Hakutulokset

  1. M

    ESSURE ja silti raskaana.Essure odottajia?

    itsellä ei ole muuta kuin oireita,jotka voi siis olla myös menkkaoireitakin.ummetus,vessas juoksu ja tekee mieli syödä,koko ajan,sekä nippailut esim kyykistyessä tai kumartuessa. menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä,joten turhaa hötkyämistä mulla varmaan.. mutta olen lukenut netistä,että...
  2. M

    niskaturvotuksesta

    kuulin,että yhdellä tuttavallani ,12 viikon ultrassa,ei olisi vauvalla lainkaan mitään turvotuksia??normaali ""turvotushan" on 2,5 ja sen alle,ja tällä tuttavalla ei olisi mitään,siis 0 lukema. voiko olla näin? onko kellään kokemusta tai kuullut jollakin olleen näin? itse en ole koskaan edes...
  3. M

    kenellä on Turkkilainen mies?

    tai muuta syntyperää oleva kuin suomalainen? millaista elonne on?kulttuurieroja on,onko ongelmia? oletko joutunut kääntymään muslimiksi?
  4. M

    mennäänkö yhessä eteenpäin?

    kaikki joilla 4-5 rv menossa nyt..olisi kiva vaihtaa kuulumisia,tuntemuksia jne jne.pikkasen pelottaa et menee kesken kuten viimeksikin ja siksi kanssakulkijat olisi tervetulleita! =) :flower: :heart: nyt mulla 4+3rv menossa ja LA olis laskurin mukaan 31.5.2010 =)
  5. M

    ovistikuista....

    en ole koskaan moisia käyttänyt,mutta nyt taitaa olla aika kokeilla. minkä merkkiset luotettavia?saatavuus?(apteekista vai netistä?) kertokaas kokemusianne niistä. :)
  6. M

    kauanko jouduitte odottaan seuraavaa ...

    raskautta keskenmenon jälkeen? mulla on aikaa kulunut jo 4-5kk,en etes haluu muistaa...tarkkaa aikaa...onko kauheempaa ku odottavan aika,milloin tärppää... :(
  7. M

    kuinka pudottaa painoa pikaisesti 5kg/2vkoa???

    meillä vihkimisen siunauspäivä lähestyy....puku oli nafti,just just sopi päälle...vinkit pikaisesta laihdutuksesta olis enempi kun tarpeen...!
  8. M

    solumuutoksia papassa?

    kenellä on ollut solumuutoksia asteikolla 4? kuinka kävi?mitä hoitoja?kuinka pian raskaaksi ? mulla solumuutoskia asteikolla 4,nyt odotan vastuksia patologilta,onko ne pahalaatuista muutosta vai mitä. kauheeta kärvistelyä,paniikkia ja stressiä!!! :( :|
  9. M

    muita äitejä vm -70?

    onko muilla samoja kokemuksia... raskaaksi tuleminen hakalaa...? noh,mulla se ei ole ennen ollut ongelma..ikäkö painaa nyt? tulin raskaaksi,keskenmeno vkolla 6+6 25.3 10 pvää sen jälk tiputtelua ja kesti 7 pvää. näiden loputtua,14vrk alkoi taas tiputtelua...ja tänä aamuna oli aika iso...
  10. M

    keskenmeno ohi vai ei?

    mulla meni vawwa kesken 25.3.09 rv9+4,vuosin verta 2 vkoa,reilusti. kävin ultrassa 2 kertaa km jälk,kaikki näytti tulleen ulos.raskaustestikin piti tehdä,enkä ollut enää raskaana ja raskausoireet katosivat 1pvä vuodon jälkeen.niukkaa vuotoa alkoi tulla 10pvää km:sta! ja kesti 7 pvää,siis...

Yhteistyössä