Hakutulokset

  1. F

    facebookista kysymys

    minua vaivaa tämä asia ja päivä ei lähde käyntiin ellen saa tietää :whistle: :xmas:
  2. F

    facebookista kysymys

    mitä tarkoittaa jos on saanut vaikka huikka-sovelluksen kautta jotain ja antajana lukee facebook käyttäjä? miksi siinä ei lue sen henkilön nimeä?
  3. F

    Mua vähän ärsyttää nää tällaset:

    jos minun siskolleni kävisi noin tai toisinpäin.nii varmasti oltaisiin toistemme tukena.ja lapset hoidettaisiin yhdessä :hug: voimia ninalle ja pilkeelle!
  4. F

    opiskelijaäidin päivähoitomaksut

    tulojen mukaan se menee..eli en usko että joudut maksaa mitää tai jos joudut niin tosi vähän
  5. F

    Selvishän se miehen homman nimi..

    hyvä että asia selvis :)
  6. F

    Miten painoa voisi saada lisää silleen terveellisesti?

    No mun mielestä jos tyttö syö normi kotiruokaa ja liikkuu niin eihän sille voi mitään.Onko tyttö sitten jotenkin sairaalloisen laiha..anoreksiaa vai onko vaan hoikka? mietin vaan että jos on hoikka niin eihän sille mitää voi.ja uskoisin että ne menkatkin alkaa kun sen aika on.sekin on niin...
  7. F

    ristiäiset vajaan viikon päästä ja nimi hukassa!!

    :laugh: sori must tää on hauska :ashamed: olen todella väsynyt
  8. F

    Katoin sivuhistoriaa ja mies on googlettanu hakusanalla "perseraiskaus"

    ja aika mielenkiintoinen bandinimi..kuinkahan kauan he on tuota miettiny :D
  9. F

    Hyi hel**tti kun noi kanankoivet on oksettavia,kuka niitä edes oikein ostaa!

    minä ostan vaan niit rintapaloja..koivet on sellasta limasta löllöö ja ei lihaa nimeksikään..edullistahan se on mut :x rintapalt on kalliita mut nisit saa kaks ruokaa meijän perhe..risoton teen lopuista mitä jäljelle jää
  10. F

    saako niitä töitä jos hakee?

    seurakunnalta, puutarhat..soittaa vaan ja kyselee..kyl se valitettavasti niin on että tutun tutut helpommin saa työt..mut ei se joka paikassa niin ole
  11. F

    Hyvä säästövinkki joka on meillä toiminut!!

    kyllä se totta on että kortilla kun maksaa ni eii tuu sitä rahaa niin ajateltua, muuta kuin jälkikäteen kun kattoo tilitapahtumat :D ollaan myös siirtymässä käteismaksuun tai sit tiettyyn budjettiin..meinasin myös ottaa ruokapurkin vaihtorahoille..kattoo kuin paljo kertyy kuukauden aikana...
  12. F

    Metallia kuuntelevat äidit/perheet

    täällä on kans rock, heavy, metal perhe B) mukavaa että löytyy samanhenkisiä perheitä! itse ehkä kallistun enempi rokin puolelle, mies on raskaamman musiikin ystävä.
  13. F

    Turun äidit II

    uusi äiti ilmoittautuu :wave: ikää kertynyt 29 vuotta ja kaksi villiä poikaa sekä avomies :D uusia ystäviä olisin vailla turun seudulta.Vauva- ajat on meillä ohi mutta tuoreessa muistissa. meili osotteen voin antaa yv:n kautta
  14. F

    Nyt puhuu Pekka-Erin Auvisen vanhemmat!

    en tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tuttavani lapsi ei saanut asianmukaista hoitoa masennukseensa omalla paikkakunnalla.eivät siis ottaneet sitä vakavasti.ja olen kuullut ja myös täältä lukenut ja itse sen lapseni koulussa huomannut että kaikki se kiusaamiseen liittyvä puhe ja siitä suureen...
  15. F

    Kuinka paljon d-vitamiiniä pitäisi saada päivässä?

    eiks se ole rintamaito lapselle 3-5 tippaa ja korviketta juovalle 2-3 tippaa..aikuisista en tiedä sitä määrää.ja lapsille suositellaan 2-3 vuotiaaksi asti noita tippoja ja suomalaisille lapsille ja aikuisille suosittelisin jatkuvaan käyttöön varsinkin talvisin
  16. F

    Onko oikeesti olemassa onnellisia perheitä?

    samaa olen miettinyt että koska tää mun korttitalo hajoaa tai että en usko et mulle voisi tapahtua jotain hyvää.viime vuosi oli vaikea ja tänä vuonna on kaikkea hyvää tapahtunut ja en vaan pysty uskomaan että onko tämä totta vai tapahtuuko kohta jotain tosi pahaa ja putoan taas korkealta ja...
  17. F

    Electrolux Ergorapido pölynimuri..kokemuksia?

    pölypussit on tuhottoman kalliita!!Meil oli aikanaan imuri jonka pussi kun oli täysi ni se oli vain puolillaan |O :headwall: taidan investoida kyl tohon pussittomaan..en kyl viel tiedä raaskinko dysonia ostaa
  18. F

    Electrolux Ergorapido pölynimuri..kokemuksia?

    sitä kans mietin et kun meitäkin on se 4 henkilöä, et miten iso se säiliö siin on. kattelin kans tuota dysonia..halvin ois 200 euroo joten ei paljon kalliimpi ole kuin muutkaan pussittomat imurit..oon kyllästynyt noihin pölypusseihin :kieh:
  19. F

    Electrolux Ergorapido pölynimuri..kokemuksia?

    suunnittelen imurin ostoa ja mietin että riittäiskö tuollanen imuri pelästään.ois niin kätevä ja pääsis nopeesti huoneesta toiseen ilman johtojen kanssa pelailua
  20. F

    g: kuinka moni muistaa gladiaattorit?

    se juontaja nainen oli se pyöräilijä joka meni sit jonku miljonäärin kaa naimisiin.tony halme oli siinä se viikinki ,jos nyt oiekin muistan

Yhteistyössä