Hakutulokset

  1. kesäkurpitsa

    Kertokaas, onko ultrassa mennyt sukupuoliarvio mönkään?

    Meille piti olla rakenneultran mukaan tyttö tulossa, mutta synnytystapa-arviossa rv 36+ selvisi, että onkin poika.
  2. kesäkurpitsa

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mulle neuvolassa th sanoi, että soittaa voi milloin vain. Uskoisin että soittaa sitten takaisin jos ei juuri silloin pysty puhumaan.
  3. kesäkurpitsa

    Miksi ei saisi avioeron harkinta-aikana seurustella jo uuden kanssa?

    Koska avioeron jälkeen ei voi enää uudelleen avioitua niin miksi sitten seurustellakaan.
  4. kesäkurpitsa

    Marraskuun mussukat <3

    mimmika, minulla esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla ja kuopus sitten käynnistettynä alateitse. Ja ikäeroa ei lapsilla ole kuin 1v4kk, ei ollut mitään ongelmia tuossa alatiesynnytyksessä. Hiuksia en itse värjäile raskausaikana ollenkaan, mitä pienemällä kemikaalikuormalla pääsee niin...
  5. kesäkurpitsa

    Marraskuun mussukat <3

    Soitin tänään neuvola-ajan, se meni tasan kahden viikon päähän. Toistaiseksi olen neuvolan mukaan kaksi viikkoa pidemmällä kuin mitä todennäköisesti olen, ne kun laskee niiden viimeisten kuukautisten mukaan ja minulla on aivan kamalan epäsäännöllinen kierto. Omien laskujeni mukaan tänään 4+4 ja...
  6. kesäkurpitsa

    Marraskuun mussukat <3

    Heippa, minäkin ilmoittauduin mukaan! Plussasin sunnuntai-aamuna. Nettilaskurin mukaan la olisi 14.11. Kolmas lapsi olisi tulossa, vähän yllättäen kun ajateltiin itse, että sen kolmannen aika olisi vähän myöhemmin. :) Mutta tosi innoissani olen!
  7. kesäkurpitsa

    Mistä ohjeet Herra Hakkaraisen aakkospeliin?

    täältä itse latasin Peliko | Lastenpelit
  8. kesäkurpitsa

    Äänestys: Mikä on mielestäsi Robinin kaikkien aikojen paras biisi?

    Luupilla mun korvissa on oma suosikkini, lapset tykkäävät kaikista Robinin biiseistä.
  9. kesäkurpitsa

    Kuuluuko alkoholi, tupakka ja meikkaaminen elämääsi?

    Mikään noista ei kuulu nykyiseen elämääni.
  10. kesäkurpitsa

    Elämäsi pisimmät minuutit?

    Varmastikin se kun esikoinen oli leikattavana viiden viikon ikäisenä.
  11. kesäkurpitsa

    Käsi ylös kenen lapsia ei ole kastettu!

    Ei ole lapsia kastettu eikä mitään juhliakaan pidetty.
  12. kesäkurpitsa

    Kumpiko voittaa SM-liigan?

    JYP, tottakai. :D
  13. kesäkurpitsa

    Moneltako kerrostalossa alkaa hiljaisuus?????

    Meillä klo 22.
  14. kesäkurpitsa

    kuinka kauan käynnistys kesti...kokeneet pinoa

    1. raskaus, käynnistysyrityskalvot puhkaisemalla rv 38+5, synnytys ei käynnistynyt joten vuorokauden kuluttua sektioon. 2. raskaus, käynnistys cytotecilla rv 41+2, poika syntyi 12 tunnin kuluttua.
  15. kesäkurpitsa

    söisitkö vielä

    Sitä minä kyllä itsekin mietin, että en taida syödä enää. Harmi, noista kun joutuu kuitenkin maksamaan. Mahdollisesta pakastuksesta ei kyllä ole tietoa, kun en ollut itse siellä niitä hakemassa. Päiväys tosiaan selvisi vasta kotona. No, ei voi mitään... Täytyy varmaan jatkossa tarkastaa...
  16. kesäkurpitsa

    söisitkö vielä

    söisitkö mikroaterian, jossa parasta ennen päiväys 24.3.2012? Paikallisen avustusjärjestön leipäjonossa noita tänään jaettiin mutta vasta kotona huomasin päiväyksen. :/
  17. kesäkurpitsa

    Tekisitkö abortin jos saisit tietää odottavasi down-lasta?

    En tietenkään tekisi, myös vammaisella lapsella on oikeus elämään!
  18. kesäkurpitsa

    Lasten Raamattu

    Me saatiin lahjaksi Suomen lasten Raamattu ja olen kyllä tykännyt siitä. Tosin meillä on pojat vielä vähän pieniä (3v ja 2v), joten sitä ei vielä oikein tule luettua. Kirjastosta meillä on lainassa Pienen oma Raamattu, joka on sitten taas ihan pienille lapsille tarkoitettu ja aika suppea...
  19. kesäkurpitsa

    Mieheni kuorsaus. Mitä pitäisi tehdä?

    Meillä mies valitsi ihan itse siirtyä sohvalle nukkumaan, koska ei halua häiritä minun untani. Aiemmin käytti apteekista saatavaa Silence suihketta, mutta yhtäkkiä sen koostumus on jotenkin muuttunut eikä toimi samoin kuin ennen :/

Yhteistyössä