Hakutulokset

  1. M

    ESSURE ja silti raskaana.Essure odottajia?

    eikö ketään?
  2. M

    ESSURE ja silti raskaana.Essure odottajia?

    itsellä ei ole muuta kuin oireita,jotka voi siis olla myös menkkaoireitakin.ummetus,vessas juoksu ja tekee mieli syödä,koko ajan,sekä nippailut esim kyykistyessä tai kumartuessa. menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä,joten turhaa hötkyämistä mulla varmaan.. mutta olen lukenut netistä,että...
  3. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    heissan jälleen! kovasti onnea vauvautuneille! mulla aikas iso maha..toissa viikolla kohdunpohja mitta oli 34(reilu),viimeviikolla se oli jo 37(reilu)! :O ja sen teki 2 eri terkkaa. mikä sieltä oikein tulee???nyt perjantaina on taasen ultra,tekevät painoarvion uudelleen.edellinen...
  4. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    morjensta, eipä ole tullut käytyy täällä..ihan unohduksissa koko palsta. raskaus on mennyt hyvin,massu on tooosi alhaalla.suppareita joskus enempi,joskus ei ole lainkaan. tämä toivoisi lapsen syntyvän piakkoin,pääsis tästä mahastaan.. joulua en ole laittanut lainkaan,väsymys on sen verran...
  5. M

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    heipsan! rakenneultrassa kaikki näytti oleven hyvin:) sekä luvattiin poika vavvaa olosta sen verran,kaikki muuten ok,paitsi kauhee nuha vaivaa:'( clinoria tähän asti olen käyttänyt,joka sairaalassa kerrottiin käyvän hyvin.mutta jos sitä ei enää näin lopussa saa enää käyttää...? milläs sitten...
  6. M

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    huh hellettä! en saa nukuttua öisin,vessassa pitää ravata 2-4 kertaa,ja piskuinen tyttöni on nukkunut levottomasti viime viikkoina, muutto parhaimmillaan..huoh neuvolas kävin,ja kaikki ok. masuasukki vilkutteli kun ultrattiin.rakenneultra onkin 12.8 vaunuja tai sänkyä yms ei tarvitse...
  7. M

    40+ odottajat Vol 3.

    huh hellettä|O en saa nukuttua öisin,vessassa pitää ravata 2-4 kertaa,ja piskuinen tyttöni on nukkunut levottomasti viime viikkoina :( muutto parhaimmillaan..huoh neuvolas kävin,ja kaikki ok. masuasukki vilkutteli kun ultrattiin:heart: kylläpä ihmistä voikin väsyttää NÄIN paljon |O...
  8. M

    niskaturvotuksesta

    kiitos vastauksestasi. sitähän minäkin,että harvemmassa taitaa olla niitä turvotuksettomia tapauksia... minä henk koht en ole aikaisemmin edes kuullut moisesta mahdollisuudesta :confused:
  9. M

    niskaturvotuksesta

    kuulin,että yhdellä tuttavallani ,12 viikon ultrassa,ei olisi vauvalla lainkaan mitään turvotuksia??normaali ""turvotushan" on 2,5 ja sen alle,ja tällä tuttavalla ei olisi mitään,siis 0 lukema. voiko olla näin? onko kellään kokemusta tai kuullut jollakin olleen näin? itse en ole koskaan edes...
  10. M

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    heips, aika matelee,viikot ei kulu,vaikka tekemistä on . raskautta ei tietäs olevankaan ilman näitä: ärtyisyys, yölliset vessareissut ja mahan kasvu,joka on jo iso: / 15+2:heart:
  11. M

    40+ odottajat Vol 3.

    heipä hei, aika matelee,ei kulu sitten millään: / muutto on edessä,pakkailla pitäs,muttei jaksaisi.. elokuussa olis rakenne ultra,ikuisuus odotella:( mutta nyt päikkäreille 15+2 :heart:
  12. M

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    siis laitoin pun värin,muttei se tullu punasena :confused:: /
  13. M

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    siis... LA 23.12 5 lapsi tulossa,ei oloja tai tietoa,kumpi tulossa,pkks onkohan nyt oikein.. :D
  14. M

    40+ odottajat Vol 3.

    hui hai,täällä taas =) saakos seuraanne liittyä? LA 23.12 5 lapsi tulossa,joka oli yllätys,oli kyllä ihan muuta suunnitelmissa:whistle: mutta vaavi otetaan vastaan rakkaudella:heart: rv 13+3
  15. M

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    hei kaikille! sopisiko liittyä seuraan? LA 23.12 ,5 lapsi ei ole oloja tai tietoa kumpi tulossa:) tämä oli yllätys raskaus:heart:
  16. M

    Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

    täällä taas, mun mieheni on mua 12v nuorempi minua =)
  17. M

    Narttu koira lutkuttaa nännejään kokoajan mikä

    tai sitten ovat kipeät... :|
  18. M

    kenellä on Turkkilainen mies?

    tai muuta syntyperää oleva kuin suomalainen? millaista elonne on?kulttuurieroja on,onko ongelmia? oletko joutunut kääntymään muslimiksi?
  19. M

    mennäänkö yhessä eteenpäin?

    kaikki joilla 4-5 rv menossa nyt..olisi kiva vaihtaa kuulumisia,tuntemuksia jne jne.pikkasen pelottaa et menee kesken kuten viimeksikin ja siksi kanssakulkijat olisi tervetulleita! =) :flower: :heart: nyt mulla 4+3rv menossa ja LA olis laskurin mukaan 31.5.2010 =)
  20. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    no niin,kohtalotovereita,hienoa! =) :flower:

Yhteistyössä