Hakutulokset

  1. S

    Minkä ikäisenä eroon yövaipoista?

    Meillä esikoinen nyt jo 7v aloitti noi pillerit 5v 8kk ikäisenä ku siihen asti oli ensin vaippa aina märkä tai sit ku vaippa jätettiin pois niin pissa tuli sänkyyn ku heräs vasta siihen ku pissa oli jo tullu. Esikolle (tyttö muuten) riitti toi ensimmäinen 3kk:n satsi eikä sen jälkeen ole ollu...
  2. S

    miten aikuinen mies voi hukata vaatteensa 60neliöiseen asuntoon? xD

    meillä ei noi miehen vaatteet ole hukassa mut kaikki työkalut on. aina ennen ku alkaa niitä edes ettiin niin se kysyy multa et mis ne on.. ja ku se ei löydä sitä mitä tarvii niin menee hermot ja mun pitää niitä sit ettii sille...
  3. S

    kelpaatko suomen kansalaiseksi

    78% eli saan olla suomen kansalainen edelleen.....
  4. S

    Hartwallin Jouluomenalimu...

    Musta se ei ollu hyvää eikä kyl miehenkään mielestä... muksut varmaas ois tykänny jos ois annettu maistaa..
  5. S

    tietäiskö joku minkä vuoden äp:n kevyt toppis tämä on? *kuva*

    Mullaki ois tuo puku jos tarvitsija sitä vielä kaipaa..tai joku muu...
  6. S

    Olettekos jo maistaneet twix white suklaapatukkaa?

    enpä oo maistanu tota twixiä, enkä ollu kuullu ennen ku nyt et sellastaki on. mut ootteko jo maistanu Fazerin lontoon rae -suklaalevyä? musta ei ollu kovinkaan hyvää ku ne lakritsirakeet tuntu hampaissa inhottavilta..muksut kyl tykkäs *onpa kumma :whistle: *
  7. S

    En tiiä, mitäs te ootte mieltä?

    Ei kannata ottaa pois... meilläki on ton eteisen oven yläpuolella sellanen mis toivotetaan hyvää joulua. on ollu siinä jo useamman vuoden ku koskaan ei muisteta ottaa sitä pois.. silloin sen vaan huomaa ku tulee ulkoa sisälle ja sattuu kattoon ylöspäin... :laugh:
  8. S

    Eihän 5-kuiset nouse vielä kontalleen??

    kyl voi koska olin vieressä ku jätkä alko konttaan. tukee vasten nousi 6kk:n ikäisenä ja käveleen lähti 7½ kk:n ikäisenä. eikä ois neuvolan terkkakaan uskonu ellei olis ite noita taitoja pojalta nähny...
  9. S

    Eihän 5-kuiset nouse vielä kontalleen??

    meillä toi kuopus - vauhtiveikko ku on - lähti konttaamaan samana päivänä ku täytti 5kk!!
  10. S

    LAKAN TORIHINTA?????

    Kyl ne varmaan on aika lähellä tota hintaa tänä vuonna ku ei noita hilloja mitenkään hirveesti tuu... ens viikoilla ois Ranualla hillamarkkinat ja siellä st näkee paljonko ne repii hintaa...onneksi ite en tykkää eikä mieskään tykkää niin ei tuu hommattua noita..
  11. S

    Lapista on palattu kotiin=)

    Kiitti! Kyl me jalotellaan ku tulee tarve :D ;) ... Mut täytyy vissiin keksii likoille jotain tekemistä ku sataa vettä eikä ne jaksa noita disneyn kanaviakaan kattoo.. odottavan aika on pitkä ku oottavat leikkikavereita saapuvaksi... :whistle:
  12. S

    Lapista on palattu kotiin=)

    Toivottavasti meilleki sit sää sallis ton eläinpuistossa käynnin..taitaa olla nyt pari vuotta ku viimeksi siellä käytiin ja pitäis taas käydä.. ja toivotaan et jääkarhut on silloinki aktiivisella tuulella..en muista leikkikö se uroskarhu pallolla viimeksi mut uiskenteli ainaki. ja silloin ei...
  13. S

    Lapista on palattu kotiin=)

    olikos jääkarhut eläinpuistossa 'esiintymäs' ihmisille vai lekotteliko ne vaan jossain? meillä ois tarkotus ens viikonlopulla lähtee sinne anoppilaan (huoh) ja hillamarkkinoille. ja viedä muksut eläinpuistoon jos ilmat sen vaan sallii...
  14. S

    Voi että oon ylpee itestäni!

    Ku oon luonteeltani sellainen laiskamato ja keksin mahdollisimman monta tekosyytä siihen ettei tarttis kauheesti siivota :ashamed: No tänään oli sit pakkorako alkaa vähän siivoileen ku rojua on lattiat täynnä ja hiekkaa - ja jessus et sitä muuten sit on - koska mun serkkulikka on käymäs...
  15. S

    Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

    Mun sukulainen laitto tyttöjensä nimeksi Sinella ja Isla
  16. S

    MONTAKO LASTA JA HEIDÄN IÄT?

    tyttö 5v5kk tyttö 3v9kk poika 2v2kk
  17. S

    Reima vai halpishaalari syksyksi?

    ja parasta tietty nois haalareis on se et ne on sellaset kirkkaan vaaleanpunaiset tai tytöt sanoo et pinkit et varmasti erottuu joukosta. joskus jopa tuolla tehtaanmyymälässä tekee löytöjä vaikka yleensä kyl hirvittää ne hinnat..
  18. S

    Reima vai halpishaalari syksyksi?

    oonko mä nyt sit tehny jonku emämunauksen ku löysin reilu vuosi sit likoille Reiman tehtaanmyymälästä haalarit 25?/kpl ja niitä ne on nyt käyttäny kotona ja päiväkodis ja muuallaki??? :o :snotty:
  19. S

    itämainen tanssi

    Youtubesta löytyy muuten jonkun verran pätkiä jossa opetetaan noita liikkeitä..
  20. S

    itämainen tanssi

    mä oon harrastanu tota itämaista tanssia nyt vuoden ja musta se on aivan ihanaa. joutuu oikeesti keskittyyn siihen miten liikkeet tehdään oikein ja mitä lihaksia siinä joutuu käyttään. mulla on ollu iskias-vaivaa ja toi on auttanu siihen tosi paljon. tietysti nautittavuuteen liittyy myös se...

Yhteistyössä