Hakutulokset

  1. H

    Ärsyttävin kieliopillinen virhe? Romaani ja romani...

    Enää sana kirjoitettuna ENÄÄN. Mun inhokki.
  2. H

    sormet ja varpaat turvoksissa ja ranteeseen ilmestynyt pehmeä patti ihon alle..mikä on???

    Joo, hyytelörakkula eli Ganglio. Itselläni on toista vuotta ja senkun kasvaa. Leikkausjonossa odottelen.
  3. H

    Ihmettelen, että niin suuri osa äideistä on niin hurahtaneita kalliisiin lastenvaatteisiin!

    Meillä on tickettiä, cupcakea, malaa, mutta löytyy myös jonathanin kurahaalaria yms.. Tykkään enemmän esim. tiketin kuoseista. Tykkään myös yhteensopivista ja kivanvärisistä vaatteista :)
  4. H

    Muuttoaikeita, miten lasten asiat on teillä menny?

    No vaikka mieheni ex on täysi k***ä niin silti mieheni on 5 vuotta jo hakenut lapset,joka toinen viikonloppu ja ajaa 200 kilometriä edestakas x 2. Voin sanoa, että ei näillä bensanhinnoilla ole elarien maksamisen päälle mitään halpaa lystiä. Eli siis pe 400 kilsaa ja su 400 kilsaa.
  5. H

    Antaisitko 13v. tytön ajaa jo säärikarvat??

    Mä toivon, että ap on provo ja ei todellakaan 13-vuotiaan tytön äiti. Mä ainakin ajoin jo tolloin kaikki mahd. karvat. Kiva olla jossain topissa ja shortseissa kevällä karvaisena..
  6. H

    HUOM! FeelGreenillä Lasten Ekovaatteet (Kite Kids) -50%

    Facebookissa satuin tykkäyksen kautta seuraavan mainoksen ja oli pakko tilata ekovaatteita, kun ne oli melkein ilmaisia. Olen kerran aikaisemmin tilannut tuolta ekovaatteita ja noi Kite Kidsin vaatteet on ihan törkeen ihania päällä! Pakko on nyt suositella tsekkaamaan, en tiedä saako tuota...
  7. H

    Kannattaako huutonetissä myydä lasten vaatteita mieluummin pakettina vaiko yksitellen?

    juuri niinkuin joku neuvoi; 92-98 paketti ja sitten en itse ainakaan ikinä huuda kamoja joissa hintavaraus. Se ärsyttää. Alhainen lähtöhinta, lyhyt huutoaika ja ei hintavarausta. Huonokuntoiset vaatteet tai muuten vaan rumat jätän huutamatta.
  8. H

    olisitko mielummin 11vuotta vanhemman vai 6vuotta nuoremman miehen kanssa?

    Ei olisi väliä vaikka vain ikääkin miettisi.
  9. H

    Uusi montessori-päiväkoti Helsingin Malminkartanossa?!

    Siis olen perehtynyt jo viikkoja kyseiseen pedagogiikkaan ja toki aikaisemmassakin työssä tullut tutuksi. Tarkoitin vain, että onko jollain REALISTISIA KOKEMUKSIA MITEN LAPSI ON PÄRJÄNNYT. En nyt tarkoita pedagogiikkaa itsessään. MUOK. Ja lähinnä tarkoitin lapsia, jotka ovat aikaisemmin...
  10. H

    Uusi montessori-päiväkoti Helsingin Malminkartanossa?!

    Eikö kellään ole lasta montessori-päiväkodissa?
  11. H

    Uusi montessori-päiväkoti Helsingin Malminkartanossa?!

    Tyttömme aloittaa ensi viikolla tuolla Mammolinan uudessa päiväkodissa Helsingin Malminkartanossa, joka on vasta pari viikkoa sitten avattu. Onneksi tuli sopivasti muutto! Mammolina | Päiväkoti Onko muilla kokemuksia Montessori-päiväkodeista? Ainakin tuolla Malminkartanossa omistaja...
  12. H

    Lapsi oli pakotettu osallistumaan 2 tunnin ulkoliikuntaan 38.2 asteen kuumeessa

    Millasia vässyköitä te olette kaikki olleet lapsena, jos ette ole uskaltaneet väittää vastaan jos on joku paikka oikeasti ollut kipeä. Itselläni on leikattu pari kertaa selkää ja kädet sekä jalat olleet murtuneet lukemattomia kertoja, mutta jos mulla olisi koulussa joku paikka mennyt...
  13. H

    Saikulla bileisiin ja baariin? :D

    Baarissa jos pyörähtää pari tuntia niin on ihan eri kun istua selän kanssa 8 tuntia.
  14. H

    Saikulla bileisiin ja baariin? :D

    Olin 7 kuukautta selän kanssa saikulla ja kyllä, kävin baarissa pyörähtämässä silloin kun hetkeksi kipu hellitti.
  15. H

    Kertokaa nyt REHELLISESTI kuukausittaiset tukiverkkonne!

    Meillä on omasta mielestäni ihan uskomattoman hyvä tukiverkko ja sitä voi käyttää aina. Tyttäreni isomummo tulee koska tahansa. Jäi eläkkeelle etuajassa, pari vuotta sitten, kun tyttö syntyi että voi auttaa tarvittaessa hoitamaan. Hakee tytön päiväkodista jos soitan esim. aamulla, että...
  16. H

    Te äidit, jotka puette lapsenne sateenkaaren kirjaviin muotihaalareihin!

    Mulla on ainakin lasten kanssa ulkoillessa vedenpitävät housut (tylsän harmaat), veneilytakkini, koska pitää vettä ja tuulta. Sekä KUMISAAPPAAT, hattu ja hanskat. Miksi mun pitää palella, jos lapsikaan ei palele. En kyllä ymmärrä, miksi ei saa lapsella olla pirteää ja värikästä. Meillä esim...
  17. H

    Millainen on suuritarpeinen/vaativa vauva/taapero?

    Katoin teidän päiväohjelmaa. Jos aamupalan jälkeen olette himassa lounaaseen asti ja sitten vasta lähdette ulkoilemaan niin en ihmettele ettei lapsesi nukahda. 1,5.v. on jo sen ikäinen, että tarvitsee aktiviteettiä ennekuin ns. väsyy. En ole ikinä kannattanut pakkonukuttamista. Eli siis minä...
  18. H

    Onko ihan surkea klahja lapsen kaverille?

    No meillä on ollut possu jo 2-vuotiaasta asti, joten tuntuisi hölmöltä, mutta kiva idea sinäänsä.
  19. H

    Mikä siinä on niin vaikea päiväkodilla ymmärtää, että lapsi ei osallistu mihinkään pelkästään uskonnollisiin juttuihin?!

    Nyt kaikille muistutukseksi, varsinkin ateisteille. Miten te olette ateisteja, jos teidän käsityksenne mukaan koulu- ja päiväkoti muovaavat käsityksiä ja yrittävät aivopestä lapsia. Silloinhan teidän kaikkien kohdalla parikymmentä vuotta sitten se on epäonnistunut? Olen itsekkin ollut...
  20. H

    Maksatteko koskaan asuntolainastanne korkoja?

    sen saa tehtyä nettipankissakin, lainat osiossa. Riippuu toki pankista. Maksuohjelman muutos. Just maksettiin 6 kk et oli enemmän muuten rahaa.

Yhteistyössä