    Minäkin kun muutkin: Maistuisiko?

    Tein tällaisen vhh-piirakan. Pohjana on mantelijauhetta, voita ja juustoraastetta. Esipaistoin pohjan ensin uunissa 175 asteessa. Täytteeksi kaavin savurouhetta, baby pinaattia, miniluumutomaatteja, punasipulia, (3 kananmunaa 2dl kermaa ja ripaus suolaa) ja salaattijuustoa. Luulenpa, että...
  10. feger

    Se iänikuinen vääntö: Pitkät hiukset vs. lyhyet hiukset

    Argumentteja kummankin puolesta ja vastaan. Mulla on tällä hetkellä kohtuu pitkät hiukset. Hiukset takertuvat joka paikkaan kiinni, vetoketjuihin, autossa turvavyöhön (se muuten sattuu) ja oven väliin. Sängyssä miehen alle jne jne. Hiostavat ja kuivuvat hitaasti. Mulla on tällä hetkellä ihan...
  11. feger

    Oliko siirto Kreikkaan Delfille liikaa sittenkin?

    Ruma linkkiteksti Särkänniemen Delfi-delfiini kuoli Kreikassa Tässä polskivat Särkänniemestä Kreikkaan siirretyt delfiinit t Julkaistu: 26.1. 20:30 Jaa1732 Twiittaa Sähköposti Delfi ehti uiskennella Kreikan Attica Park -delfinaariossa vain viisi kuukautta. Särkänniemestä Kreikkaan...
  12. feger

    Vain Elämää -Mitä tapahtui Olli Lindholmille?

    http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201701232200058015_tw.shtml Heikkikö astuu Ollin kenkiin?
  13. feger

    Todella turha: Laitoin joulun alla fb-profiilin pois käytöstä UV:ksi asti

    UV tuli ja meni. Minä, mega-addikti, en saa aikaiseksi aktivoida profiilia uudelleen käyttöön. Ensimmäiset 2 päivää ilman fb:ia oli ihan yhtä kärsimystä, kun olen tottunut ihan joka välissä kurkkimaan sinne, mitä uutta on tullut. Jotenkin outo tilanne tämäkin, ihan kuin joku lukko olisi päällä...
  14. feger

    R.I.P Carrie Fisher

    :(
  15. feger

    Pettämisen merkit NAISESSA?

    Ainahan ollaan puhuttu, että miehen pettämisen merkit ovat mm. puhelimen salaaminen, jatkuva pesu jne. Entäs mitkä on merkit, kun nainen pettää?
  16. feger

    Millä lievität stressiä?

    Siinäpä tuli oleellinen otsikossa. Miten lievittää ressiä?
  17. feger

    Ehdottakaa kestävää maasturia!

    Hinta ei saa olla tähtitieteellinen ja turha ehdottaa mitään mikä liittyy esim. relluihin (y) Mulla on mielessä tasan 2 4-vetoista automallia, joista vain toinen on virallinen maasturi, joten olen avoin uusille ehdokkaille :love: Ja suhtaudun suurella varauksella kaikkiin 2000-lukua vanhempiin...
  18. feger

    Se tunne...

    Kun kaivaa Topz-puikolla korvakäytävää... :X3: Ja tiedän kyllä, ettei niin saisi tehdä.... :barefoot:
  19. feger

    Minä vuonna olet syntynyt?

    Laitetaanpas pinoon syntymävuosia (y)
  20. feger

    Floor on raskaana

    http://teamrock.com/news/2016-09-17/nightwish-singer-floor-jansen-is-four-months-pregnant Huikeaa. Katsoinkin, että hän on hiukan turvoksissa, kun esiintyi Himoksella. (y)

Yhteistyössä