Hakutulokset

  1. R

    vuosmallia 1978?!

    täällä olisi kanssa yksi elokuussa 78 s. äiti ja poika toukokuussa 04
  2. R

    MUITA 78-JA LASTEN LUKUMÄÄRÄ?

    täällä myös yksi -78 syntynyt äiti ja poika 1,3v
  3. R

    Minkä kokoisia lapsia 1v ja 2v?

    heips!meidän poika on 1v ja 80,5cm pitkä ja 11,750kg
  4. R

    HÄMEENLINNAN "MAMSELLIT" HUOMIO!

    :wave: tervehdys kaikille!meillekkin sopii torstai 12.5.se on meidän ronin 1 v syntymäpäivä!!me pidetään juhlat vasta 14.5 joten estettä tapaamiselle ei ole.omat eväät on juu varmaan kaikkein fiksuinta.aurinkoisiin tapaamisiin! :p
  5. R

    Toukomammat 04!!

    :wave: meidän poika syntyi 12.05.04 hämeenlinnan keskussairaalassa klo:21.05 :heart: ja hämeenlinnassa asutaan edelleen! :flower:
  6. R

    Huono äiti! Ainakin siltä tuntuu....

    :attn: ei sellaista olekkaan kuin täydellinen perhe.jokaisessa perheessä on omat hyvät ja huonot puolensa.mä olen vahvasti sitä mieltä että jokainen tietää parhaiten itse mikä on hyvä ja toimivin vaihtoehto omalle perheelle!ne jotka toisia arvostelee sais pitää mielipiteet ominaan.siis häntä...
  7. R

    ratsastus

    heissan!minä ratsastin suht normaalisti n.6kk asti.tosin mulla oli oma hevonen joka oli ollut mulla 12v ja se oli tosi rauhallinen ja luotettava.eli toisin sanoen ratsastin niin kauan kuin se tuntui hyvälle.otin kyllä huomioon putoamis riskin ja en tehnyt mitään hullutuksia.. :hug:
  8. R

    montako lasta?oma ikäsi?

    yksi lapsi 04 ja ikää ittellä kohta 27
  9. R

    Nyt pinoon taaperoiden äidit HÄMEENLINNASTA! =)

    :attn: täällä olisi yksi äiti ja 10kk poika seuraa vailla.
  10. R

    Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

    :attn: joo,se oliskin hyvä idea.siis et jos järjestettäis se tapaaminen..meidän poika kovasti kaipailis leikki kavereita. :p
  11. R

    Hämeenlinnan seutu hei-hoi?!

    :attn: hei!minä olen kanssa vielä kotona 04 syntyneen pojan kanssa.minullekin saa kirjoitella jos haluaa.aina on mukava saada uusia ystäviä.
  12. R

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    :attn: minä olin 25v :flower:
  13. R

    Ketkä syntyneet 1978?

    :wave: minä myös syntynyt elokuussa :hug:

Yhteistyössä